Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S klasse Tips & Tricks

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S klasse Tips & Tricks

    Dupa cum am vazut ca s-a deschis topic pe tema asta la C klasse si la E klasse, am deschis si eu la S...
    Astept pe cei avizati sa posteze... momentan nu imi vine in minte nicio smecherie pentru S klasse, daca imi amintesc o sa revin...

  • #2
    Si eu sunt curios ...poate ceva pentru w126 !!!
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Am gasit ceva pe net dar este in limba engleza la w126.

      -W126 tach erratic: loosen the small cap under the hood (on the fender) and put a rubber o-ring from a garden hose inside. Then re-screw the cap and it should fix the problem. If it happens again, replace this part (called a "tach amplifier")

      -W126 rear heat vent blowing COLD air: This is normal. The heat comes from under the seats. This vent is a 'fresh air vent'. Make SURE it's shut off all the way in winter --- slide it to closed, then keep pushing hard until it 'clicks' into the off position. You'll see what I mean when you do it. If it doesn't click off, it will leak cold air.



      -W126 cruise control: the amplifier under the dash dies. It's by the parking brake pedal and is held in by a 10mm bolt. Either take it apart & re-solder connections OR send it to be rebuilt (about $150-200). Can't do both-- if you re-solder, they will NOT accept it as a core.. decide first!

      -W126 trunk leaks: If it's leaking from a "hidden" spot into the trunk wells, check three areas: 1)tail light can leak water in from the seal 2)antenna grommet can be bad and will leak 3)rear window gasket can leak in bottom corner. Hope it's not #3 as this means there is rust under the gasket in this area (common) and needs to be cut out & fixed. It's worse than you can see as it's hidden by the gasket. Get in trunk & have someone spray with hose to find the leak.

      -W126 rear seat: easy to remove- find two tabs (may be colored red) at bottom of rear seat cushion. Push both tabs toward each other, lift front edge of seat and pull out. Seat back comes out by removing a few 10mm bolts at the bottom, then pull bottom away from car and lift straight up. WATCH out that the metal tabs on the bottom don't scratch the car on the way out!

      -W126 erratic fuel gauge OR low fuel light not working (diesel): Remove rear seat, remove large plastic cap and disconnect wiring for fuel sender. Use large socket (46mm?) to unscrew fuel sender. Use rag as it is full of fuel and will drip! Take off nut at bottom and remove metal tube. Clean CAREFULLY so you don't break any of the fine wires. I use brake cleaner and it works fine. Reassemble and fuel gauge will work. If not, replace.

      -W126 back end of car steers itself: your sub-frame mounts are old. They can be easily replaced by making a tool out of threaded rod and some bolts, and using a couple of shop jacks. Spray the bolts 2 DAYS BEFORE with PB blaster and the job will be 100x easier! Search forums for more info on replacement

      -W126 fuse for trunk light and memory seats keeps blowing: the wiring harness near the trunk hinge flexes all the time, and the wires have shorted. Pull the wires and electrical tape them, and you'll be fine.

      -W126 window won't move, but motor runs: search forums for my post on "sliding jaw". This can be replaced for $5 and does not require any rivets if you use a bolt & nut like I did. Need to take off door panel, but it's an easy job otherwise. MB window regulators and motors almost NEVER fail.



      -W126 voltage regulator: Look at back of alternator, remove two flat screws with stubby screwdriver. Pull out (comes out at an angle, doesn't pull straight out) and look at the length of the brushes (two rectangular rods with curved tips). 1" = brand new, 1/4"=dead on roadside. Judge how bad yours are and replace. They're $15 and well worth it. Even if you don't replace it, buy a spare for the trunk.


      -W126 fuses. Replace them ALL before troubleshooting electrical problems. They look good but are NOT! I've had them fall apart in my hands even though they looked fine when in the fuse box. They're cheap -- buy a set and replace them all NOW and you'll be fine for 10 years!



      -W126 front end clunk:
      Could be a few things, but the tie rod ends and guide rod mounts are very common.

      -W126 rear end clunk:
      Check the sway bar links, they make lots of noise!



      -W126 locked out of trunk: if the trunk linkage becomes loose & sloppy, you can't open it by pushing the button. Take a 2x4 about a foot long and hold it so one tip is on the trunk button. Whack the other tip with a hammer (seriously). The trunk should pop open. Make SURE the lock is unlocked first (you can lock & unlock the drivers door to make sure it is in the unlocked position). This won't work if something else is wrong with your trunk. Now pull off the top plastic cover and pull back the carpet. You can adjust the linkage from here. Make sure it works before closing the trunk!!

      -W126 rear brakes: Make SURE you keep on top of the pad thickness. Once you're down to about 20% pad or less, the pads will cock themselves in the caliper diagonally. Then the caliper seizes. You will know this happened when you pull the pads and can't push the piston back into the caliper. It's time for a rebuilt caliper at this point. I'd change the rear pads (they're cheap and last for years!) when they're down to 35-40% just to be safe.

      -W126 parking brake light stays on: There was a recall for the parking brake cable on this car. It involves removing the entire cable from the pedal to the rear brakes, including a ton of labor. Here's the easy fix: Put a wire tie around the parking brake pedal arm (near the top) and clip one end of a spring (from Home Depot) to it. Clip the other end under the dash to keep the pedal pulled up. Everything works as normal, but the little bit of slack in the pedal is eliminated, so the light will stay off.

      -W126 dripping ATF: Most likely this is the ATF lines going to the radiator (transmission cooler). Replace these lines if they're dripping -- you just need a crow's foot wrench. You will know they are leaking if there is any ATF on the outside. You can find these easily by looking at the bottom of your radiator (look from under the car) and find two hoses that look like they have a "spring" covering the outside. It looks like a hose with a piece of wire wrapped around in a coil-like shape. You'll see what I mean.



      -W126 hood pad: Buy a new hood pad but be CAREFUL how you install the new one. Search the forums -- there is a special 3M glue and you MUST scrape off ALL the old gunk first. If not, you'll be doing the job again in 2 weeks. Make sure to do it right the first time!

      -W126 battery: The MB battery is made by Interstate and this is the best battery for the car. Try an Interstate before buying anything else for this car!

      -W126 tires: Many opinions here, but Michelins have always been EXCELLENT for me on a number of these cars. One tire expert told me to remember the phrase "Michelins on Mercedes" because that's all they recommend after years of being in the business.

      -Clunking from front end going over bumps: Check your brake support bushings (search forums for info). These are common problem areas on the W126. If they haven't been replaced, you will be changing them for sure.

      -W126 windows or seats not working: The switch is dirty. Clean it out with contact cleaner or similar (TV tuner cleaner from Radio Shack works also). Most times the switch is just dirty. Keep working the switch back & forth while cleaning.

      -W126 radio scratchy noise in some speakers: The fader (roller dial in the center console) corrodes a bit. Roll it back and forth as far as you can in each direction. I do this about every 3 months and the problem never reappears.

      -W126 wipers: Use the original MB wipers (or buy a set if you have aftermarket blades). Some members have had great experiences with Anco blades, but I find the MB ones to work perfectly. You only replace the rubber in these blades (search forums for instructions on swapping blade rubber) and keep using the same blade "frame".

      -W126 smearing windshield: After trying a ton of things (bending wiper arms, new wiper blades, scrubbing windshield w/glass stripper, etc, etc.) I found a solution. Put about 6 drops of dishwashing soap into the washer reservoir with each gallon of washer fluid. Use a "degreasing" detergent like Dawn or one that says it "cuts grease" on the label. Works perfectly (don't worry, there are no suds with this little soap). Keeps my nozzles from clogging and keeps the windshield clean.



      -W126 stereo installation: Do NOT screw an amp to the rear wall of the trunk like you can do in many other cars. The fuel tank stands up (rather than being under the trunk) and is directly behind that wall. Diesel+amp screws=fuel smell in trunk. Gas+amp screws=BOOM!

      -W126 rim care: These wheels are PAINTED silver, they are not clear coated "aluminum rims" like on other cars. So treat them like you would the rest of the paint on your car -- don't spray or use anything on the rims you wouldn't feel comfortable using on the hood! I have found a 1/2 bottle of full strength Simple Green and a brush will get off 90% of the dirt. Spray GENEROUSLY on cold rims and brush. Spray again and wait 5-10mins, then hose off. If they don't look significantly better at this point, nothing will help much and you're better off repainting them.

      -W126 tire "bouncing" at highway speed: You are driving down the road and feel a wheel "bouncing" off the ground back and forth. Steering shakes and it's really scary. Slowing down makes it go away. The problem is 99% wheel balance. These cars are sensitive to wheel balance and will behave like this until the wheels are balance properly. Get someone with a Hunter wheel balancer -- there is a special model of Hunter that works REALLY well (someone tell me which one is best). Or try someplace that specializes in Porsche racing, high performance MB/BMW, etc, etc. Or try calling around to MB/BMW/Jag dealers to see if they have one.

      -W126 What color diesel W126 should I buy?: Here's a tip I heard somewhere -- "Buy a color your grand kids like because they'll most likely be driving the car for a good portion of their life".

      -W126 Bulb out indicator is on, but all bulbs are working!?!?!: Check the two bulbs that light up your rear license plate. They are on the same circuit and will set off the indicator. You never notice them, but if they are burned out, the indicator will come on. Also check the taillights, as there are two tiny "marker lights" in the outboard corners of the car (ie: furthest away from the license plate). Look at both taillights when on and see if they look different (one has a light where the other doesn't)



      -W126 shocks:
      You cannot use the "bounce test" on these cars. Unless the shocks are completely blown out they will not bounce. But the ride will be gone long before that. Check the shocks for leaks, if they are leaking replace. Also 100k-150k is about all they are good for. Bilsteins are the best shocks to use.

      Comment


      • #4
        Sa te ajut putin:
        W126 TACH greşit: se desface capacul mici sub capota (pe aripa), precum şi o pune un inel de cauciuc de la un furtun de gradina din interior. Apoi, re-şurub capac şi ar trebui să repara problema. Dacă se întâmplă din nou, înlocuiţi această parte (numit un amplificator de "TACH")

        -W126 de căldură spate Vent suflare de aer rece: Acest lucru este normal. Căldura vine de la sub scaunele. Acest lucru vent de aer este o "proaspăt orificiu". Asiguraţi-vă că este închide toate modul în iarna --- glisaţi-l la închis, apoi să păstreze împingându-greu, până când "clic" în poziţia închis. Veţi vedea ce vreau să spun atunci când faci asta. Dacă nu faceţi clic pe off, ea se va scurge de aer rece.



        -W126 cruise control: amplificatorul sub bord moare. Este de frână de staţionare pedala şi este deţinut de către un şurub 10mm. Fie luaţi-o Apart & re-conexiuni de lipire sau trimiteţi-l pentru a fi reconstruit (aproximativ $ 150-200). Poate nu atât - dacă aţi re-lipire, ei vor accepta nu ca un nucleu .. decide mai întâi!

        -Scurgeri trunchi W126: Daca este scurge de la un "ascunse" la faţa locului în puţuri portbagaj, a verifica trei domenii: 1) lumina coadă se poate scurge apa de la sigiliu 2) Grommet antenei poate fi rău şi se va scurge 3) garnitură de fereastra din spate se poate scurgere în colţul de jos. Hope it's nu # 3 în care acest lucru înseamnă că nu există rugină în conformitate cu garnitura în acest domeniu (frecvent) şi trebuie să fie taiat & fixe. E mai rău decât se poate vedea ca este ascuns de garnitură. Treci în portbagaj si spray-au pe cineva cu furtun, pentru a găsi scurgere.

        -W126 bancheta din spate: uşor pentru a elimina-găsi două file (pot fi colorate roşu), la partea de jos a pernei scaunului din spate. ÃŽmpingeţi ambele file faţă de celălalt, ascensor marginea din faţă a scaunului şi trageţi. Bancheta din spate iese prin eliminarea câteva 10mm bolţuri în partea de jos, apoi trageţi de jos departe de masina si ridica drept în sus. Fereşte-te că filele metalice de la baza nu zero masina pe cale afară!

        Nu-W126 cu ecartament greşit de combustibil sau de lumină de combustibil redus de lucru (diesel): Scoateţi scaunul din spate, scoateţi capacul mare de plastic şi deconectaţi de cablare pentru expeditor de combustibil. Utilizarea Priza mare (46mm?) Pentru a deşuruba expeditor de combustibil. Folosiţi cârpă, deoarece este plin de combustibil şi va picurare! Scoate-piuliţă de la partea de jos şi se îndepărtează tub de metal. Clean atenţie, astfel încât să nu rupe oricare din fire amenzii. Eu folosesc de frânare mai curate şi it works fin. Reasambla şi gabaritul de combustibil va funcţiona. Dacă nu, înlocuiţi.

        -W126 capătul din spate de masina tăuraşi în sine: sub dvs. de-cadru se montează sunt vechi. Ele pot fi uşor înlocuită printr-un instrument din tija filetate şi unele buloane, şi folosind o pereche de magazin de obiecte casnice. Se pulverizează bolţuri 2 zile înainte, cu PB Blaster şi de locuri de muncă va fi mai uşor 100x! Search Forums pentru mai multe informaţii privind înlocuirea

        -W126 fuse pentru lumina trunchi şi de locuri de memorie pastreaza suflare: ham de cabluri în apropiere de trunchi balamalelor şnuri tot timpul, şi firele au shorted. Trageţi firele electrice şi banda ei, şi veţi fi bine.

        New-W126 nu se va muta, dar se execută cu motor: forumuri de căutare pentru meu post pe "culisante falca". Acest lucru poate fi înlocuită pentru suma de $ 5 şi nu necesită nici o nituri dacă folosiţi un şurub şi piuliţă cum am facut-o. Necesitatea de a lua de pe panoul de uşă, dar este un lucru usor, altfel. Autorităţile de reglementare fereastra MB şi motoare aproape niciodată nu reuşesc.



        -W126 Voltage Regulator: Uita-te la spatele alternator, scoateţi cele două şuruburi plat cu surubelnita Stubby. Trageţi (iese la un unghi, nu trageţi drept Out) si uita-te la lungimea de perii (cu două tije dreptunghiular, cu sfaturi curbate). 1 "= brand nou, 1 / 4" = mort pe marginea drumului. A ta judecător cât de rău şi sunt înlocuiţi. Sunt 15 dolari şi bine meritat. Chiar dacă nu să o înlocuiască, cumpara un schimb pentru portbagaj.


        -W126 siguranţe. ÃŽnlocuiţi-le pe toate înainte de depanare probleme electrice. Ele arată bine, dar nu sunt! Am avut ei cad în afară în mâinile mele, chiar dacă s-au uitat bine atunci când în caseta de siguranţă. Acestea sunt ieftine - cumpara un set şi să le înlocuiască toate ACUM şi veţi fi bine de 10 ani!



        -W126 clunk front-end:
        Ar putea fi o serie de lucruri, dar se termină cravată tijei si tija ghid mounts sunt foarte frecvente.

        -W126 clunk spate scop:
        Verificaţi dominaţiei bara de link-uri, ei fac o mulţime de zgomot!



        -W126 blocat din portbagaj: în cazul în care legătura trunchiului devine liber & noroios, tu nu o poate deschide prin apăsarea butonului. Ia-o 2x4 despre un picior lung şi ţineţi-l astfel un sfat este pe butonul de portbagaj. Trage în vârful celălalt cu un ciocan (serios). Portbagaj ar trebui să pop deschise. Asiguraţi-vă că este de blocare a deblocat primul (puteţi bloca şi debloca drivere uşă pentru a vă asigura că este în poziţia deblocat). Acest lucru nu va funcţiona dacă ceva este în neregulă cu trunchi dumneavoastră. Acum, Scoateţi capacul de plastic de sus si retraga covor. Puteţi ajusta legătura de aici. Asiguraţi-vă că funcţionează înainte de a închide portbagaj!

        W126-frânele spate: Asiguraţi-vă că vă păstraţi pe partea de sus a grosimea pad. Odată ce sunteţi în jos pentru a pad-aproximativ 20% sau mai puţin, tampoane va cocosul ei înşişi în caliper diagonală. Apoi apucă caliper. Veţi şti că acest lucru sa întâmplat atunci când a trage tampoane şi nu poate împinge pistonul înapoi în caliper. Este timpul pentru un şublerul reconstruit în acest moment. Aş schimba plăcuţele de spate (acestea sunt ieftine şi dura ani de zile!), Atunci când acestea sunt până la 35-40%, doar pentru a fi în siguranţă.

        -W126 lumină de frână de staţionare stă pe: Nu a fost o retragere pentru cablul de frână de staţionare pe această maşină. Aceasta implică eliminarea întregii cablul de la pedala de la frânele spate, inclusiv o tona de munca. Iată rezolva simplu: Pune-o cravată sârmă în jurul braţul pedală de frână de staţionare (în partea de sus), precum şi un clip un capăt al unui izvor (de la Home Depot), la ea. Clip celălalt capăt în conformitate cu liniuta de a păstra pedala tras în sus. Totul funcţionează ca de obicei, dar pic de "moale" pe pedala este eliminat, astfel încât lumina va rămâne off.

        -W126 picură ATF: Cel mai probabil, aceasta este liniile de ATF a merge la radiator (cooler de transmisie). ÃŽnlocuiţi aceste linii în cazul în care acestea sunt picură - ai nevoie doar de strângere de inimă o cioară lui picior. Veţi şti că acestea sunt scurgeri dacă există vreo ATF pe exterior. Puteţi găsi cu uşurinţă aceste uitandu-se la partea de jos a radiatorului dvs. (căutaţi de sub masina) şi găsiţi două furtunuri care arata ca ei au un izvor "," care acoperă afara. Se pare ca un furtun cu o bucată de sârmă înfăşurat într-o bobina-ca forma. Veţi vedea ce vreau să spun.



        -W126 Hood pad: Vand un pad nou capota dar fii atent modul de a instala unul nou. Caută în forum - există un lipici special 3M şi trebuie să scrape off all Gunk vechi primul. Dacă nu, vi se va face din nou loc de muncă în 2 săptămâni. Asiguraţi-vă că pentru a face it right prima dată!

        -W126 baterie: MB bateria se face de către Interstate şi aceasta este cea mai buna baterie pentru masina. ÃŽncercaţi o Interstate inainte de a cumpara orice altceva pentru aceasta masina!

        -Pneuri W126: multe opinii aici, dar Michelins au întotdeauna EXCELENT fost pentru mine pe un număr de astfel de autoturisme. Un expert de anvelope mi-a spus să-şi amintească expresia "Michelins pe Mercedes", pentru că asta e tot ceea ce le recomanda, după ani de a fi în afaceri.

        -Clunking de la front-end-trecând peste umflături: Verificaţi cuzinet dvs. de frână de sprijin forumuri (de căutare pentru info). Acestea sunt zone problemă comună pe W126. ÃŽn cazul în care acestea nu au fost înlocuite, veţi fi a le modifica pentru sigur.

        -Nu ferestre W126 sau de locuri de muncă: comutatorul este murdar. Curăţaţi-l cu mai curate de contact sau similare (tuner TV mai curate de la Radio Shack, de asemenea, de lucrări). Cele mai multe ori comutatorul este doar murdar. Păstraţi de lucru de la comutatorul de Back & Forth în timp ce de curăţare.

        -W126 de radio zgomot disonant, în unele vorbitori: Fader (role de apelare în centrul consolă) corrodes un pic. Roll ea înainte şi înapoi, în măsura în care poţi în fiecare direcţie. Eu fac asta cu privire la fiecare 3 luni şi problema nu reapare.

        Ştergătoare-W126: Utilizaţi ştergătoarele originale MB (sau să cumpere un set dacă aveţi lame piaţa pieselor de schimb). Unii membri au avut experienţe mari cu lame Anco, dar mi se pare cele MB, pentru a functiona perfect. Trebuie doar înlocuiţi de cauciuc în aceste lame de forumuri (de căutare pentru instrucţiunile de pompare din cauciuc lama), precum şi să păstreze folosind lama aceeaşi "cadru".

        -W126 de parbriz pete: După ce a încercat o grămadă de lucruri (îndoire arme ştergătoarelor, lame de ştergător noi, spălarea de parbriz w / striperul de sticlă, etc, etc), am găsit o soluţie. Pune-aproximativ 6 picături de spălat vase săpun în rezervorul de spălare cu fiecare galon de lichid de spălare. Folositi un "degresare" detergent ca Dawn sau unul care spune că "bucăţi de grăsime" pe etichetă. Works perfect (nu vă faceţi griji, nu există nici un clăbuci de săpun cu acest mic). Keeps meu de la înfundarea duzelor şi păstrează parbriz curat.



        -W126 de instalare stereo: Nu şurub NU un amperi pe peretele din spate a trunchiului ca tine se poate face în multe alte masini. Rezervorul de combustibil se ridică (mai degrabă decât să fie în conformitate cu trunchi) şi este direct în spatele că perete. Diesel + şuruburi amperi = miros de combustibil în portbagaj. Gaz + şuruburi amperi = BOOM!

        -W126 îngrijire Rim: Aceste roţi sunt pictate de argint, acestea nu sunt clare filmate "jante de aluminiu", ca şi la alte masini. Deci, le trateze ca tine ar fi restul de vopsea pe masina ta - nu spray sau ceva utilizarea pe jante pe care nu s-ar simti confortabil folosind pe capota! Am găsit o sticlă de 1 / 2 din plin Simple Green tărie şi o perie va da jos de 90% din murdărie. Spray cu generozitate pe jante de frig şi pensula. Spray din nou şi aşteptaţi 5-10mins, apoi furtun off. ÃŽn cazul în care nu se uita în mod semnificativ mai bine la acest moment, nimic nu va ajuta mult si esti mai bine revopsire ei.

        -Anvelope W126 ", care cade" la viteza de autostrada: Sunteti de conducere în jos de pe şosea şi simţi o roată ", care cade" oprit la sol inainte si inapoi. Director shake si este foarte infricosator. ÃŽncetinirea face sa dispara. Problema este de 99% sold roată. Aceste masini sunt sensibile la echilibru roţi şi se va comporta ca acest lucru până când roţile sunt echilibrul corect. Ia pe cineva cu o roată Balancer Hunter - există un model special de Hunter care functioneaza foarte bine (pe cineva spune-mi care unul este cel mai bun). Sau puteti incerca intr-un loc care este specializată în curse Porsche, de înaltă performanţă MB / BMW, etc, etc Sau încercaţi de asteptare in jurul să MB / BMW / Jag dealeri pentru a vedea dacă au o.

        -W126 Ce culoare W126 diesel ar trebui sa cumpar?: Aici 'un vîrf-am auzit pe undeva - "Cumpara o culoare de copiii dumneavoastră grand place, deoarece ele vor fi cel mai probabil de conducere auto pentru o buna parte din viaţa lor".

        -W126 bec out indicatorul este pornit, dar toate sunt bulbii de lucru !?!?!: Verificaţi cele două becuri care se aprind placa dumneavoastră de licenţă de spate. Ele sunt pe acelaşi circuit şi va porni indicatorul. Niciodată nu le observaţi, dar în cazul în care acestea sunt arşi de vii, indicatorul va veni pe. De asemenea, verificaţi stopurile, după cum există două mici "lumini marker" în colţurile exterioare a masinii (de exemplu: află cel mai departe de placa de licenta). Uită-te la ambele stopurile pe când şi vezi cazul în care acestea să arate diferit (unul are o lumină în cazul în care celelalte nu)



        Şocurile-W126:
        Nu puteţi folosi testul "Bounce" pe aceste masini. Cu excepţia cazului în şocuri sunt complet cu sufletul la gură în ele nu vor sări. Dar plimbare va fi dispărut cu mult înainte de asta. Verificaţi şocuri pentru scurgerile de informaţii, în cazul în care acestea sunt scurgeri înlocuiesc. De asemenea, 100k-150k este despre toate acestea sunt bune pentru. Bilsteins sunt cele mai bune şocurile de a folosi

        Comment


        • #5
          Intrebarea e daca mai are cineva w140 pe forum?

          Comment


          • #6
            Originally posted by DMIHNEA View Post
            Intrebarea e daca mai are cineva w140 pe forum?
            Ne poti da si nou lincul unde ti-ai prezentat balena?

            Comment


            • #7
              @optimus
              Dragule, cred ca poti mai mult de atat. Ce ai scris tu in urma unei traduceri online e o jignire la adresa limbii romane si un chin pentru mintile cititorilor. Daca tot vrei sa ajuti putin, dupa cum ai declarat (si felicitari pentru disponibilitate) citeste si tu textul in "limba romana" si corecteaza ca sa inteleaga tot omul. Te rog sa nu te superi pe mine, vreau doar sa cred ca ajutorul tau este apreciat.
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                Intrebarea e daca mai are cineva w140 pe forum?
                Da!!Tu...asteptam prezentarea balenei...

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Nu am prezentat nici W124,W201,si acum nici W140,nu consider ca trebuie prezentat..cel putin acum....cine e curios,intreaba sau cere poza,VIN,sau orice altceva....dar daca tot vorbesc,macar sa dau vin-ul WDB1401351A426458,si prca am pus si foto cu anuntul in urma caruia am luat-o......balena e in lucru,asteapta bieleta stabilizatoare,bujii,lame stergator,anvelope si poate aduce anul nou si un kit xenon OEM.....adica original....si ca sa revin ontopic,contribui si eu pentru inceput cu anularea becurilor aprinse in urma schimbarii de baterie,anulare ce se face cu stinga volan tot,apoi dreapta tot,cu motor pornit...si mai felicit pe Vladruse pentru promovare.......

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DMIHNEA View Post
                    Nu am prezentat nici W124,W201,si acum nici W140,nu consider ca trebuie prezentat..cel putin acum....cine e curios,intreaba sau cere poza,VIN,sau orice altceva....dar daca tot vorbesc,macar sa dau vin-ul WDB1401351A426458,si prca am pus si foto cu anuntul in urma caruia am luat-o......balena e in lucru,asteapta bieleta stabilizatoare,bujii,lame stergator,anvelope si poate aduce anul nou si un kit xenon OEM.....adica original....si ca sa revin ontopic,contribui si eu pentru inceput cu anularea becurilor aprinse in urma schimbarii de baterie,anulare ce se face cu stinga volan tot,apoi dreapta tot,cu motor pornit...si mai felicit pe Vladruse pentru promovare.......
                    Ziceai ca vrei full option si ti-ai luat-o pe cea mai cheala...

                    Comment


                    • #11
                      Din ce imi trebuie lipsesc doar incalzire in scaune si xenon,restul de optiuni le las pentru altii.....Am cautat si gasit tarocate la km si cu mai multe optionale,dar costurile- avion,masina inchiriata,timp in care nu produc bani,drum intoarcere,acte si numere,nationalizarea masinii aici,totul ma ducea pe la 13000 euri....asa am dat in jur de 4000 si imi lipsesc doar xenon(gasit la 1000 faruri complete noi,kit complet original)si incalzitul la fund ce costa 2 lei....Ca sa nu mai zic ca e cheala pentru tine,mie imi cam ajunge....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        Din ce imi trebuie lipsesc doar incalzire in scaune si xenon,restul de optiuni le las pentru altii.....Am cautat si gasit tarocate la km si cu mai multe optionale,dar costurile- avion,masina inchiriata,timp in care nu produc bani,drum intoarcere,acte si numere,nationalizarea masinii aici,totul ma ducea pe la 13000 euri....asa am dat in jur de 4000 si imi lipsesc doar xenon(gasit la 1000 faruri complete noi,kit complet original)si incalzitul la fund ce costa 2 lei....Ca sa nu mai zic ca e cheala pentru tine,mie imi cam ajunge....
                        VIN WDB1401351A426458
                        Model S 300 TURBODIESEL
                        Chassis 1401351A426458
                        Engine 606961 12 007332
                        Transmission 722608 00 998818
                        Order 0 8 543 22011
                        Lights BOSCH
                        Cab 00000
                        Delivery date 22.06.98
                        Dealer Italy (543)
                        Interior leather blue (262)
                        Paint
                        366 azurite blue metallic (с 01.01.1994)
                        Options
                        472 electronic stability program (esp) (с 01.10.1993)
                        dynamic handling control system
                        512 radio Becker Europa cassette
                        radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)
                        551 anti-theft/anti-break-in warning system with anti-towing system (с 01.04.1998)
                        630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
                        808 Change of year of model, last figure shows new model year
                        831
                        984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
                        200A Unknown code

                        Asta e decodadea VIN-ului.

                        Din cate vad eu nu are mai nimic: nu scaune electrice sau incalzite, nu vacumatic, nu xenon, nu trapa sau alte alea.... sa nu incep cu optiuni de alea pretentioase gen jaluzea spate sau senzori de parcare... Practic balena ta are piele si atat dintre optiunile pe care le observi cu ochiul liber. Ai luat-o la un pret foarte bun dupa parerea mea, avand in vedere ca e S300 TD din 1998, adica cel mai scump model de balena la ora actuala (cel putin pe piata din Romania), dar ma surprinde ca ai luat-o asa fara optiuni... parca ziceai mai demult ceva de genu ca o balena fara optiuni nu e altceva decat un w124 mai mare... in fine. S-o stapanesti sanatos. Deja ne-am cam intins off-topic; daca deranjeaza asta pe vreun moderator, il rog sa mute discutia asta unde crede ca isi are locu.

                        Comment


                        • #13
                          Ai omis nr 472,iar restul nu ma intereseaza..........jaluzeaua spate OEM costa online 90 de euro,trapa ma lasa rece,softclose nu am nevoie,senzori de parcare Valeo costa vreo 82 euri,are 2 chei-remote cu 3 butoane(ultimul pe w140,cu deschidere de portbagaj)Eu insist ca am facut o afacere buna....de gustibus....ah,despre ce spuneam vis-a-vis de comparatia cu w124,da dar asta e un w124 cu ASR si ESP.....de gustibus....Si daca tot zici ca e urita i-am luat ieri cele mai hoatze lanturi ce exista,costa 460 euri(RUD-KANTENSPUR),am dat 22 euri pe ele,cu trimitere cu tot.....Oricum si cu gumele modeste ce am luat-o sta lipita de drum,la stilul meu de mers(cu w124 iarna stau numai de-a latu,din pacate)
                          Last edited by DMIHNEA; 12-16-2009, 01:32 AM.

                          Comment


                          • #14
                            tips&tricks

                            "Dupa cum am vazut ca s-a deschis topic pe tema asta la C klasse si la E klasse, am deschis si eu la S...
                            Astept pe cei avizati sa posteze... momentan nu imi vine in minte nicio smecherie pentru S klasse, daca imi amintesc o sa revin..."

                            Salut,
                            OK! Hai ca incep eu...

                            Instrument Cluster Tests
                            ________________________________________
                            IF you need to run Instrument cluster function test. To do it start engine, then press small button in the center of clock adjusting knob (not the knob itself) for more then 5 seconds. You'll need something like a sharp pencil to do it.
                            The first test will appear on the outside temperature display. It will read something like 35.1, were 35 is gas in the tank in liters and 1 is the number of the test. To advance to the next step pull the clock knob and turn it clockwise.
                            There are 9 steps:
                            1. Gas in the tank in liters
                            2. Momentary fuel consumption 34.2 is 3.4 liters per hour 2 is step number
                            3. Engine oil pressure in bar 20.3 means 2.0 bar step 3
                            4. Engine rpm x 1000
                            5. Engine oil level 0.5 is OK, 1.5 not OK
                            6. Activation of the oil pressure, fuel consumption, and fuel tank gauges - needles in the first quarteer of the dial. Indicator 0.6 for step 6
                            7. Activation of the oil pressure, fuel consumption, and fuel tank gauges - needles in the second quarteer of the dial. Indicator 0.7 for step 7
                            8. Activation of the fuel consumption, and fuel tank gauges - needles in the third quarteer of the dial. Oil pressure gauge stays in the second quarter. Indicator 0.8 for step 8
                            9. Activation of the fuel tank gauge, needle in the fourth quarter of the dial, oil pressure remains in the second qurter, fuel consumption remains in the third quarter. Indicator 0.9 for step 9
                            Done
                            You need to verify oil pressure reading in step 3 and gauge in steps 6...9



                            Cu respect,
                            w140 s320l
                            Last edited by w140 s320l; 12-16-2009, 21:28 PM.
                            "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                            http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                            http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                            Comment


                            • #15
                              vizyboss Multumesc mult.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF