Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S 350 td aka "rod bender"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes S 350 td aka "rod bender"

    Salut!
    Ce parere aveti despre motorul pus pe S 350td intre anii '91-'95? Americanii se plang ca ar avea un defect care ar stramba pistoanele din motor in rest el ar fi ok. Unii spun ca de vina ar fi motorina de proasta calitate. Voi ce probleme ati avut sau ce ati auzit?

  • #2
    Originally posted by popcorn81 View Post
    Salut!
    Ce parere aveti despre motorul pus pe S 350td intre anii '91-'95? Americanii se plang ca ar avea un defect care ar stramba pistoanele din motor in rest el ar fi ok. Unii spun ca de vina ar fi motorina de proasta calitate. Voi ce probleme ati avut sau ce ati auzit?
    Poate e o coincidenta, dar nu am auzit de vreun S350 TD sa nu aiba cutia de viteze defecta. Si nu ma refer doar la cele de pe forum. Mai stiu inca 3 cu aceasi problema care nu sunt de pe forum. Cat despre motor, cai putini din cilindree mare.
    Daca totusi alegi sa iti cumperi unul, in primul rand fii atent cum schimba vitezele, si daca merge marsarierul, ca din ce am observat asta e inceputul sfarsitului la cutia asta: intai nu mai merge cu spatele, dupa bruscheaza la schimbarea din prima in a doua trepta si in final nu mai merge deloc.

    Comment


    • #3
      Curios dar de cutia de viteze nu am auzit nimic de rau.... mai trebuie si uleiul ala schimbat, curatati magneti.... filtru de ulei schimbat sau curatat si ulei trebuie pus exact cat trebuie, daca este prea mult se face condens si apare apa. Eu de aia si l-as lua pentru ca are cilindree mare si cred ca motorul ar fi mai fiabil iar cat despre caii putere la cat este de mare balena cred a nici 300 nu ar fi de ajuns. La masina asta nu ma intereseaza puterea , vreau doar sa mearga ea si sa nu aiba probleme majore.

      Comment


      • #4
        Originally posted by popcorn81 View Post
        Curios dar de cutia de viteze nu am auzit nimic de rau.... mai trebuie si uleiul ala schimbat, curatati magneti.... filtru de ulei schimbat sau curatat si ulei trebuie pus exact cat trebuie, daca este prea mult se face condens si apare apa. Eu de aia si l-as lua pentru ca are cilindree mare si cred ca motorul ar fi mai fiabil iar cat despre caii putere la cat este de mare balena cred a nici 300 nu ar fi de ajuns. La masina asta nu ma intereseaza puterea , vreau doar sa mearga ea si sa nu aiba probleme majore.
        Permite`mi sa te contrazic... CUTIA este cea mai mare belea la ele. Motorul este fiabil nu am auzit sa fie mari probleme la el si 150 cai sunt de ajuns daca nu vrei o masina sportiva. Consumul ar mai fi problema, undeva la 13-16 in oras. Dar merita din plin zic eu!

        Comment


        • #5
          Originally posted by cipa View Post
          Permite`mi sa te contrazic... CUTIA este cea mai mare belea la ele. Motorul este fiabil nu am auzit sa fie mari probleme la el si 150 cai sunt de ajuns daca nu vrei o masina sportiva. Consumul ar mai fi problema, undeva la 13-16 in oras. Dar merita din plin zic eu!
          Sti cumva cat ar costa reconditionarea cutiei?
          In legatura cu consumul si eu zic la fel

          Comment


          • #6
            Originally posted by popcorn81 View Post
            Sti cumva cat ar costa reconditionarea cutiei?
            In legatura cu consumul si eu zic la fel
            Sincer n`am nici cea mai mica idee... dar daca gasesti una in mintile ei si o ingrijesti nu vei avea probleme prea curand zic eu...

            Si eu tare mi`as dori o balena ! Dar nu imi permit deocamdata.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mertzanu View Post
              Poate e o coincidenta, dar nu am auzit de vreun S350 TD sa nu aiba cutia de viteze defecta. Si nu ma refer doar la cele de pe forum. Mai stiu inca 3 cu aceasi problema care nu sunt de pe forum. Cat despre motor, cai putini din cilindree mare.
              Daca totusi alegi sa iti cumperi unul, in primul rand fii atent cum schimba vitezele, si daca merge marsarierul, ca din ce am observat asta e inceputul sfarsitului la cutia asta: intai nu mai merge cu spatele, dupa bruscheaza la schimbarea din prima in a doua trepta si in final nu mai merge deloc.
              Foarte adevarat ce spune Mertanu. Eu am probleme cu cutia, motorul merge perfect.
              Ce as mai putea sa-ti spun.......consumul 12%, reparatia cutiei 1000E pana acum, inca nu e treminata.
              Bafta la pescuit balene.

              Comment


              • #8
                OM603 de pe W140 e o mare bashina, un motor avorton care n-a avut succes, asha cum a fost inainte vreme M123 pe Cobra. Nu pot pricepe cum de lumea se inghesuie la el, in loc sa aleaga OM606 turbo... Studiatzi, daca vorbim de fiabilitate, motorul 603 de W124, din care e deviata panarama, si spunetzi-mi si mie care e diferentza...

                Cutiile crapa de neatentzie. Calibarca mare, romani la volan, care vor sa scoata dintr-o panarama de dizel goneta de benzinar, si iacata... Si ajungem la vorba lui Lenin... care o shtie, bine, care nu, sa-mi fie cu iertare...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  OM603 de pe W140 e o mare bashina, un motor avorton care n-a avut succes, asha cum a fost inainte vreme M123 pe Cobra. Nu pot pricepe cum de lumea se inghesuie la el, in loc sa aleaga OM606 turbo... Studiatzi, daca vorbim de fiabilitate, motorul 603 de W124, din care e deviata panarama, si spunetzi-mi si mie care e diferentza...

                  Cutiile crapa de neatentzie. Calibarca mare, romani la volan, care vor sa scoata dintr-o panarama de dizel goneta de benzinar, si iacata... Si ajungem la vorba lui Lenin... care o shtie, bine, care nu, sa-mi fie cu iertare...
                  Logic si normal ca 606-le e mai bun decat 603-ul montat pe W140. Mai bun si ca motor in sine (4 valve pe cilindru in loc de 2 la 603 + 30 de cai in plus + cutie de viteze in 5 rapoarte, nu 4), si in afara de asta, S-urile cu motor OM606, respectiv S300 TD (1996-1998) beneficiaza de facelift, si nu in ultimul rand e motorul sub 3000 de cmc si respectiv taxa mult mai mica. Si sa nu imi zici unu ca nu ii pasa ca da 2000 si ceva de lei taxa la un S350 TD.... si cu siguranta va da mai mult de atat din toamna, cand se va calcula impozitul si in functie de norma de poluare. Si aici, apropo: S350 TD - EURO 1 iar S300 TD - EURO 2.

                  Si concluzionand ca e mai bun din orice punct de vedere S300 TD decat S350 TD, mare minune motivul de ce lumea se inghesuie sa cumpere S350-uri.... pai in primul rand pretul (S350 - in jur de 5000 euro, S300 in jur de 10.000 euro), si in al doilea rand ca de S350-uri e plina piata auto, iar S300 mai rar...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    OM603 de pe W140 e o mare bashina, un motor avorton care n-a avut succes, asha cum a fost inainte vreme M123 pe Cobra. Nu pot pricepe cum de lumea se inghesuie la el, in loc sa aleaga OM606 turbo... Studiatzi, daca vorbim de fiabilitate, motorul 603 de W124, din care e deviata panarama, si spunetzi-mi si mie care e diferentza...

                    Cutiile crapa de neatentzie. Calibarca mare, romani la volan, care vor sa scoata dintr-o panarama de dizel goneta de benzinar, si iacata... Si ajungem la vorba lui Lenin... care o shtie, bine, care nu, sa-mi fie cu iertare...
                    Mare dreptate ai Doktore! Un cunoscut cu un S class de prin '87 l-am vazut intr-o zi ca vroia sa parcheze masina si nu putea sa urce o denivelatura in asfalt...motorul se tura dar masina nu inainta si m-am dus sa vad si eu despre ce e vorba daca pot sa il ajut. Am verificat uleiul la cutie si era mult sub limita...ala nici nu stia ce e cu joja aia. Dupa ce am adaugat ,ala de bucurie ca mergea bine, a zis ca vrea sa ii mai puna ceva ulei sa fie acolo)
                    Dar spune-mi si mie de ce nu iti place motorul asta?
                    In primul rand poate fi inmatriculat la bulgari iar din ce m-am documentat eu am vazut ca cei care au modelul asta sunt multumiti de el ( nu si cei din america)...si imi mai place ca are pompa de injectie mecanica si este facut inainte de '95 eu nu am incredere in masinile dupa '95.
                    Tu nu il recomanzi pentru ca se strica sau pentru ca este puturos? Ma gandeam ca ar fi mai bine cu 3500 cc pe o masina asa mare decat 3000cc sau 2800cc chiar daca au cai putere mai multi dar e masina grea. Cel mai bine ar fi ala cu 12 cilindri

                    Originally posted by Mertzanu View Post
                    Logic si normal ca 606-le e mai bun decat 603-ul montat pe W140. Mai bun si ca motor in sine (4 valve pe cilindru in loc de 2 la 603 + 30 de cai in plus + cutie de viteze in 5 rapoarte, nu 4), si in afara de asta, S-urile cu motor OM606, respectiv S300 TD (1996-1998) beneficiaza de facelift, si nu in ultimul rand e motorul sub 3000 de cmc si respectiv taxa mult mai mica. Si sa nu imi zici unu ca nu ii pasa ca da 2000 si ceva de lei taxa la un S350 TD.... si cu siguranta va da mai mult de atat din toamna, cand se va calcula impozitul si in functie de norma de poluare. Si aici, apropo: S350 TD - EURO 1 iar S300 TD - EURO 2.

                    Si concluzionand ca e mai bun din orice punct de vedere S300 TD decat S350 TD, mare minune motivul de ce lumea se inghesuie sa cumpere S350-uri.... pai in primul rand pretul (S350 - in jur de 5000 euro, S300 in jur de 10.000 euro), si in al doilea rand ca de S350-uri e plina piata auto, iar S300 mai rar...
                    Offtopic: daca il inmatriculez la bulgari mai platesc impozit la masina?
                    Last edited by doktor4carz; 05-05-2009, 09:44 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Sigur ca platesti dar in Bulgaria dupa legislatia de acolo. La fel si asigurarea. Taxa de drum in Romania.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Eu am W140 S350 TD si nu am probleme de cutie cat despre motor asa e ca are cilindree mare si putere mai mica ca 300TD cat despre fiabilitate e normal sa cada mai multe 3500 ptr ca logic ...sunt mai multe iar 300TD sunt relativ mai noi !
                        Eu ma gandesc ca o chiulasa cu mai multe piese in miscare e mai putin fiabila iar un motor din care s-au mai stors 30cp cu un minus de 500 cm3 la fel ar fi mai vulnerabil !
                        In rest ma aliniez la trend ca S300TD W140 ar fi mai bun ca S350TD W140 si as pune plusul pe cutia care detine un raport in plus ,climatronicul de generatie mai noua si ,ma repet ,sunt modele mai noi !
                        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                          Eu am W140 S350 TD si nu am probleme de cutie cat despre motor asa e ca are cilindree mare si putere mai mica ca 300TD cat despre fiabilitate e normal sa cada mai multe 3500 ptr ca logic ...sunt mai multe iar 300TD sunt relativ mai noi !
                          Eu ma gandesc ca o chiulasa cu mai multe piese in miscare e mai putin fiabila iar un motor din care s-au mai stors 30cp cu un minus de 500 cm3 la fel ar fi mai vulnerabil !
                          In rest ma aliniez la trend ca S300TD W140 ar fi mai bun ca S350TD W140 si as pune plusul pe cutia care detine un raport in plus ,climatronicul de generatie mai noua si ,ma repet ,sunt modele mai noi !
                          La fel consider si eu si intr-un fel nu vad de ce as plati diferenta pentru un S300td....doar pentru ca are 16 valve si 30 de cai in plus care oricum nu se simt la cat e masina de mare si pentru mine daca are A/C e deajuns.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF