Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cutie 7G-Tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie 7G-Tronic

    Salutare,
    Apelez la voi pentru ca nu stiu unde sa mai caut.

    Este vorba de un S500 din 05/2009 cu 7G Tronic. Masina are in momentul de fata 95.000 km cu reviziile numai la Autoklass in limita de km. Masina a stat nemiscata aproximativ 2 ani pana acum 3 luni cand m-am apucat sa o "readuc la viata".
    S-au schimbat bateriile deoarece nu pornea masina. Cand am vrut sa fac o tura, in curbe masina trosnea de parca ii cadeau rotiile...de asemenea la schimbarea treptelor primeam niste socuri serioase.
    Am dus-o la un service unde mi s-a schimbat cutia de transfer(noua, originala) si uleiul in cutia de viteze. Tin sa mentionez ca in cutie s-a gasit mizerie(semana cu rugina). S-au facut 2 schimburi de ulei iar masina era ca noua. A mers vreo luna si au inceput problemele, anume cutia in sarcina nu vrea sa schimbe, da in nas(cod eroare 0894-Treapta neplauzibila sau patinaje in cutie). Daca o iau usor schimba perfect. Fenomenul acesta se intampla doar la cald ! Astazi am schimbat iar uleiul in cutie (original Mercedes). Fenomenul perista dar are momente cand merge bine.

    Am fost la diagnoza STAR, singura eroare e cea mentionata mai sus.
    Mi s-a recomandat sa apelez la un service de cutii automate. Am apelat la cateva serviceuri si fiecare service mi-a dat cate o parere si am fost bagat mai rau in ceata.(bloc valve/ambreaje/convertizor/toata cutia/etc)


    Ce pot face? Un sfat?

  • #2
    Salut,
    Demontat si curatat bloc valve (desfacut tot), verificat sitele din capul solenoizilor(filtrele)..se curata si scaunele lor prin intermediul unui magnet ...lucrat farmacie, schimbat ulei si filtrul...parerea mea.

    Comment


    • #3
      Fa o vizita colegului cl600!E specialist la 7G-Tronic!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Cutia de transfer contine rulmentii fara cate o camasa, care raman pe corpul cutiei . Aceste camasi sunt calibrate din fabrica pt fiecare cutie in parte.
        Una peste alta, daca ai schimbat doar o piesa noua si originala din cutia de transfer atunci e OK, daca insa ai schimbat toata cutia de transfer, atunci nu e OK.

        Alunecare, treapta inplauzibila, pot fi cauzate de lipsa cantitatii corecte de ulei, filtru aftermarket sau o pierdere de presiune undeva prin cutie, bloc, etc.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru raspunsuri.

          Uleiul este la nivel, filtrul este SWAG(cel care mi-a facut cutia mi a spus ca este echipare originala). Am luat sfatul lui cl600 si mi-am comandat filtrul original, urmeaza sa il schimb saptamana viitoare.

          Zilele asta am tot circulat cu masina si cutia a inceput sa isi revina. Cand se incalzeste trage in suturi(nu mereu) si la un moment dat face acel fenomen de "dat in nas" dar extrem de rar.

          Am tot urmarit temperaturile cutiei si sta cam la 105-106 grade C. Este ok?

          Comment


          • #6
            Temperatura e OK. Sa ne spui daca ai gasit filtrul swag cazut in baie.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Am gasit filtrul aproape cazut in baie, atarna. Am pus degetul pe el si a cazut. Multumesc mult cl600 pentru indrumare!
              A trecut aproape o saptamana de la schimbul de ulei si filtru si nu a mai "dat in nas" deloc.
              A ramas o singura problema. Cateodata trage un pic sacadat, in socuri. Nu conteaza turatia motorului, face atunci cand apas acceleratia, nu conteaza cat de tare. Nu face mereu, are momente. Eroare nu are.
              Vreo idee?

              Comment


              • #8
                Acum poate iti indrepti atentia catre motor,daca nu a apucat sa se distruga pompa de ulei cat a mers pe uscat din cauza filtrului.
                Last edited by cl600; 06-05-2017, 21:16 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat si a doua problema la cutie, rezolvand mai multe probleme la motor.
                  Calculatorul e pozitionat pe motor. M-am hotarat sa il dau jos si sa il duc la un prieten care repara astfel de calculatoare. A gasit 2 piese dezlipite. A inlocuit cele 2 piese si masina merge perfect.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF