Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes S 400 BlueHYBRID - primul hibrid de serie al companiei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes S 400 BlueHYBRID - primul hibrid de serie al companiei

    Mercedes Benz lansează noul S 400 BlueHybrid, primul automobil de serie al companiei dotat cu un sistem de propulsie hibrid. Combinaţia dintre motorul V6 modificat şi unitatea hibridă, fac ca noul S 400 BlueHYBRID să fie cel mai economic sedan de lux, iar consumul mediu de combustibil de 7.9 litri/100 km, face ca noul BlueHYBRID de la Mercedes să aibă cel mai scăzut nivel de emisii poluante din clasa sa (190 g/km).

    Aceste performanţe în materie de ecologie şi eficienţă merg „mână în mână” cu performanţele dinamice pentru care este recunoscut constructorul german, motorul pe benzină de 3.5 litri dezvoltând 279 CP, iar cel electric 20 CP. Rezultatul este o putere combinată de 299 CP şi un cuplu maxim de 395 Nm, ce propulsează vehiculul de la 0-100 km/h în 7.2 până la o viteză maximă de 250 km/h.

    Mai mult decât atât noul Mercedes BlueHYBRID este primul vehicul produs în serie ce va fi echipat cu baterii eficiente litiu-ion dezvoltate special pentru automobile.

    Noul Mercedes-Benz S 400 BlueHYBRID este bazat pe modelul S 350, şi dispune de un tren de rulare modificat. Pe lângă această noutate vehiculul mai este dotat şi cu o versiune nouă a motorului pe benzină V6, cu un motor electromagnetic, cu transmisie automată 7G-TRONIC în 7 trepte, un transformator special şi bineînţeles bateriile litiu-ion.

    Modulul hibrid dispune de funcţia start/stop ce opreşte motorul când vehiculul nu este în mişcare - de exemplu la semafor, acest fapt aducând după sine reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2.

    O altă facilitate a modeleului BlueHYBRID este aceea că poate recupera energia generată la frânare, şi de a o stoca în bateriile litiu-ion.

    Lansarea europeană a noului Mercedes S 400 BlueHYBRID este programată pentru iunie 2009, dupa care va urma cea din China (august 2009) şi din SUA (septembrie 2009).

  • #2
    nu am crezut ca o sa o vad si pe asta, cand MB copiaza pe lexus. Totusi este binevenita aceasta evolutie.
    '90 G300 TD - W460
    '01 C220 CDI - W203
    '08 SLK 350 - R171
    '06 S320 CDI - W221
    '08 ML320 CDI - W164

    Comment


    • #3
      S 400 BlueHybrid

      Nu au copiat asa ca la xerox.....au urmat o tendinta si au venit cu ceva mai bun ca Lexus. Au introdus in premiera noile baterii Li-Ion pentru autovehicule.





      Comment


      • #4
        Din cate stiam eu Lexus e o colaborare intre Mercedes si Honda.

        Comment


        • #5
          Originally posted by rommy20005 View Post
          Din cate stiam eu Lexus e o colaborare intre Mercedes si Honda.
          Lexus este marca de lux a celor de la Toyota. Nu are nici o legatura cu Honda, nici atat cu Mercedes, cu care este in concurenta directa.

          Comment


          • #6
            Originally posted by vladruse View Post
            Nu au copiat asa ca la xerox.....au urmat o tendinta si au venit cu ceva mai bun ca Lexus. Au introdus in premiera noile baterii Li-Ion pentru autovehicule.





            corect, nu neg asta, chiar cred ca va fi mai buna platforma tehnica, dar totusi ca imagine, sa vi din urma dupa toyota eu zic ca afecteaza intr-o oarecare masura.
            '90 G300 TD - W460
            '01 C220 CDI - W203
            '08 SLK 350 - R171
            '06 S320 CDI - W221
            '08 ML320 CDI - W164

            Comment


            • #7
              Da, scuze ! Nu stiu de ce imi intrase mie in cap ca are ceva cu Mercedesul.

              Comment


              • #8
                Are sau mai bine zis avea ceva cu Mercedes. Lexus se inspira foarte mult din designul modelelor de la Mercedes atunci cand concepea un model propriu.

                Ideea de hibrid la Mercedes nu e chiar fericita din punctul meu de vedere dar asta e, nu eu hotarasc ce inseamna lux la Mercedes.

                Comment


                • #9
                  De ce nu inspira lux ? Doar nu e lpg, la pompa tot cu benzina se alimenteaza. Defapt vizual masina nu se modifica deloc, doar in unele situatii este chiar mai silentioasa. Pentru prestigiu si imagine va exista tot timpul S500/600/AMG, insa folosirea unei limuzine hibride (consum mai mic, emisii reduse, mai benefic pentru mediu etc.) pentru o persoana publica poate avea in unele cazuri un caracter benefic.
                  '90 G300 TD - W460
                  '01 C220 CDI - W203
                  '08 SLK 350 - R171
                  '06 S320 CDI - W221
                  '08 ML320 CDI - W164

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bogdanc View Post
                    De ce nu inspira lux ? Doar nu e lpg, la pompa tot cu benzina se alimenteaza. Defapt vizual masina nu se modifica deloc, doar in unele situatii este chiar mai silentioasa. Pentru prestigiu si imagine va exista tot timpul S500/600/AMG, insa folosirea unei limuzine hibride (consum mai mic, emisii reduse, mai benefic pentru mediu etc.) pentru o persoana publica poate avea in unele cazuri un caracter benefic.
                    Vizual nu se modifica deloc dar tu ca si posesor sti ca defapt ai altceva. Luxul vreau sa-l simt eu atat fizic cat si la nivel de perceptie. Dar eu inca nu am Mercedes asa ca poate ma insel... desi nu cred. Consumul ar trebui sa fie irelevant pentru un posesor de Mercedes cat despre poluare... reclama e sufletul comertului!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mortu140 View Post
                      cat despre poluare... reclama e sufletul comertului!
                      Mda... totzi tindem sa omitem partea cu poluarea, pina cind s-o ciurui stratul ala ratat de ozon si ne trezim cu trei tzitze... Lumea se mai gindeshte si la ce va veni, nu numai cit face umbra pamintului... Nu mai sint asha multzi ani pina combustibilii vor deveni un lux... e adevarat, pe noi, care traim acum, ne doare la basca...

                      Initziativa neamtzului e laudabila, ca d-aia ei sint nemtzi, si noi raminem doar romani ratatzi. Cinste lor...
                      Last edited by florineasca; 12-17-2008, 15:31 PM.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF