Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chip tuning S320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chip tuning S320 CDI

    Pentru un S320 CDI din 2001 cu 197 CP, ce chip tuning recomandati? are cineva instalat si testat?

    Multumesc.

  • #2
    Pai daca nici in germania nu sunt tuneri buni...
    Daca te referi la box tuning, forget about it.

    Comment


    • #3
      RBN soft, eu am pe w211 e270 si se simte diferenta foarte misto, de la 177 cp acum ei zic ca am 210 si de la 400Nm la 480Nm ..

      Comment


      • #4
        Deci box tuning nu este bun? Ce am gasit eu era doar box tuning.
        preturi incepind de la 88 euro, cai de la 197 la 249:



        Iar mai jos preturi de la 129 la 479 euro, cai de la 197 la 250:


        Si in Suedia am gasit la 460 euro, dar cai doar pana la 230 cai:
        KCR utvecklar effektboxar för dieselmotorer med erfarenhet sedan 1997. Vår unika dieselbox ger prestanda med trygghet.


        Sint multe si nu stiu care sint testate si care merita, ma gandeam ca poate cineva pe forum are si poate sa ne spuna adevarul.

        Multumesc

        Comment


        • #5
          Scrie pe tot netul adevarul, sunt doar niste cutiute cu rezistente care mint ecm-ul falsificand niste parametri si se injecteaza motorina mai mult.

          Comment


          • #6
            Corect, Goagal face minuni.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Unele sint niste escrocherii pe bani multi.
              Altele sint chestii corecte
              http://www.kleemann.dk/Performance/tuning/Kd-box( testata si foarte flexibila)
              Brabus
              Lorinser
              Sau poti sa-ti faci chip tuning

              Comment


              • #8
                Brabus e criminal de scump. Nici ei nu explica insa ce schimba, desi ei sunt singurii care au acceptul Mercedes.
                Kleeman sunt scumpe si am vazut ca au fost reclamatii. Fum, erori.

                Comment


                • #9
                  Daca vrei si te intereseaza maine sun la Brabus sa vad cat costa la ei o resoftare din asta.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #10
                    Chiar te rog, macar asa de curiozitate, sa aflam cit costa Brabus, dar sint sigur ca mai pot lua un S pentru piese cu bani aia. Dar Brabus e firma dovedita, nimic de zis.
                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Resoftare e una, powerbox e altceva.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Kleeman e mult mai ieftin ca Brabus si functioneaza ireprosabil. cine a avut eroare inseamna ca a invirtit aiurea de comutator. Pe modul exista un comutator rotativ si pentru fiecare tip de motor are 2 pozitii. motor in 4 cilindri pozitia A si B motor in 5 C si D s.a.m.d. Eu le-am testat pe e 220 cdi 211 ml 320 cdi gl 420 cdi si functioneaza ireprosabil. Pretul era in jur de 600 euro o patrime fata de Brabus.

                        Comment


                        • #13
                          Daca stii cumva si cum functioneaza, da si tu sharing

                          Comment


                          • #14
                            Nu mai am instructiunile deoarece era o carticica iar la urma era certificatul de garantie....In esenta e un modul care se intercaleaza pe senzorul de presiune in rampa si ai un comutator pe care il accesezi cu o surubelnita dreapta si fiecare pozitie e notata cu o litera mare incepind cu A . Ml-ul si gl-ul au peste 4 ani si n-au avut nici o problema

                            Comment


                            • #15
                              Nu cum se monteaza intrebam, asta pare banal. Intrebam ce parametri se modifica, ce informatii ajung schimbate la ecu, sau ce se schimba la iesire din ecu. So, de exemplu se ajusteaza presiunea in turbo, presiunea in rampa, timpi de injectie. Adica.. cum lucreaza cutiuta. A facut careva un dyno sa vada cum arata graficul? Sunt spike-uri, e liniar, in ce zona de turatie e cresterea, cat e cresterea reala?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF