Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Malfunction message pe bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Malfunction message pe bord

    Salut,

    Am primit mesaj de Malfunction pe bord.
    Am pus tester si a zis compresor prea mult timp ca sa incarce sau siguranta 40Amp.
    am verificat sig rezultat arsa
    am pus alta si pentru 30 min a fost ok
    al pornire a pornit compresorul a facut presiune si s-a oprit.
    la cea de a doua pornire a crapat iar siguranta
    Stie cineva cat tre, sa fie rezistenta interna a motorului de compresor
    sau ce curent tre sa consume in parametri normali
    ma gandesc sa il masor si sa stou cu ce sa compar.
    Multumesc

  • #2
    Am pus Star pe masina am verificat foecare element Strut compressor si valve pentru leak si functionare
    totul OK totusi dupa doua sau trei porniri ale compresorului crapa siguranta si tre sa pun alta
    are cineva oarecare idee ce se intampla
    testerul spune compresror OK presiune OK
    singura chestie care a dat-o a fost sa check for fine leak on reservoir.

    Comment


    • #3
      Poate detaliezi la ce masina faci referire ? Motorizare , an fabricatie , ce model

      Comment


      • #4
        Sal
        E vorba de S classe 3.0 cdi 2007

        Comment


        • #5
          Are cineva vreo idee
          a sarit iar siguranta
          Am pus testerul STAR si totul arata OK nu pierde
          compresorul face presiune
          pot sa ridic masina pe fiecare amortizor in parte
          spune doar sa verific pentru pierdere fina posibila la butelie
          a mers ok doua zile
          Motorizare 3.0 cdi 2007 model S 320 CDI
          nus ce mai pot incerca
          sa fie motorul de la compresor
          Cat ar trebui sa fie rezistenta interna

          Comment


          • #6
            Intreaba la colegul CL600 , daca te poate ajuta.

            Comment


            • #7
              Ori a ramas releul lipit si merge compresorul intr-una, ori compresorul a imbatranit si consuma mai mult decat poate suporta siguranta si implicit instalatia electrica, care se va topii in curand.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Am schimbat releul cu altul si face la fel.
                deci ramane doar compresorul sa consume mult .
                exista aceasta posibilitate ?
                el incarca la presiune am masurat ieri rezistenta interna si este 0.9 ohmi
                Ai idee cat ar trebui sa fie la unul OK
                multumesc anticipat.

                Comment


                • #9
                  Valoarea rezistentei interne este irelevanta, in cazul tau. Imediat ce porneste compresorul ( adica rezistenta interna e cat de cat OK ), aceasta se transforma in inductanta...si aici treburile se complica..

                  Schimba, macar motorul electric.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai posibilitatea sa gasesti pe cineva cu un clamp-meter ce masoara curent continuu si mai are si functia peak-hold ai putea sa vezi la ce curent maxim ajunge compresorul inainte sa crape siguranta. Aparatul arata cam asa https://en.wikipedia.org/wiki/Current_clamp

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc voi cauta
                      si am sa revin cu rezultatul.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Revin cu informatii.
                        Schombat compresor AMK nou
                        ridicata si coborata de cateva ori si vad ca functioneaza OK
                        Maine o sa plec la drum sa fac test de mers.

                        Info suplimentare
                        Am demontat compresorul vechi.
                        Rotor inchins cu miros specific si unul din carbuni uzat excesiv asta a dus la incindere rotor.garniturile de la piston arata OK
                        dupa ce am dat si si spatele rotorului jos am gasit praf de carbune pe platoul carbunilor.
                        deci clar motorul consuma excesiv.
                        chiar daca rezistenta interna era la fel ca la cel nou.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF