Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie w140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ce sa facem, asta-i viata.
    Fac cotet din ea, la primavara ii numai buna de pus clostele. Sa vedeti ce pui de balena iasa.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Mercedes-Benz View Post
      ...cu 2000 euro cumperi masina intreaga ,pe ce s-au cheltuit 1700 euro ?!?
      Pai banii astia au fost piesele care s-au bagat in ia, piese care cred ca au schimbat ei la nimereala pentru ca sigur nu stiau care e aia belita, asa ca au tot schimbat.

      Comment


      • #48
        Asta daca au schimbat pe bune ceea ce spun ei ca au schimbat. De multe ori te duci la service si crezi ca ii faci schimbul de ulei , ca sa afli mai tarziu ca de fapt nu se schimba nici un ulei....deci iti poti inchipui cam ce shmenuri pot face ei cu o cutie automata, te factureaza pentru ce nu face.

        Comment


        • #49
          Sunt tari parerile astea cu '' pe ce ai dat frate 2000 de euro ca iti luai palat de banii astia'' si cand ne uitam pe la bursa se cere pe cate o coteatza de doua ori banii pe ea.
          Astia e niste hoti.
          Ca sfat, cauta o cutie de pe o masina de afara si sa nu fi fost statuta pt ca o cutie automata cand a inceput cu figuri dastea atat i-a fost viatza. Eu asa am facut si merge perfect si e si cea mai simpla solutie.
          Last edited by rommy20005; 08-04-2009, 20:47 PM.

          Comment


          • #50
            Originally posted by rommy20005 View Post
            Sunt tari parerile astea cu '' pe ce ai dat frate 2000 de euro ca iti luai palat de banii astia'' si cand ne uitam pe la bursa se cere pe cate o coteatza de doua ori banii pe ea.
            Astia e niste hoti.
            Ca sfat, cauta o cutie de pe o masina de afara si sa nu fi fost statuta pt ca o cutie automata cand a inceput cu figuri dastea atat i-a fost viatza. Eu asa am facut si merge perfect si e si cea mai simpla solutie.
            Pai la mine in oras sunt 2 balene de vanzare ,una costa 4000 euro iar cealalta o da omu` pe degeaba numai sa-i achiti impozitul aprox 6 000 RON ,pe autovit mai era una la 3500 euro alta pe la Craiova cu 3000 de euro si exemplele pot continua deci mi se pare hotie sa ti se ceara 1700 euro pe reparatia cutiei unei masini care se invarte pe la 3000 euro !
            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

            Comment


            • #51
              Le cumpar eu pe toate daca din toate enumerate de tine faci una intreaga. Toti care avem w140 stim ca nu merge cu piese din SH de pe masini alergate sau piese de ''producator'',turcia sau mai stiu eu ce tara. Ce e din germania original e scump. Eu am dat pe instalatia electrica de la injectoare (cea cu probleme de rascoacere), o termocupla si robinetii de la clima 1100 de euro. Sunt convins ca le gaseam si prin Romania pe 2-3 sute de euro din dezmembrari dar trebuia sa mai pun niste varnes pe fire, robinetii sa ii mai dau cu niste nivea si sa mai fac 2 garnituri din camera de bicicleta si termocupla sa o fierb in seu de oaie.... eu unu m-am saturat de ''merge frate si cu ciorap de dama cu clin in loc de curea si mai dai cu sacaz din cand in cand'' si la final oricum iesi mai scump iar cand vezi ca incepe sa se darame o pui la vanzare cu 3-4 mii de euro '' ieftin'' si te blesteama ala de o cumpara.
              Eu am dat pe asta a mea 3800 de euro iar pana in prezent am ajuns la 7500 si mai am de bagat. Daca e cineva de a gasit o metoda mai ieftina si sa iti ofere garantia piesei din germania si macar cu 30% mai ieftin decat acolo e un fericit si sa ne impartaseasca si noua metoda.

              Comment


              • #52
                Problema era ca a bagat omu` 1700 euro si nu merge ,daca mergea macar era de inteles ca doar e clasa S .
                Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                Comment


                • #53
                  Salut!


                  In primul rand, presupun ca ai cutie cu 4 trepte. Presupun ca este 722.367. Avand in vedere ca si eu am avut o problema similara dar pe 722.507 (a mea are 5), presupun ca si problema ta a fost initial creata de uzarea discurilor de frictiune din cutie. Dupa care, blocul de valve s-a colmatat cu "firimituri" de disc si a intrat in avarie. Cei de la service ar fi trebuit sa iti schimbe discurile ( in jur de 200 de Euro), sa-ti desfaca blocul de valve si sa-l curete cu benzina, dupa care, cu alcool izopropilic. Dupa care, schimbat filtrul, bagat ulei nou si gataaaa!!! Probleme de genul pompa de ulei dusa ies din discutie deoarece in acest caz cutia nu mai merge deloc. Legat de kick-down: daca treptele se schimba fara probleme dupa ce se executa operatiunea descrisa mai devreme si tot nu ai kick, verifica butonul de kick de sub pedala de acceleratie. Vezi ca poate fi blocat. Daca nu e blocat, pune contactul fara sa pornesti motorul si apasa pedala de acceleratie pana la fund. Daca auzi un "tzacanit" de sub masina, inseamna ca instalatia electrica si solenoidul de kick sunt bune, problema este in blocul de valve in continuare. Daca nu auzi nimic, incearca sa pui un fir cu plus de la baterie pe electrodul solenoidului. Daca se aude respectivul tzacanit, inseamna ca ai firul intrerupt si solenoidul este bun. Daca nu se aude, te duci frumos la un centru de dezmembrari si iei un solenoid de pe orice cutie 722 cu patru viteze si rezolvi problema. Daca vrei, iti trimit documentatia de cutie si te apuci singur de ea. Vezi ca am deschis un topic cu blocul de valve...


                  Late edit: uite aici un link folositor.





                  Nu-l deschide cu mozilla. Ca nu merge. Da-i cu internet explorer-ul.

                  Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar cred ca daca se potriveste la prinderi, ai fi putut folosi cu maxim succes o cutie de 300SE de W126.
                  Last edited by Semtexx; 08-13-2009, 23:21 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Da, cutia e in 4 trepte Don Andrei, acum ce numar are habar n-am.
                    Faza e ca discurile alea sa schimbat, blocul de valve sa schimbat, ulei nou si filtru sa bagat, dar nu vrea sa intre nenorocita in a4-a, pana in a3-a merge perfect, perfectut, cu kick-down si tot, dar nu intra scropia in a4-a nici daca ii iau mortzi la capra.
                    Nu vrea si nu vrea.
                    Ultimele ei simptome dupa scoaterea de la MBCJ au fost cam asa:
                    -mers perfect cativa km.
                    -dupa un kick-down facut din a4-a in a3-a a ramas blocata in a3-a cativa km.
                    -dupa alti cativa km. a inceput sa patineze, vrea sa intre in a4-a dar nu intra, patineaza
                    - doua saptamani, aproximativ, a schimbat foarte urat (smancituri si la turatii mari, 2800-3200 rpm), dar nu mai incerca sa intre in a4-a, se oprea la a3-a.
                    Ei bine dupa toate astea (schimbat la turatii mari si smancituri) din senin a inceput sa schimbe perfect, dar numai pana in a3-a.
                    Danke pentru informatii!!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF