Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie automata W140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie automata W140

    am si eu o problema, cred ca asta e singura pagina dedicata problemelor S-klass`urilor. Am si eu un S320 , benzina , de prin 96 , balena de aia mare, si, problema e la cutia de viteze (hidramata) uneori cand o apas chiar pana la capat, nu schimba treapta in - , din a 4 in a 3 spre exemplu, nu stiu ce ar putea fi. poate a mai patit si unul dintre voi asta...

  • #2
    Ok... ceea ce vrei sa zici e ca ai un W140 ("balena") hidramat.
    Spui ca nu retrogadeaza nici macar pe baza de "kick-down"...
    Da mai multe detalii... de cat timp ai masina, cand s-a facut ultimul schimb de ulei si filtru de ulei la cutie, ai verificat macar nivelul uleiului?
    Presupun totusi ca retrogadeaza manual... adica esti in 4, treci din D in S si cutia trece drept urmare in 3...

    E clar ca trebuie verificate mai multe lucruri... deocamdata da-ne mai multe detalii si poate gasim o solutie

    PS: Bine ai venit printre pasionati!

    Comment


    • #3
      hmm..

      masina...o am de...1 an jumate...am avut un 190 inainte, si la ala functiona "corect" zic eu cutia, cu toate ca , chiar si la turatii mari nu prea "tragea". In schimb, uleiul chiar nu l`am verificat, deoarece nu am avut timp, tot timpul gasesc altceva de facut , ar mai fi de incercat , schimbatul de pe E (economy) pe S , care e standard, sau sport...in fine, dar, si asa consuma MULT..nu am fost curios pe S sper sa fie problema la ulei, sau filtru ceva...ca piesele la astea....huh..mai bine iei alta

      Comment


      • #4
        Ai ID de mess...??? daca da, da-mi add aliosha_1984
        Sa vedem ce simptome mai are

        Comment


        • #5
          Sint mai multe aspecte ale acestei probleme la W140. kick-down-ul poate sa nu functioneze si din cauza releului care comanda pompa de alimentare cu benzina. Poate fi solenoidul de pe cutia automatica. Sau o mufa oxidata.
          La o anumita viteza, sa zicem 80 la ora, cutia e intr-a patra. Cind apesi pe acceleratie fara sa apesi butonul de sub pedala, trebuie sa treaca intr-a treia. Daca apesi si butonul, sare la a doua. Asta ar fi functionarea corecta. In caz contrar, incepe circul...

          Comment


          • #6
            wow

            toata lumea se pricepe la mert pe aici...de ce nu am gasit forumul asta mai devreme...ms la toti, va tin la curent cu problema. sper sa scap ieftin, ca altfel...

            Comment


            • #7
              neatza...

              nu am am prea avut timp de ea, deoarece am mai avut o masina intre timp, dar aseara m`am uitat....uleiul din cutie era mult peste limita maxima, cu vreo 7-8 cm. l`am scos, acum e undeva la limita maxima, si , azi, ma duc sa dau o tura sa vad ce se intampla.

              Comment


              • #8
                Ai grija cum verifici uleiul. Daca era la 7-8 cm atunci cind masina nu e pornita atunci era bine. Trebuie verificat cu masina pornita si motorul cald, in viteza.
                Din cate stiu eu in primul rand cade contactul de kick-down care este sub pedala de acceleratie.

                Comment


                • #9
                  salut

                  da...pai , am incercat in toate felurile, dar tot nu retrogradeaza decat cu kick-down, crescand foarte mult turatia, cred ca acel kick-down scade 2 trepte nu una , in fine , am vb la reprezentata la iasi, si trebuie sa le fac o vizita. Mi`au spus ca joja aia e degeaba, trebuie sa ma duc eu acolo, ca au ei una speciala cu care verifica nivelul:| ....asa ca trebuie sa ma plimb si pana la iasi as putea sa o las si asa, dar e prea "violenta" cu cel kick-down.

                  Comment


                  • #10
                    Manual pt. W140

                    Uita aici gasesti manual de folosire pentru toate Mercedes-Benz W140 http://bayhas.com:8080/w140manu/ , sper sa fie de ajutor. Eu cand vreanu sa demarez retrogradand cu w140-ul meu, eliberez accaleratia pentru o secunda, dupa care o calc brusc la blana.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      cum ai rezolvat problema?
                      http://www.w204.ro

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Nutu78 View Post
                        da...pai , am incercat in toate felurile, dar tot nu retrogradeaza decat cu kick-down, crescand foarte mult turatia, cred ca acel kick-down scade 2 trepte nu una , in fine , am vb la reprezentata la iasi, si trebuie sa le fac o vizita. Mi`au spus ca joja aia e degeaba, trebuie sa ma duc eu acolo, ca au ei una speciala cu care verifica nivelul:| ....asa ca trebuie sa ma plimb si pana la iasi as putea sa o las si asa, dar e prea "violenta" cu cel kick-down.
                        Problema este din blocul de valve. Ori scapa presiune, ori uleiul nu este care trebuie. Oricum, de acolo este problema.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by priest View Post
                          Problema este din blocul de valve. Ori scapa presiune, ori uleiul nu este care trebuie. Oricum, de acolo este problema.
                          Imi cer scuze, refac formularea...m-am mai gandit putin:
                          Problema este din blocul de valve sau din cablul de kick-down...nu este corect reglat. Ori scapa presiune (la nivelul blocului de valve), ori uleiul nu este care trebuie, ori cablul nu este reglat corect. Te pot ajuta cu informatii privind reglajul cablului de kick-down, daca imi lasi o adresa de mail.

                          Comment


                          • #14
                            Salut! Am si eu o problema la o cutie automata 500SE, an 1992, este modelul cu 4 trepte.
                            Nu mai pleaca de pe loc oricat as turao in D, 3, 2 si in B se blocheaza levierul trebuie sa trag foarte tare de el sa revina.
                            In R merge fara nici o problema.
                            Aveti idee din ce motiv ar putea fi?
                            Multumesc!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF