Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Airmatic w220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Airmatic w220

    La un S class W220 e recomadat sa merg constant cu suspesia ridicata? Se uzeaza mai repede daca merg cu airmaticul pe nivelul ridicat? Voi ce stiti?

  • #2
    Originally posted by Mertzanu View Post
    La un S class W220 e recomadat sa merg constant cu suspesia ridicata? Se uzeaza mai repede daca merg cu airmaticul pe nivelul ridicat? Voi ce stiti?
    Din cate stiu eu, in regimul asta se uzeaza supapele de la unitatea centrala. Parerea mea e ca sa se evite folosirea pe termen lung a masinii in regim ridicat. Pt ca o pompa costa a draq de mult.

    Comment


    • #3
      Din cate stiu eu, chiar si la SUV-urile cu suspensie pneumatica se recomanda folosirea pe nivelul maxim doar strict cand e necesar. La cresterea vitezei, suspensia se coboara automat.

      Cred ca lucrurile stau cam la fel la orice masina cu o astfel de suspensie. Compresorul se uzeaza in timp.

      Comment


      • #4
        eu cred ca am o probl la s400 w220 al meu.are roti pe 19.e luata de putin timp.o sapt.butonul de ridicat suspensia are ledul rosu tot timpul aprins.cand o oprescc si o las 10 min.,cand vin sa ma urc in ea e lasata de fund in jos.o pornesc si ea se ridica.e normal?nu cred

        Comment


        • #5
          Din cate stiu masina ar trebui sa ramana la aceeasi inaltime.Este posibil sa iti scape aer pe undeva pe instalatie.Sa vedem ce zic si ceilalti.

          Comment


          • #6
            Abc

            Originally posted by infinityauto View Post
            eu cred ca am o probl la s400 w220 al meu.are roti pe 19.e luata de putin timp.o sapt.butonul de ridicat suspensia are ledul rosu tot timpul aprins.cand o oprescc si o las 10 min.,cand vin sa ma urc in ea e lasata de fund in jos.o pornesc si ea se ridica.e normal?nu cred
            In principiu ar fi trebuit sa deschizi un topic nou!
            Masina are AirMatic sau ABC?

            Fenomenul asta il aveam la CL-ul meu, care avea ABC (hidraulic, nu AirMatic), unde vinovat pt lasarea pe spate era blocul de valve pt spate (se afla sub caroserie, in dreapta, sub bancheta).
            La mine s-a rezolvat prin schimbarea filtrului si a uleiului pt ABC.

            Daca ai AirMatic se poate face un test simplu.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Din cate stiu eu, in regimul asta se uzeaza supapele de la unitatea centrala. Parerea mea e ca sa se evite folosirea pe termen lung a masinii in regim ridicat. Pt ca o pompa costa a draq de mult.
              Am intrebat si la reprezentanta si nu au stiut sa imi dea un raspuns clar. Au zis doar ca in manual scrie ca se recomanda sa se ridice supensia doar pentru depasirea unor obstacole. Dar nu au stiut sa imi zica ce piese anume se strica, si cat de repede.
              Zilele astea am mers cu suspensia pe nivel ridicat pentru a putea trece mai usor prin zapada.
              Deci cine stie ce componente se uzeaza si cat de repde, daca se merge cu suspensia pe nivelul ridicat. Ce se intampla daca las masina parcata cu airmaticul pe nivel ridicat?

              Comment


              • #8
                cel mai sigur e dusa o perna sau poate 2 pentru ca scapa aer,, am avut problema asemanatoare cu s500 al meu te costa in jur de 800 o perna noua trebe verificat care lasa aer si schimbata ca se duce si compresorul pentru ca il soliciti la maxim si ala e vreo 500e bafta

                Comment


                • #9
                  La fel si la mine...... de fiecare data cand opresc masina, aceasta se lasa o idee mai jos (cam 2cm) iar cand pornesc, se ridica la loc.
                  In bord nu apare nici o avarie, de la cine am cumparato mia zis ca ea singura se echilibreaza de fiecare data.
                  Ce am mai patit zilele astea tot cu airmatic-ul, cand am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna, au lasato mai brusc pe partea dreapta de pe "crick" (acele perne de aer de la vulcanizare) si de atunci masina imi sta mai tot timpul cu 1-2cm mai jos pe partea dreapta in special spate dreapta. Dar si aici dupa ce o pornesc isi revine.....
                  Ce imi recomandati sa fac la ea???
                  multumesc.....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by only_4dan View Post
                    La fel si la mine...... de fiecare data cand opresc masina, aceasta se lasa o idee mai jos (cam 2cm) iar cand pornesc, se ridica la loc.
                    In bord nu apare nici o avarie, de la cine am cumparato mia zis ca ea singura se echilibreaza de fiecare data.
                    Ce am mai patit zilele astea tot cu airmatic-ul, cand am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna, au lasato mai brusc pe partea dreapta de pe "crick" (acele perne de aer de la vulcanizare) si de atunci masina imi sta mai tot timpul cu 1-2cm mai jos pe partea dreapta in special spate dreapta. Dar si aici dupa ce o pornesc isi revine.....
                    Ce imi recomandati sa fac la ea???
                    multumesc.....
                    Pierzi aer pe la una din perne.Trebuie neaparat ori sa o schimbi sa o repari pt ca se va strica si compresorul daca nu
                    Last edited by mircea600sel; 12-30-2010, 02:31 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat problema (momentan), am dus masina la mecanic sa o puna pe tester, dar miracol...masina isi revenise.... mia zis ca din cauza frigului si a inghetului ceva supape din compresor nu au functionat cum trebe... si cam atat stiu deocamdata.....

                      Comment


                      • #12
                        Mercedes S320

                        Buna ziua si bine v-am gasit pe acest forum!
                        Am si eu probleme la airmatic la w220,s320 din 99.
                        In timpul mersului imi apare in bord mesajul ca am probleme cu airmatic si ma trimite la service.Din acel moment raman practic fara suspensii.Curios ca totul se rezolva dupa ce opresc motorul si repornesc.Uneori problema reapare mai repede sau mai tarziu.Precizez ca am schimbat releul airmaic dar problema persista.Multumesc anticipat pentru orice sfat!

                        Comment


                        • #13
                          Iti trebuie un test cu Star Diagnosis. Ca sa nu pierzi timp si bani...

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Pot sa fac singur testul daca voi cumpara tot ce imi trebuie de pe ebay?Sau mai indicat e sa merg la un service?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF