Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema S 600-V12-W220

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema S 600-V12-W220

    Apelez la toti forumistii sau cunostintele acestora pentru a face o diagnoza corecta pentru S 600-le din fotografiile urmatoare....

    Masina are cod de P0307-care ne spune ca are explozii ratate pe cilindrul 7
    Intrebarea mea ar fi daca a auzit cineva de probleme ale acestor masini cu supapele sau injectoarele(pentru ca de bujii,module de aprindere nu poate fi vb pentru ca sunt noi pe linga toate sondele lambda pe care le da din nou cu probleme)

    Orice informatie ...cit de mica ne poate ajuta enorm prin faptul ca ne-ar scuti de o munca inutila....








  • #2
    Superb exemplar. Parerea mea e sa o duci la unul din cei mai buni mecanici din Constanta, un arab ce are servis pe strada Dorului. El da de cap la masini la care reprezentanta spune ''pas''.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat dar si el a zis tot"pas"....problema ar fi sa nu dam un diagnostic hazardat.
      Apar probleme indeosebi pe cilindrul 7 si ar exista o posibilitate sa fie o nefunctionalitate a supapelor.(sau a injectorului)
      Ma intereseaza daca au aparut astfel de cazuri....

      Comment


      • #4
        Te-ar ajuta cu ceva google? poate vre-un forum german?...Am dat intrebarea mai departe.

        Comment


        • #5
          Din pacate germana nu o inteleg...Am cautat in engleza dar rezultate slabe...Multumesc de intentie...

          Comment


          • #6
            Dar nu se poate sterge aceasta eroare? Ca sunt testere care sterg erorile http://www.okazii.ro/catalog/4764146...noza-Auto.html. Zic si eu, ca nu am idee, sau nu merge masina bine?

            Comment


            • #7
              Tester avem...Pe linga alte coduri neprezente care se sterg(si reapar intermitent) apare si acest cod P0307 care ne indica cilindrul 7 cu probleme.

              Din lista de cauze posibile care genereaza acest cod propietarul a inlocuit la recomandarea reprezentantei:BUJIILE,MODULELE DE APRINDERE,CALCULATORUL MASINII(doar de proba)

              Ramane ca posibila defectiune o problema mecanica pe cilindrul 7 sau injectorul 7.

              Ca exemplu CHEVROLET KALOS a avut aceleasi simtome si coduri P0300,P0301-P0304 care s-a soldat cu o imensa campanie RECALL la service soldata cu inlocuirea tuturor supapelor.In Constanta au fost cam citeva sute de masini cu aceasta problema(doar cele cu 2 axe)-problema ce compozitie interna a materialului pentru supape....

              Comment


              • #8
                Am mers o vreme in 3 cilindri .... si nu stiam ce are.
                Problema era de la o fisa crapata care nu mai dadea scanteia in cilindru ci afara.
                Din cauza asta aveam explozii in evacuare la turatii mici (sub 3000) si pe tester sonda lambda aparea cu valoare negativa...data peste cap cum ar zice baietii.

                E vorba de un C 180 din 95.

                Nu am idee ce poate fi la tine, dar poate te ajuta.

                Bafta ! Super masina

                Comment


                • #9
                  Parerea mea, poate fii din 2 cauze,ori injectorul ori supape, ca sa elimini una dintre ele schimbi injectoru 6 cu 7 intre ele stergi eroarea din ecu,si faci o tura cu masina, pui inapoi pe tester, si vezi, daca reapare eroarea o mai ramas supapele.Asta in speranta ca nu trebuie facuta adaptare la injector, sint motoare noi, la care daca un injector ii bulit,degeaba pui unul nou, daca nu faci adaptarea ecu, ca el sa stie lucrul asta, altfel nu il comanda, s-ar putea sa fie tocmai defectul asta, acuma depinde de anul masinii si scula care o ai,daca face adaptare injector.Toate cele bune

                  Comment


                  • #10
                    Da ...ai dreptate am intilnit asta si la oparitele de Renault diesel...
                    Ai intilnit cazuri cind supapele au avut probleme si totusi compresia era in parametri?

                    Comment


                    • #11
                      Nu am service de masini, ma ocup numai de softuri si computere la masini, dar se poate sa ai probleme cu supapele si sa ai compresia buna.Daca ai verificat faza cu injectoarele, verifica uzura axului cu came,si daca ii ok mai ramine lagarul supapei si supapa, dar ce simptome prezinta coaja , inafara ca-ti da tie pe tester eroarea asta?

                      Comment


                      • #12
                        Are intreruperi si trepidatii la ralanti...In ture nu se mai simte...Consumul normal...Aprinde avaria motor cu coduri de sonde lambda si cu cod de cilindrul 7 permanent...

                        off topic:Ai lucrat cu MB CARSOFT cu multiplexer?Am avut unul si l-am vindut din lipsa de clienti si nu am apucat sa vad ce face(ma bate gindul sa iau altul)...

                        Inca nu am verificat injectoarele....Au fost inlocuite toate sondele lambda,modulele de aprindere si calculatorul central....Deja propietaul s-a suparat pe reprezentanta deoarece s-a simtit ca un cobai de proba....

                        Comment


                        • #13
                          Carsoft ii ok pentru scula hobby, dar daca nu ai nu stiu citi clienti merita, pentru coduri eroare si stergerea lor ii ok, de programat ceva cu el sau adaptari trebe alta scula.
                          Eroarea cilindrul 7 si eroarea sonde lambda au directa legatura.Pina nu rezolvi cilindrul 7 o sa-ti apara erori la sondele lambda, deoarece acetea masoara din fumul de pe evacuare amestecul, si-i si normal ca daca nu ai explozie ca lumea in cilindrul 7 pe evacuare nu o sa ai fum normal si atunci astea dau comanda la ecu, asta comanda injectoarele ok, si tot nu iese fum in parametrii si ecu crede ca-i eroare la sonde.Deci tre rezolvata eroarea la cilindrul 7 dupa care la sonde stergi eroarea si nu mai apare.
                          Apuca-te si vezi daca ii din injectoare, si daca nu vezi axu cu came, si daca nu spor la dat jos chiuloasa.
                          Chiar is curios de cauza, te rog zi cum se rezolva.
                          In alta ordine de idei nu pot sa cred cita incompetenta la reprezentanta.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc de informatii....
                            Si eu am spus ca sondele au fost schimbate degeaba pentru ca ele erau receptorii de la capatul lantului si nicidecum cauza problemei...Si in toate manualele expliciteaza cit de cit ce este de facut la coduri ca P0307,P0300,P0309....Si culmea este ca clientul este super finut din toate punctele de vedere....

                            Celelalte piese ar fi putut sa faca ei probe cu altele care stiau ca sunt bune si prin inlocuire ar fi ajuns la concluzia ca ...cu toate piesele schimbate de ei masina face la fel...

                            Cred ca o sa iau un CARSOFT pentru ca de programari de soft nu ma ocup(ii las pe cei mai pregatiti in domeniu)

                            Comment


                            • #15
                              Iar eu din pacate nu am primit nici un raspuns pe forumul german la problema ta...sorry

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF