Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Airmatic W221

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Airmatic W221

    Buna ziua . Detin un S class W221 320 Long 4Matic anul 2008 si prezinta urmatoarea problema : peste seara ( presupun la un timp mai lung in care masina nu este utilizata) toata fata masinii mi se lasa pana aproape de pamant . Daca pornesc masina pernele se umfla in 15-20 secunde si totul e ok chiar daca opresc masina ptr 1-2 ore . Cineva imi spune ca valvele sunt de vina . Si daca ar fi ele , ce este de schimbat cat costa? Bateriile le-am verificat sunt bune healthul intre 75 si 90 % si state of charge 62-100% . O perna de pe fata e schimbata recent iar in bord nu am nici o eroare . Ce poate fi si cat costa?

  • #2
    O scanare cu Star ? Presupun ca e o problema la suspensia pneumatica , pierde pe undeva .

    Comment


    • #3
      Incearca un test pneumatic la compressor, intr-un service care are posibilitatea.

      Este posibil sa se fi crapat butelia compresorul, poate atunci cand baga ce pierdea perna sparta.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Maine ajung la reprezentanta sa vad ce spun si ei.

        Cl600 : masina a rulat timp de o saptamana cu perna sparta deci cred ca e posibil ce spui si tu

        Comment


        • #5
          Si daca ai schimbat doar perna si nu amortizorul complet, atunci sa te astepti ca uleiul pe care l-ai vazut curgand usor din amortizor iti va dizolva perna noua destul de repede.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Sincer sa iti spun , nu am vazut ulei curgand , a fost schimbata doar perna de fata cu mine la un mecanic de la tiriac auto . In cel mai rau caz cumpar amortizor nou daca asta e de vina dar totusi nu cred ca se explica ca ambele perne pe fata se lasa .

            Comment


            • #7
              Treaba cu perna care se va dizolva, o sa se intample dupa ce schimbi compresorul, care este acum cauza pt care se lasa masina de fata, cred eu...
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Perna care a fost inlocuita din ce imi aduc aminte a avut o mica fisura prin care scapa aer dar nu era nici urma de ulei, presupun ca dl mecanic care a mai schimbat perne m-ar fi atentionat ?(sper) pt ca altfel luam amortizorul intreg . Maine te voi anunta si pe tine care e problema . O alta simptoma care am intalnit o de 2 zile este faptul ca se simte in fata un trepidat ( se simt si cele mai mici denivelari de pe sosea ) .
                Last edited by Iusuf Zafer; 03-02-2016, 22:47 PM.

                Comment


                • #9
                  Prima oara rezolva suspensia, masina trebuie sa stea si sa mearga drept. Dupa, poti cere o verificare mai in amanunt, bielete antiruliu, brate, cardan si mai ales planetarele, daca rotile nu au mimic.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandeam ca poate de la suspensie simt denivelarile respective

                    Comment


                    • #11
                      Am fost la mecanic , a verificat pernele si functioneaza in parametrii , nu au scapari de aer fisuri ori alte defecte . A verfiicat si compresorul functioneaza ireprosabil iar singurul lucru ramas asa cum mi s-a spus de la inceput este blocul de valve defect ( pe tester ne comunica ca daca masina coboara mai mult de 2 cm in maxim 10 ore de stat inseamna ca blocul de valve nu functioneaza corespunzator ) . 1700 ron am inteles ca ar costa nou original . Astept sa vina si dupa revin cu detalii .

                      Comment


                      • #12
                        E greu sa ai 2 dintre valvele din bloc stricate...
                        Mai incearca odata testul pneumatic la compresor, adica daca face cei 12-16bar in timpul specificat de Star si totodata nu se aude un fasait in dreptul lui.
                        De cele mai multe ori una dintre valvele din bloc o regasesti umflata in carcasa din plastic a acestuia si in 99% dintre cazurile unei avarii la bloc gasesti stocat un defect electric corespunzator.

                        Mai rar dar oricum mai des decat blocul de valve poti gasii furtunasul dintre compresor si bloc fisurat.
                        Last edited by cl600; 03-03-2016, 22:12 PM.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          A facut de 2 ori testul la compresor . Nu pierde deloc presiune . Starul a zis ca functioneaza ireprosabil . Nici furtunase fisurate nu sunt . O sa schimb blocul de valve si dupa vedem

                          Comment


                          • #14
                            am cateva nelamuriri si sper sa ma puteti ajuta .
                            1) Acum 3 luni am inlocuit o perna pe fata ( doar perna , fara amortizor ) iar de atunci mi s-a parut ca perna respectiva sta putin mai umflata . Am trecut cu vederea dar de vreo 3-4 zile masina sta vizibil mai ridicata pe partea respectiva si trage spre partea stanga ( pe partea stanga totul este ok) . diferiti mecanici mi-au spus ca este nevoie de o reglare care doar la reprezentanta se poate efectua iar la reprezentanta mi s-a spus ca omul responsabil de asa ceva este in concediu medical 2 luni. Alte pareri aveti? Ce poate fi?

                            2) Are momente destul de dese in care rasufla aerul , un fasait puternic , cum este la tiruri . Mai ales cand deschid usa sa intru in ea , si de multe ori si in mers. Este normal?!

                            3) Compresorul are un zgomot foarte puternic , parca se chinuie sa functioneze desi pe tester indica ca functioneaza perfect . Ce poate insemna ? Ca este pe moarte compresorul?

                            Masina este fabricata in 2008 final , cu 182 mii km reali, toate reviziile si reparatiile efectuate la reprezentanta . Ori am avut parte de ghinion ori toate airmaticurile se defecteaza asa des
                            Last edited by Iusuf Zafer; 04-17-2016, 16:28 PM.

                            Comment


                            • #15
                              CA sa nu mai stea ridicata trebui sa faci o calibrare a inaltimii rotilor.
                              Dupa asta nu va mai trage.
                              Zgomotul ca la perne prea pline sunt date in general de socurile simtite de senzorul ne nivel punte.
                              Zgomotul de la compresor poate fi uzura excesiva.
                              daca se arde siguranta de 40 A atunci clar trebui schimbat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF