Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor S350 w220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor S350 w220

    Ce parere aveti despre motorul de pe S350 (w220)?
    Este un V6 de 3,7 litri care a fost pus doar pe S-urile cu facelift adica cele fabricate intre 2003 si 2005. Din cate stiu motorul asta a fost pus si pe ML si poate si pe alte modele de care nu stiu.

    Cer pareri despre motorul asta deoarece am observat ca Mercedesurile cu motorizarea asta au un pret foarte mic, pe piata second hand, atat S-urile cat si ML-urile.
    Are cineva idee despre motorul asta? Are probleme de fabricatie?

  • #2
    Originally posted by Mertzanu View Post
    Ce parere aveti despre motorul de pe S350 (w220)?
    Este un V6 de 3,7 litri care a fost pus doar pe S-urile cu facelift adica cele fabricate intre 2003 si 2005. Din cate stiu motorul asta a fost pus si pe ML si poate si pe alte modele de care nu stiu.

    Cer pareri despre motorul asta deoarece am observat ca Mercedesurile cu motorizarea asta au un pret foarte mic, pe piata second hand, atat S-urile cat si ML-urile.
    Are cineva idee despre motorul asta? Are probleme de fabricatie?
    Conduc din 2005 un ML350 (model 2006) si sunt in continuare foarte multumit de el. In combinatie cu transmisia 7G-Tronic reprezinta alternativa perfecta si usor superioara unui diesel.
    Faptul ca intreg ansamblul transmisie-motor sunt adaptive face ca raportul intre putere si consum sa fie foarte bun.
    Condus de sotie are un consum de 12-13 (pe bune!) iar condus de mine, tot in oras, aglomeratie, etc nu sare peste 16.

    Recomand 350+7G-Tronic pe orice caroserie.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Conduc din 2005 un ML350 (model 2006) si sunt in continuare foarte multumit de el.
      Recomand 350+7G-Tronic pe orice caroserie.
      E o diferenta intre cele doua motorizari. Versiunea de motor ce echipeaza ML, S-class w221 si CLS are capacitatea de 3500cm si e o versiune mai noua. Are 272cp si sistemul de injectie directa ce e copiat de la japonezi, mai exact de la Mitsubishi si sistemul de control al valvelor ce a fost utilizat pt prima oara de Nissan.De acea si consumul foarte redus de combustibil.

      Motorul E37, ce a echipat versiunea w220 S350 e de generatie mai veche si foloseste ca baza, blocul de pe modelul de 3200 ce a fost alezat si are 3700cm, dezvoltand intre 235 si 245 cp.Datorita slabei fiabilitati de care a dat dovada, a fost rapid scos din productie.A echipat si unele modele de ML.

      Eu unul nu recomand aceasta motorizare. As merge pe versiunea S320 benzina, pt ca, se gasesc usor piese sh. La S350 cam rar.

      Comment


      • #4
        Originally posted by 300zxtt View Post
        E o diferenta intre cele doua motorizari. Versiunea de motor ce echipeaza ML, S-class w221 si CLS are capacitatea de 3500cm si e o versiune mai noua. Are 272cp si sistemul de injectie directa ce e copiat de la japonezi, mai exact de la Mitsubishi si sistemul de control al valvelor ce a fost utilizat pt prima oara de Nissan.De acea si consumul foarte redus de combustibil.

        Motorul E37, ce a echipat versiunea w220 S350 e de generatie mai veche si foloseste ca baza, blocul de pe modelul de 3200 ce a fost alezat si are 3700cm, dezvoltand intre 235 si 245 cp.Datorita slabei fiabilitati de care a dat dovada, a fost rapid scos din productie.A echipat si unele modele de ML.

        Eu unul nu recomand aceasta motorizare. As merge pe versiunea S320 benzina, pt ca, se gasesc usor piese sh. La S350 cam rar.
        Dar de motorul V8 de pe S430 (w220) ce parere ai? Asta e fiabil?

        *putin off-topic dar cred ca e mai bine decat sa deschid inca un thread.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mertzanu View Post
          Dar de motorul V8 de pe S430 (w220) ce parere ai? Asta e fiabil?

          *putin off-topic dar cred ca e mai bine decat sa deschid inca un thread.
          Eu as merge pe versiunea S320 sau S500. E de evitat tot ce are terminatia CDI, datorita intretinerii mult mai scumpe. Diferenta mare de consum real nu este intre S320 si S500 in stil normal de condus, iar daca adopti un mers mai agresiv, o sa fi mirat cand vezi ca un V8 consuma cat un V6.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 300zxtt View Post
            E o diferenta intre cele doua motorizari. Versiunea de motor ce echipeaza ML, S-class w221 si CLS are capacitatea de 3500cm si e o versiune mai noua. Are 272cp si sistemul de injectie directa ce e copiat de la japonezi, mai exact de la Mitsubishi si sistemul de control al valvelor ce a fost utilizat pt prima oara de Nissan.De acea si consumul foarte redus de combustibil.

            Motorul E37, ce a echipat versiunea w220 S350 e de generatie mai veche si foloseste ca baza, blocul de pe modelul de 3200 ce a fost alezat si are 3700cm, dezvoltand intre 235 si 245 cp.Datorita slabei fiabilitati de care a dat dovada, a fost rapid scos din productie.A echipat si unele modele de ML.

            Eu unul nu recomand aceasta motorizare. As merge pe versiunea S320 benzina, pt ca, se gasesc usor piese sh. La S350 cam rar.
            Nu stiam ca 3500-ele nou nu s-a pus si pe w220. Dealer-ul care mi-a vandut ML-ul avea in 2005 o oferta pt w220 cu 7g-tronic, intr-adevar cu 500-ele vechi, nu cu 350
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Eu as merge pe versiunea S320 sau S500. E de evitat tot ce are terminatia CDI, datorita intretinerii mult mai scumpe. Diferenta mare de consum real nu este intre S320 si S500 in stil normal de condus, iar daca adopti un mers mai agresiv, o sa fi mirat cand vezi ca un V8 consuma cat un V6.
              Eh, eu la inceput am preferat motoarele pe benzina, dupa cand a inceput isteria cu diesel de majoritatea oamenilor nici nu mai concepeau sa cumpere masina cu motor pe benzina am trecut si eu pe diesel, iar acum au inceput sa imi placa din nou benzinarele.
              S320 si S500 stiu ca sunt bune si fiabile. Dar de S430 ce zici?

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz
                Zic si eu... Motorul 430, care e 4500 daca nu ma inshel, e urmashul 420-ului de balena, dar fara binecunoscutele(de catre unii dintre noi..) boli ale acestuia. Din practica, probleme mari sau atipice nu am constatat. Insa intre S430 si S500 la W220, merg pe motorul mai mare. Am ceva cai extra la aceiashi bani. Personal, nu gust W220, pentru mine S se opreshte la W140, cu ceva licentze ca sa zic asha, dar daca nu ash avea incotro si as lua un W220, dieselul e exclus. A fost un mare dezastru.
                In legatura cu dieselul pe W220 sunt de acord. Este un esec total. S320-ul CDI are un raport jalnic putere/consum, plus ca e mai costisitor de intretinut decat benzinarul, iar S400 CDI cine cunoaste stie ca e un esec de motor care se strica intr-una.
                Intre un S430 si un S500 si eu as alege S500-le, dar sa zicem ca gasesc un S430 in stare super buna si la pret de ocazie.. ar merita luat? Sau e o motorizare ce trebuie ocolita? Ca stiti cum e, la masini sh mai cumperi si ce gasesti la oferta, nu neaparat exact ce vrei.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz
                  Daca e ingrijita, de ce nu ? Ca doar nu are draci pe ea...
                  Unele motorizari se intampla sa mai aiba si draci pe ele. Cum pare sa fie S350-ul pentru care am deschis initial topicul. Era excelent daca era motor fiabil 350-ul asta, ca se poate lua un S350 din 2002-2003 cu facelift si la 10 mii... si in stare buna.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz
                    Nu am cunoshtintza pina acum de probleme la motoarele 350. Totushi, baza a fost buna... V6 este un motor reushit. Nu pot emite o opinie certa, mi-a ajuns extreeeem de rar acest motor in mina (shtiut fiind si ca nu "gust" ce e mai recent... refuz in draci sa lucrez modele mai noi, rar fac exceptzii...). Dar, ca idee, din ce am mai auzit si eu pe la lume care e in bransha, nu e ceva atit de dezastruos... Doua exemple... motorul 350 turbo de pe balena, care a fost o mare panarama, dar s-a produs in draci, si motorul 290 turbo de pe W210, de care se auzea numai de rau, dar care a carat Sprinteru' in circa cu mare succes, fara sa crape... Sper ca s-a conturat ideea...
                    Chestia cu fiabilitatea sau nefiabilitatea unui motor e in general ceva la nivel de zvon. E un indice al fiabilitatii si numarul de ani cat a fost in productie motorul respectiv si pe cate caroserii s-a pus, dar evident exista si exceptii cum ai zis mai sus.
                    Oricum, cine are S350 sau S430 sau a auzit cate ceva despre motorizarile astea de prin service-uri sau de la cineva care are, il invit sa-si dea cu parerea.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu as fi curios cum se comporta 350'u,dar despre 430 pe w220 am numai cuvinte de lauda.mi-au trecut 2 astfel de exemplare prin mana,ce-i drept nu pentru mult timp dar am fost neasteptat de multumit de ambele.Primul 230k km rulat numai in italia,nu foarte intretinut,l-am tinut 7000 km=zero probleme.Al doi-lea 302.000km,fabricatie 2001,rulat numai in tara,numai masina de firma,(va dati seama la ce tratament a fost supus de nenumarati soferi),neingrjita la interior cat si la exterior.L-am tinut vreo 5000km si i-am reparat doat motorasul de la electro-ventilator plus schimbat cureaua.Si acesta din urma cu toti km pe care-i avea pe minunatele noastre sosele,functiona impecabil,atat motor,cutie,cat si directie,frane,etc.Comparativ cu 500 as alege fara dubii un 430din experienta.Nu sunt mare cunoscator in ale mecanicii,dar parerea mea ca 430 e un motor foarte fiabil,cu un rapot putere-consum mult mai bun decat 500.Diferenta de putere nu e atat de sesizabila pe cat este diferenta de consum,atat la drum cat si in localitate.Spun aceste ca fost posesor s500 si actual posesor de cl500.Nu am avut probleme nici cu acestea din urma,dar numarul de km al acestora nu a depasit 160k.
                      Last edited by mario676767; 10-18-2010, 23:49 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mario676767 View Post
                        Spun aceste ca fost posesor s500 si actual posesor de cl500..
                        Asteptam sa iti prezinti masina la sectiunea ''My car''.Ai avut S500 sau S600?

                        sigpic

                        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                        Comment


                        • #13
                          Am avut mai multe mercedes-uri si anume:doua s430,un e220 cdi w211,s600 w220,cls 55amg si actual doar un cl 500 w215.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF