Salutare colegi! Detin (printre alte cateva modele de Mercedes) un Mercedes W140, 500SE din 1991 cu vreo 190.000 pe ceas (reali) si instalatie GPL montata undeva prin Germania sau Olanda. Ieri pe la pranz (dupa o hibernare de cateva luni, octombrie mai exact), am vrut sa o scot la o plimbarica ca sa se mai dezmorteasca si ea. Am pornit-o (mentionez ca a pornit la sfert) si am lasat-o un pic sa mearga. Dupa vreo 15 minute, am vrut sa plec cu ea, am iesit pe poarta si a murit in sarcina. Mentionez ca motorul mai murea din cand in cand, dupa ce o puneam in "D" si plecam usor cu ea, dar intotdeauna si-a revenit. Eram constient de problema, dar nu am reusit sa o detectez ca sa o remediez. In fine.. dupa ce a murit motorul cand sa ies cu ea pe poarta, am pornit-o din nou, ca deobicei si iar murit cand am accelerat-o usor si de atunci nu a mai vrut sa porneasca neam. M-am resemnat dupa cateva incercari esuate de a o porni si am impins-o inapoi in garaj. Aveti idee de la ce ar putea fi problema? Ma gandeam ca ar putea fi pompa de benzina, dar cand pun contactul, o aud cum lucreaza, apoi m-am gandit ca ar putea de la GPL (dar cand am adus-o in tara acum 2 ani, am dus-o la un service de GPL si in afara de filtrul care trebuia schimbat, au zis ca e perfecta instalatia), apoi m-am gandit ca ar putea fi cablajele de la motor (mi s-a spus ca problema la balenele de 5 litri V8, ar fi problematice cablajele, ca se prajesc) si m-am gandit si la bujii ca ar fi vinovate (recunosc ca nici nu le-am verificat cand am i-am facut revizia masinii) si intr-un final ma gandeam si la vreun calculator sau sa aibe vreo problema la imobilizator si sa-i taie alimentarea? Nu stiu, habar nu am si de aceea am ales sa va intreb pe voi aici.
Multumesc de rabdarea de a citi topicul (pentru cine o face) si multumesc anticipat colegilor pentru un viitor raspuns sau sfat cu ce as putea verifica.
Multumesc de rabdarea de a citi topicul (pentru cine o face) si multumesc anticipat colegilor pentru un viitor raspuns sau sfat cu ce as putea verifica.
Comment