Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu incalzirea excesiva a apei in motor W220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mertzanu View Post
    Sau pe un memory stick daca nu incape pe cd. Cand se vor mai face din nou intalniri o sa fac tot posibilul sa fiu prezent si poate ne vedem acolo si vedem cum facem. Mersi.
    Daca vi aduc laptopu, tu doar sa ai stick destul de mare. WISu are in jur de 25-26Gb. Autodata doar vreo 800 MB.
    Last edited by Emilliano; 07-25-2010, 08:39 AM. Reason: Am uitat un punct.

    Comment


    • #17
      Dupa cum am promis va tin la curent cu noutatile.Azi am schimbat termostatul si din pacata=e aceleasi simtome are. Uitasem sa va zic ca pe display imi apare Coolant!Visit workshop! ceea ce ma afce sa ma gandesc ca e 100% electroventilatorul.Astept si alte pareri.Va multumesc!

      Comment


      • #18
        Buna seara, hai sa ne lamurim un pic :cind a aparut problema cu temp ridicata la motor , asa din senin sau in urma unei inerventii la masina , de cind sa incalzit afara. vizavi de mesajul din bord cind apare ?cind motorul este rece sau cind este cald , ce temp are motorul cind apare mesajul in bord?.
        Cati km are masina , ar fi bine sa pornesti clima si sa vezi daca pleaca ventilatorul, viteza ventilatorului nu ar trebui sa fie prea mare , in acel moment , daca pleaca ventilatorul pune mina in fata condensorului de clima si vezi daca se simte un curent de aer , daca masina are km multi este foarte posibil ca radiatoarele sa fie imbcsite cu mizerie si sa nu ai debit de aer necesar racirii condensorului de clima .
        In cazul motorului 320 cdi 6 cilindri in linie de pe wdb 220 , au avut ceva probleme si cu chiulasa se mai fisureaza in interior si baga aer in instalatia de apa si atunci apar probleme cu racirea. Este bine sa mai verifici cupla (mufa)care intra in cea a ventilatorului si sa mai stringi pinii din mufa cu o inglita (sula) , mai este posibil ca un pin sa nu faca contact si atunci ventilatorul sa nu plece cind trebuie .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #19
          Problema a aparut in a 2-a zi cand am luat-o.Pe diplay mesajul imi apare si la 40 de grade si la 60 si la 80 si la 110 grade.Masina pe bord are 130000 km lucru pe care nu il cred.De exemplu azi am schimbat uleiul in cutie si termostratul.Cat am stat 15 min pe loc cu clima pornita temp a stat cuminte la 85 grade si dupa ce am plecat s-a ridicat la 100,apoi am iesit la drum intins si s-a cumintit la 75-80 de grade.Nu mai stiu ce sa zic.

          Comment


          • #20
            Deci sa punem lucrurile cap la cap , masina are doua probleme , una ca apare mesajul cu antigelul in bord cind este rece sau cald , in acest caz trebuie verificat sensorul din vasul de antigel dar pentru asta ai nevoie de un Star sa vezi ce se spune acolo,a doua problema este ca se incalzeste prea tare motorul,si in acest caz este bine sa verifici cu Starul temp motorului , adica ce spune sonda de temp nu ce arata ceasul din bord sper sa intelegi ce vreau sa spun, adica pui starul ambalezi motorul pina isi da duhul si vezi ce arata in bord si ce arata pe Star, daca temp este aceeasi mergi mai departe cu radiatorul , ventilatorul , si tot asa , daca este diferenta de temp posibil ceasul sa fie cu probleme .
            Am mai intilnit anumite cazuri in care nu sa folosit antigelul corect , adica sa folosit un antigel care corodeaza aluminiu si drept urmare in zona palelor pompei de apa a corodat aluminiu si pompa nu mai avea debit , adica facea imersie nu putea sa circule apa in motor , asta ar putea explica ca la drum lung ai racire si cind stai pe loc sau pornesti clima nu mai are racire, este destul de dificil sa faci o diagnosticare la sistemul de racire pentru ca fiecare explica in felul sau.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #21
              Mai am o intrebare.Se poate inlocui electroventilatorul sa il iau la second hand?Adica functioneaza in parametrii.

              Comment


              • #22
                Un coleg a scris mai sus si in detaliu ca nu se poate inlocui cu unul second,ca are un calculator care are deja memorat softul masinii pe care a fost pus.
                In acest caz ar trebui unul nou care sa aiba calculatorul gata de memorat datele tale.
                *Ventilatorul nu invarte deloc?nu cupleaza? Cum se manifesta,ai pus starul?

                Comment


                • #23
                  Problema ca el se invarte dar nu cum ar trebuie si anume se invarte in reprize scurte de cateva secunde15-20.Am sa ma duc luni la reprezentanta sa vad ce imi spun si aia.Eu sunt cam sceptic in ceea ce priveste profesionaismul celor de acolo dar incerc macar.Va tin la curent.

                  Comment


                  • #24
                    Problema s-a rezolva si anume ca am platit 3400 ron si am luat electroventilator nou.Acum apa sta cuminte la locul ei la 90 de grade.Va multumesc de sfaturi si de pareri.Va doresc la cat mai putine probleme cu masinutele voastre.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mawerick79 View Post
                      Problema ca el se invarte dar nu cum ar trebuie si anume se invarte in reprize scurte de cateva secunde15-20.Am sa ma duc luni la reprezentanta sa vad ce imi spun si aia.Eu sunt cam sceptic in ceea ce priveste profesionaismul celor de acolo dar incerc macar.Va tin la curent.
                      Si eu eram foarte sceptic si pe buna dreptate. Aveam si experiente personale neplacute cu reprezentanta si la cat mai citisem si pe net de intapmlari neplacute la reprezentanta in care oamenii descriau hotia si nepriceperea celor de acolo m-au facut sa exclud idea de a-mi repara masina la reprezentanta.
                      Dar am inceput sa imi schimb idea asta in ultimul timp, poate si cei de la reprezentante s-au schimbat, poate au adus mecanici mai competenti si mai profesionisti, mai cinsiti... oricum eu mi-am schimbat parerea in bine dupa cateva experiente placute de data asta cu reprezentanta.

                      Originally posted by mawerick79 View Post
                      Problema s-a rezolva si anume ca am platit 3400 ron si am luat electroventilator nou.Acum apa sta cuminte la locul ei la 90 de grade.Va multumesc de sfaturi si de pareri.Va doresc la cat mai putine probleme cu masinutele voastre.
                      Din pacate a fost o reparatie cam scumpa dar bine ca s-a rezolvat.

                      Comment


                      • #26
                        Salut, am avut aceeasi problema la un w220 400cdi, electroventilatorul mergea cateva secunde dupa care se oprea si evident crestea temperatura la bord, am schimbat electroventilatorul cu unul nou si s-a rezolvat problema.A costat 560 euro nou BEHR, am schimbat ce era evident fara sa mai dau bani pe alte teste si verificari( termostat, chiulasa,sonde de temperatura,etc). Succes!

                        Comment


                        • #27
                          Felicitari ptr. rezolvare problemei fara alte complicatii si chiar ai gasit la un pret mai bun.

                          Comment


                          • #28
                            vreau sa va dau o veste foarte proasta.Azi la o saptamana dupa ce am montat electroventilatorul am aceiasi problema.se pare ca de vina e tot electroventilatorul.Maine ma duc sa il schimb in garantie.Va tin la curent!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Mertzanu View Post
                              Schimba termostatul ca sa stii ca il excluzi din start (e ieftin 100 si ceva de ron la reprezentanta) si dupa pregateste-te sa scoti 3000 de ron pentru electroventilator. Nu iti face sperante ca il poti lua de la dezmembrari pentru ca electroventilatorul ala are un computer care "se imperecheaza" cu computerul masinii si nu se va potrivi never ever pe alt w220 chiar daca e acelasi an de fabricatie si aceasi motorizare. Electroventilatorul cand il cumperi nou ca piesa de schimb vine cu computerul ala blank si cand il pui pe masina "se imperecheaza" cu masina respectiva. Si la 1 minut dupa ce l-ai pus pe masina daca vrei sa il pui pe alta nu va mai merge. Iar aparatura care sa poata reseta ventilatorul ala am inteles ca nu prea exista (poate doar la reprezentanta - aici te poate lamuri mai bine colegul cl600, ca e domeniul lui).
                              Bafta oricum.
                              Cu clima oprita la ce temperatura sta motorul?

                              Si cel mai bun sfat: FA UN TEST LA REPREZENTANTA! Costa aproximativ 200 ron si iti vor zice exact ce are si daca e de vina electroventilatorul sau altceva.
                              cum asa eu am schimbat ventilatorul din dezmembrari si mi merge perfect?

                              Comment


                              • #30
                                Buna! Si eu am pus electroventilatorul SH de vreo 6 luni si merge perfect. Nu zic ca nu-i mai bine sa pui nou dar la ce preturi sant pentru cine are posibilitatea sa gaseseasca unul SH "pe incercate'' cel putin la mine chestia cu imperechiatul calculatoarelor pica. O seara buna tututor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF