Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune ulei S300TD w140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune ulei S300TD w140

    Care este presiunea normala la ulei pt S300TD an fabricatie 1998?
    Mie imi arata 2 la relanti sau in mers cand nu accelerez si 3 in mers, cu acceleratia apasata.

  • #2
    presiune....

    Originally posted by Mertzanu View Post
    Care este presiunea normala la ulei pt S300TD an fabricatie 1998?
    Mie imi arata 2 la relanti sau in mers cand nu accelerez si 3 in mers, cu acceleratia apasata.
    Presiunea este buna .Acesata scadere se justifica,daca restul conditiilor sant indeplinite,printr-un inceput de uzura in paliere dar nu obligatoriu.Pentru orice eventualitate la urmatorul schimb (ulei indicat de producator)sa adaugi si un flacon de Metabond.Oricum o asemenea presiune la relanti nu e un motiv de ingrijorare.Se poate marii putin turatia de mers in gol si se ajunge la 3.Se stie ca, in timp,turatia la relanti mai scade si deci mai trebuie ajustata din cand in cand.

    cu respect
    steen

    Comment


    • #3
      Aha... dar presiunea ideala care ar trebui sa fie? In cazul unei presiuni ideale e diferenta intre presiunea in mers si cea cand masina sta pe loc?

      Si inca o intrebare:
      Cand pornesc masina, invart cheia pana se aprind toate becurile din bord, apoi o las in pozitia respectiva pana se stinge ultimul bec din dreapta (cel potrocaliu cu un arc desenat), apoi invart de cheie in continuare si pornesc motorul.
      - Problema e urmatoarea: de ceva timp am observat ca trebuie sa tin mai mult cheia in pozitia respectiva pana se stinge becul portocaliu, iar dupa ce s-a stins si pornesc motorul se reaprinde si sta asa inca vreun minut, dupa care se stinge din nou. Nu am plecat cu masina de pe loc pana nu s-a stins a doua oara becul respectiv. E vreo problema asta? E ceva anormal? Ce anume inseamna? Si de ce pana acum nu facea asa iar acum face? Mentionez ca masinii i s-a facut revizia completa la uleiuri si filtre foarte recent, aproximativ acum 2000 km.

      Atasez poze:
      ٢٠٠٨٠٨١٤٤٥٩.jpg٢٠٠٨٠٨١٤٤٦٤.jpg

      Comment


      • #4
        presiune...

        Originally posted by Mertzanu View Post
        Aha... dar presiunea ideala care ar trebui sa fie? In cazul unei presiuni ideale e diferenta intre presiunea in mers si cea cand masina sta pe loc?

        Si inca o intrebare:
        Cand pornesc masina, invart cheia pana se aprind toate becurile din bord, apoi o las in pozitia respectiva pana se stinge ultimul bec din dreapta (cel potrocaliu cu un arc desenat), apoi invart de cheie in continuare si pornesc motorul.
        - Problema e urmatoarea: de ceva timp am observat ca trebuie sa tin mai mult cheia in pozitia respectiva pana se stinge becul portocaliu, iar dupa ce s-a stins si pornesc motorul se reaprinde si sta asa inca vreun minut, dupa care se stinge din nou. Nu am plecat cu masina de pe loc pana nu s-a stins a doua oara becul respectiv. E vreo problema asta? E ceva anormal? Ce anume inseamna? Si de ce pana acum nu facea asa iar acum face? Mentionez ca masinii i s-a facut revizia completa la uleiuri si filtre foarte recent, aproximativ acum 2000 km.

        Atasez poze:
        [ATTACH]10813[/ATTACH][ATTACH]10814[/ATTACH]
        Ideeal ar fi sa stea la 3,dar in timp apar diverse anomalii(ex .scaderea vascozitatii uleiului ) care fac ca presiunea sa mai scada .Asa cum am mai spus acesta nu e motiv de ingrijorare .Motiv ar fi ca atunci cand cresti turatia sa nu creasca si presiunea.Atunci ai putea avea o problema ???
        Referitor la becul galben ,am sa ma documentez si daca am sa aflu ceva te voi ajuta . Deocamdata nu pot sa ma pronunt.Cobra mea e mai batrana si nu cred ca am asa ceva.

        cu respect
        steen

        Comment


        • #5
          Becul galben (portocaliu) cu spirala este indicatorul de la bujiile incandescente, si este doar la diesel , teoretic, pe scurt, in momentul in care acest bec se stinge inseamna ca bujiile au ajuns la temperatura optima, si ca poti da la automat sa pornesti motorul. De ce acum se reaprinde, dupa ce in prealabil becul sa stins, si dupa ce pornesti motorul, cauze ar putea fi; bujii incandescente arse/defecte, releul de la bujii defect, etc. Un electrician poate verifica ushor.

          Presiunea de ulei pana nu coboara sub 1,1 in relantiu cu motorul cald, nu are nimic, eventual baga o solutie de tratament de motor.
          Last edited by orca; 08-16-2008, 21:51 PM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Multumesc orca & steen pt raspunsuri.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF