Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimbul de ulei cutia automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbul de ulei cutia automata

    Salut,ma numesc Ovidiu si am un S320 cdi din 2002.Am citit pe blogul membrului de pe forum AUTOMATICUL cateva informatii despre cutiile automate.As vrea sa va intreb totusi si pe voi ceilalti:
    1. Care este intervalul pentru schimbul de ulei in cutie?(la reprezentanta RMB din Cluj mi s-a spus ca ar fi 100.000km)
    -masina are acum 182.000 km si m-am gandit sa ma documentez din timp
    2.Odata cu schimbul de ulei mai trebuie efectuate si alte operatiuni pe langa schimbul propriu-zis , schimbul filtrului si al unei garnituri?
    -am citit pe blog ca ar trebui realizata si o spalare a cutiei?

  • #2
    eu am avut un E320 benzina cutie automata .. si am fost la reprezentanta la mine la Valcea sa ii fac schimbul de ulei la cutie . Prima data iti scoate uleiul vechi , apoi iti baga ulei pe care il scot iarasi afara ( asa spala cutia ) dupa care iti baga uleiul care o sa iti ramana . In afara de ulei o sa ai filtru si garnitura .. cam asa stiu ca am facut eu .. dar totusi cei de la reprezentanta ar trebui sa stie sigur ce iti trebuie ..

    Comment


    • #3
      Salut . Eu am un S420 din 1994 si are 250000km. Uleiul de la cutie este gri. Mi s-a spus la reprezentanta ca ar trebuie sa il schimb. Cand schimba intr-a doua schimba cam brusc.

      Comment


      • #4
        Uleiul la cutia automata 722.6 se schimba la intervale de 60.000 de km. Pe colegul Automaticul nu il cunosc personal, dar am vb cu el odata la telefon si am citit toate thread'urile lui si te asigur ca nu vorbeste aiurea si iti recomand sa ti cont de sfaturile lui.Nu astepta sa apara probleme la cutie si apoi sa faci schimbul de ulei.Eu mi'am schimbat uleiul si am iesit destul de ieftin ,55 ron litrul ulei FEBI-bilstein MB 236.12 ATF3353 intra in jur la 7 litri, nu mai stiu exact ,in jur la 60 lei filtru + garnitura, + manopera 250 lei (s-a dat jos cutia de viteze).
        *Smart Fortwo 451 Passion
        *w123 230CE
        *w211 E270 cdi Avantgarde
        *w203 c220 cdi Avantgarde
        *w215 CL55 AMG
        *w202 C180 Esprit
        *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
        *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
        *w201 190E 2.0
        *w123 langversion pullman

        Comment


        • #5
          Originally posted by danger0su View Post
          Uleiul la cutia automata 722.6 se schimba la intervale de 60.000 de km. Pe colegul Automaticul nu il cunosc personal, dar am vb cu el odata la telefon si am citit toate thread'urile lui si te asigur ca nu vorbeste aiurea si iti recomand sa ti cont de sfaturile lui.Nu astepta sa apara probleme la cutie si apoi sa faci schimbul de ulei.Eu mi'am schimbat uleiul si am iesit destul de ieftin ,55 ron litrul ulei FEBI-bilstein MB 236.12 ATF3353 intra in jur la 7 litri, nu mai stiu exact ,in jur la 60 lei filtru + garnitura, + manopera 250 lei (s-a dat jos cutia de viteze).
          Colegul poti te rog sa-mi spui unde ai schimbat uleiul din cutia automata in Cluj si daca ai fost multumit de ei? Cei de la reprezentanta au zis ca ei nu dau baia de ulei jos.

          Comment


          • #6
            Originally posted by eurocarromania View Post
            Colegul poti te rog sa-mi spui unde ai schimbat uleiul din cutia automata in Cluj si daca ai fost multumit de ei? Cei de la reprezentanta au zis ca ei nu dau baia de ulei jos.
            Ca sa schimbi uleiul trebuie data cutia de viteze jos inclusiv convertizorul.Eu am facut acest lucru la un mecanic foarte bun de la mine din oras (Gherla).
            *Smart Fortwo 451 Passion
            *w123 230CE
            *w211 E270 cdi Avantgarde
            *w203 c220 cdi Avantgarde
            *w215 CL55 AMG
            *w202 C180 Esprit
            *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
            *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
            *w201 190E 2.0
            *w123 langversion pullman

            Comment


            • #7
              Salut domnul coleg danger0su.....ai putea sa-mi spui unde as putea sa-l gasesc p domnul mecanic? Si eu sunt din dej...

              Comment


              • #8
                Salutare tuturor!
                De curand am cumparat un S 320 CDI din 2004 din italia, cu ideea ca masinile sunt mai intretinute la ei decat la noi, infrastructura uleiuri etc.
                Problema e ca in fiecare dimineata cat este rece motorul si plec de pe loc la un interval de 5 minute cand schimba viteza din mers imi da ca un "șut" cutia, sau sa fiu mai explicit parca sunt impins de cineva usor.
                Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat referitor la problema mea?!
                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Recent am cumparat si eu un s320 cu o problema asemanatoare. Mi-am inlocuit blocul hidraulic din cutia de viteze. Am dat undeva la 3000 de lei in noiembrie pe blocul nou.(vreo 4 cu ce am dat la manopera si ulei)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dexterboy View Post
                    Salut,
                    Recent am cumparat si eu un s320 cu o problema asemanatoare. Mi-am inlocuit blocul hidraulic din cutia de viteze. Am dat undeva la 3000 de lei in noiembrie pe blocul nou.(vreo 4 cu ce am dat la manopera si ulei)
                    Si poti sa imi recomanzi si mie un service bun in Bucuresti?
                    Imi spunea cineva ca poate fi din cauza soft-ului, ideea este ca acum cand imi schimba vitezele au inceput fel si fel de vibratii in interior, cum ar fi masina subturata.
                    Merci de raspuns

                    Comment


                    • #11
                      Eu am reparat la niste baieti din sectorul 5 http://www.cutieautomata.ro

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nashuovidiu View Post
                        Si poti sa imi recomanzi si mie un service bun in Bucuresti?
                        Imi spunea cineva ca poate fi din cauza soft-ului, ideea este ca acum cand imi schimba vitezele au inceput fel si fel de vibratii in interior, cum ar fi masina subturata.
                        Merci de raspuns
                        Salut, vibratiile si schimbarea in suturi a unor trepte de viteze la o CVA este data de urmatorii factori:
                        - convertizor defect
                        - grup de valve defect (acesta , din cate stiu vine impreuna cu calculatorul cutiei, odata ce a fost schimbat trebuie resoftat/codat)
                        - grup de valve + convertizor
                        Pentru o diagnosticare corecta si pentru a nu mai avea aceleasi probleme pe viitor este necesar demontarea cutiei, verificat starea pinioanelor, a discurilor si a tuturor pieselor din cutie, verificarea daca este prezent antigel in cutie ( in cazul prezentei antigelului trebuie schimbat deasemenea radiatorul racire motor in interiorul caruia se afla radiatorul racire ulei CVA, inlocuirea pieselor defecte, daca este cazul, spalarea si curatarea in interior si a pieselor CVA)
                        Dupa efectuarea operatiunilor de mai sus CVA va trebui adaptata (invatata sa lucreze frumos, sa schimbe treptele de viteza in functie de turatia si de cuplul dat de motor, acest lucru facandu- se cu ajutorul STAR DIAGNOZA folosite de MB si de cineva priceput.
                        Daca esti norocos este posibil ca doar schimbarea uleiului din CVA sa-ti rezolve problema. Chiar si aceasta simpla operatiune va trebui facuta de cineva priceput , nu de orice mecanic care schimba 4-5 litri din totalul de 8-9 litri de ulei si zice "gata,operatiune efectuata,hai da-mi banii".
                        In concluzie, du-te la un service specializat in repararea cutiilor automate, care sa ofere garantie la piese/lucrari (asa cum a facut colegul de mai sus) sau reprezentanta MB, daca stai bine financiar.

                        Comment


                        • #13
                          Pe cealalta masina a mea, care are o cutie automata zf4hp16, mi-au scos la reprezentanta 3.8 litri ulei si au pus la loc doar 3, motivand ca nu mai incape si ca fillul de fabrica e mereu peste limita superioara. mentionez ca nu au mai completat cu ulei dupa verificarea de drum, au completat doar dupa ce au pornit motorul vreo 3-4 minute. si intr-adevar nu au mai incaput decat vreo 3 litri pe la busonul de umplere. De asemenea, mi-au pus ulei TOTAL XLD FE in loc de cele specificate, care erau ESSO LT 71141 or TOTAL ATF H50235. o fi bine, o fi rau?
                          multumesc anticipat

                          Comment


                          • #14
                            Ce cauti pe topicul asta? S-au pus cutii automate GM pe S-klass?

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              @ZEUS: Nu, dar nu gãsesc unde sã întreb. Nicãiri n-am gãsit pe careva care sã știe mulțumitor ceva despre cutii automate. Cred cã și din cauzã cã incidența cutiilor automate la alte mãrci decât Merc în europa e mai scazuta.
                              Aș dori doar un raspuns dupã care se poate șterge totul, dacã cumva face mizerie.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF