Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Masina da rateuri si se opreste in mers S w140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina da rateuri si se opreste in mers S w140

    Va salut, in continuare am sa va povestesc problema care o am, poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva .

    Masina merge perfect pana cand o las in parcare vreo saptamana de exemplu, dupa care la pornire tremura, se accelereaza greu ca si cum ar merge in 3 pistoane, uneori se opreste in mers. Daca o mai las vreo 2-3 ore si o pornesc merge putin mai bine, dar tot tremura si usor usor isi revine.
    Am incercat si cu benzina 99 si cu aditivi, tot degeaba cand nu merg cu masina o perioada de n zile e problema.

    Eu cred ca rezervorul e problema, si ma gandesc sa il dau jos sa il curat.

    Voi ce parere aveti ? Orice sfat e binevenit. Multumesc

  • #2
    Ai rezolvat problema ?

    Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Originally posted by romeo55amg View Post
      Va salut, in continuare am sa va povestesc problema care o am, poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva .

      Masina merge perfect pana cand o las in parcare vreo saptamana de exemplu, dupa care la pornire tremura, se accelereaza greu ca si cum ar merge in 3 pistoane, uneori se opreste in mers. Daca o mai las vreo 2-3 ore si o pornesc merge putin mai bine, dar tot tremura si usor usor isi revine.
      Am incercat si cu benzina 99 si cu aditivi, tot degeaba cand nu merg cu masina o perioada de n zile e problema.

      Eu cred ca rezervorul e problema, si ma gandesc sa il dau jos sa il curat.

      Voi ce parere aveti ? Orice sfat e binevenit. Multumesc


      Salutare!


      Inainte de toate de ce nu ne spui despre ce motorizare ar fi vorba...?

      De ce crezi ca de la rezervor e problema...de unde stii ca nu de la filtrul de benzina e 'buba' !!!???



      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Salut

        Motorul este 4160 cmc v8, filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu 7-8 luni, deci sigur nu e de la el, luate prin eliminare cred ca rezervorul ar trebui curatat.

        Probabil daca masina sta mai mult nepornita se mai creaza si condens in rezervor, zic si eu. Apropo masina este din 92, ma gandesc ca in atatia ani, luand in calcul si calitatea proasta a benzinei de la noi am sa gasesc ceva gunoaie prin rezervor.

        Comment


        • #5
          Salut,iti faci de lucru aiurea cu rezervorul.Orice mizerie ar fi in rezervor,se aduna in filtru.Tur-ul benzinei este in partea de jos a rezervorului,pompa,filtru si iar pompa. Poti sa scoti capatul furtunului care intra in prima pompa(colier metalic) si sa adaugi 2-3litri pe la buson si sa vezi daca vine colorata..dar nu cred.
          Una peste alta,problema cred ca este electrica-bujii,fise,delcou.
          Poti sa scoti cate o fisa si sa vezi daca ai scanteie in capatul bujiei(trebuie sa o atingi de motor ca sa faca masa,sa tii fisa de partea cauciucata,ptr.a nu te curenta)
          Eu am avut ceva asemanator: un rateu in mers la o accelerare mai brusca si apoi mergea in patru pistoane,se simte aiurea,trage greu..am scos fisele,scanteie doar la 4 dintre ele,am suspectat bobina,am inlocuito cu cealalta si la fel,apoi am ajuns la delcou,inauntru este o piesa(ruptor parca se cheama)era arsa vizibil,inlocuit si a fost ok.
          Pe tester nu dadea nimik aiurea,deci nici la tine sar putea sa nu dea,daca l-ai facut deja.

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru sfaturi paryzyanu, tin sa precizez ca aceeasi problema am avut-o si eu in urma cu vreo 3 ani, asa zisul ruptor era carbonizat, m-am invartit pe la 3-4 service-uri din Bucuresti pana sa aflu ce are. Pe tester la fel ca la tine nu imi dadea nici o eroare.
            Atat am fost nevoit sa schimb la masina mea, problema asta se intampla cand aveam undeva la vreo 190.000 km

            Masina ta din ce an este ? Si pe la cati kilometri ai avut problema asta daca mai sti ?

            Comment


            • #7
              Maine o desfac si eu. Se gaseste usor piesa ?

              Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

              Comment


              • #8
                94',km cam 279.000.

                Comment


                • #9
                  Ati incercat o diagnosticare cu STAR-ul? Nu pot sa cred ca la diagnoza nu se vede cauza. Eu am patit cu E-ul meu ceva asemanator, rateuri, demaraj intarziat, opriri ale motorului. Am fost la diversi "meseriasi" care ziceau ca fac diagnoza si nu se vedea nimic pe aparatura lor. In final am facut o diagnosticare la reprezentanta si mi-au gasit debitmetrul. Acum, de cand activez pe acest forum, diagnosticarea mi-o face mastermario71 si vreau sa spun ca are acelasi program ca la reprezentanta si binenteles preturi decente.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    In 92' nu se vedeau asa multe pe Star.din 98' incoace e altceva.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF