Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Manual S400 Hybrid

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manual S400 Hybrid

    Buna ziua!
    Ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare pentru un Mercedes S400 Hybrid an fabricatie 2012?
    Multumesc !

  • #2
    Ai incercat aici:

    https://www.mercedes-benz.ro/content.../testpage.html
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos pentru adresa insa nu gasesc nimic despre Hybrid! Nu stiu daca are sau nu vreun fel de intretinere speciala.

      Comment


      • #4
        Hybrid-ul, trebuie sa aibă întotdeauna energie suficienta, indiferenta daca sta sau nu.

        Daca nu mergi zilnic cu mașina, un redresor mic și scump trebuie lasat conectat.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Ce fel de redresor si unde trebuie conectat?
          Multumesc!

          Comment


          • #6
            Ma bag si eu in discutie , cauta redresoare CTEK , Mercedes vinde in reprezentanta redresoare de la ei doar ca au sigla scrisa pe ele , la preturi duble/triple .

            Eu am luat de curand de la www.caranda.ro prin emag .
            http://www.caranda.ro/aplicatii/auto/

            Se conecteaza foarte usor , in compartimentul motor , la borne si se lasa in priza . Sa te uiti la amperajul bateriei ( bateria masinii nu cele de hybrid ) ca sa vezi ce model iti trebuie.
            Last edited by b97dmt; 11-26-2017, 17:10 PM.
            https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

            Comment


            • #7
              Redresorul il conectez la bornele acumulatorului (bateriei) sau la cel bateria hybrid?

              Comment


              • #8
                Nu ai treabă cu bateria HV ( hybrid). Redresorul îl conectezi la bornele de încărcare ale mașinii ( găsești în manual, cred)
                Acumulatorul normal, e undeva in portbagaj și e destul de greu accesibil.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  ok. Multumesc frumos pentru sfaturi.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by passat_prp View Post
                    ok. Multumesc frumos pentru sfaturi.
                    Ati reusit sa gasiti manualul de utilizare?

                    Comment


                    • #11
                      Și dacă conectez redresorul la bateria de pornire a mașinii, tensiunea ajunge și la bateria hibrid?

                      Comment


                      • #12
                        In general la orice hibrid sau electrica tu nu intervii asupra bateriei. Masina face treaba.

                        PRactic orice sursa care da 13.4-13.6V in functie de temperatura e buna ca sa pastrezi bateria cu plumb, restul sunt povesti cu pesti.
                        Si nu, nu iei una de curent mare pt ca nu te ajuta cu nimic. Bateria cand e incarcata si masina stationara papa sub 100mA in general.
                        Daca papa mai mult in mod sigur ai vreo problema, iar daca o tii nemiscata cu saptamanile un incarcator fortos nu ajuta la nimic pt ca timpul oricum e de partea ta.
                        REdresoarele care iti dau 14V constant iti fac praf bateria. Ideal pt pastrare e sa o mentii la o tensiune mai joasa o data ce curentul de incarcare e mic.

                        Ma rog, in caz ca se considera prea tehnica explicatia pt nivelul dorit al acestui forum: cumperi numai "pe original" si cat mai scump!

                        Comment


                        • #13
                          Mai puțin tehnic, menținerea unei baterii Litiu, chiar HV ( că aici despre asta e vorba ), s face cu orice încărcător, sursa, etc, care poate asigura sistemul Trickle Charge.

                          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trickle_charging


                          Astfel, modul în care da sau nu, cat, etc, devine un calcul complicat, inutil de emulat.


                          La Lidl, de exemplu se vinde așa ceva cu 69 lei.

                          Managementul mașinilor hibride asigura bacteria Litiu cu ajutorul bateriei normale care la rândul ei e menținută vie cu Trickle Charge.

                          ​​​​​​
                          Last edited by cl600; 06-12-2019, 18:39 PM.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Da, dar bateria de la hybrid este de 48V. Ce faci cu un incarcator de 12V?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF