Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Airmatic pe W220 S320cdi 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Airmatic pe W220 S320cdi 2001

    Buna
    Am si eu mici probleme cu masina mea, S320cdi w220 din 2001
    Am avut probleme cu reglajul pentru aimatic asa ca m-am apucat sa rezolv problema, in prima faza am schimbat toate 4 amortizoarele si surpriza tot statea mai jos de dreapta spate, apoi mi-au zis colegii de la Mercedes ca sa schimb si compresorul si blocul de supape, l-am schimbat si tot asa face, apoi au zis ca nu comunica ok telescopul stanga spate si ca problema ar fi din calculatroul de Airmatic, asa ca am schimbat si calculatorul care nou era 1600 Euro, noroc cu un prieten din Norvegia care mi-a trimis unul la 100E.
    Sincer nu stiu ce sa-i mai fac la masina ca sa ma pot bucura de ea, ideea e ca sj pe diagnoza apar valorii diferite la telescoapele fata iar cele din spate am inteles ca au un singur senzor de nivel.
    Precizez ca spate stanga se dezumfla din tester foarte greu sau chiar deloc si ramane tot timpul mai umflat decat celelalte 3 telescoape.
    Daca aveti vreo informatie va rog sa ma ajtati.
    Am cheltuit pana acum vreo 20.000 de ron cu masina asta si tot nu functioneaza airmatic-ul perfect.
    Multumesc

  • #2
    Salut, Aceiasi problema am avuto si eu cu stanga fata si am schimbat grupul de electrovalve+telescopul cu perna de aer si sa revolvat.Cam asta e boala la S klass,daca te uiti pe forum la S klass o sa mai gasesti si alte topicuri cu aceasta problema,mergi cu masina la reprezentanta si cu alte 200 mil ti-o rezolva ei
    ....''Daca Dumnezeu Are Masina, Sigur Are Mertan''...

    http://www.facebook.com/claudiu.laurentiu.96

    Comment


    • #3
      Si din cate am inteles iarna mai toate au probleme...se lasa din cauza frigului(cred)
      ....''Daca Dumnezeu Are Masina, Sigur Are Mertan''...

      http://www.facebook.com/claudiu.laurentiu.96

      Comment


      • #4
        Probleme airmatic

        Buna
        Precum am scris si in postarea precedenta inafara de acele conducte si cablajul electric am schimbat tot sitemul de aimatic, perne, compresor, bloc de valve/supape, releu, sigurante si calculator aimatic, insa nu reusesc sa reglez stanga spate.
        Deci la mine stau umflate pernele doar ca stanga spate nu se dezumfla nici automat nici din tester si de aceea sta tot timpul mai umflata
        Restul functioneaza perfect normal, am mai schimbat odata telescopul spate stanga si tot la fel, deci nu e telescopul ce e alta problema din moment ce si cu blocul de supape/valve vechi si cu cel nou face la fel.
        Acum desii nu mai suport sa stau cu ea la service m-am decis ca nu mai vreau sa o vand la cati bani am bagat in ea.
        Oricum daca as vrea sa o vand nimeni nu imi va da 12-13000 pe ea, asa ca mai bine o tin
        Pe langa tot sistemul de airmatic am mai facut si injectoarele(nu imi placea ca avea parca pornire mai grea la cald - defapt era de la regulator dar tot le-am curatat si reglat pe toate 6), am schimat regulatorul de presiune si senzorii presiune rampa, toate filtrele inclusiv epuratorul de gaze, am schimbat discuri(ventilate si perforate) frana fata + placute fata si spate, am schimbat aproape toate bratele si bucsile care prezentau urme de inbatranire.
        Am facut si schimbul de ulei+filtru la cutia de viteze.
        Masinuta mea e ok tehnic pt urmatori 5 ani - doar consumabile si ulei ii mai trebuie
        Si a mai primit ceva foarte bun, un soft de la mbtuning la 233CP si 570Nm ceva super safe pt motor si cutie, oricum eu sunt sofer tipic de S(desii am incept cariera de sofer cu un Calibra apoi Astra,Fiat Grande Punto softat de autoperform(mai am unul si acum din 2010 versiune Racing Abarth - lucrez din 2007 la Fiat), Volvo C70 si XC60, A6 3.0TDi Quattro S-line - softat de Superchips, apoi am devenit familist si mi-am luat un Fiat Scudo 8+1 din 2008 softat de autoperform si apoi de mbtunig(a merita resoftarea la mbtuning) apoi am avut Octavia 2 1.9TDi 105Cp softata de mbtuning, apoi BMW e60 525d pt cateva zile doar))) deci nu primeste kickdown niciodata si conduc foarte eco si relax, am consum mediu de 7-8 litri(nu prea o frec prin oras - Oradea)
        Vreau sa ma bucur inca mult timp de ea si cine stie poate peste 4-5 ani imi cumpar w222(nu sunt cel mai mare fan al w221 dar imi plac) desi nu cred ca masina va avea prioritate in urmatorii 10 ani ci familia.
        Abia astept sa o fac asa cu a iesit ea de la unchiul Benz de la fabrica, sa fie ganz neu = brandnew.
        Nu cred ca momentan poti avea o masina mai buna sub 10.000(asta e acum limita mea morala pt masina doara o venit criza si nu mai vrea sa plece)
        M-as bucura daca ar fi pe forum un expert in airmatic care sa ma ajute cu ceva informatii legate de conductele si cablajul sistemului de airmatic.
        Last edited by Jiri1989; 12-21-2012, 21:15 PM.

        Comment


        • #5
          Ai probleme cu cablajul de la blocul de valve deasupra compresorului de airmatic sau un furtun de la amortizorul stinga spate gituit obturat sau cu ceva in el

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF