Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul S class W222

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Trebuie sa mai aveti putina rabdare pana in toamna cand o sa apara . Sunt curios ce o sa spuneti atunci .

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #32
      Probabil ca ai dreptate, cel putin asa imi spune si logica (ii S classe, imposibil sa fie urat)...dar din ce am vazut pana acum a-s alege S 2012.

      Comment


      • #33
        Noul S class W222 va fii prezentat pe 15 Mai la Hamburg. In opinia mea, un S class nu dezamageste niciodata in ceea ce priveste confortul,tehnologia,performantele si designul. Va fii un adevarat tur de forta facut de Mercedes. W221 desi are aproape 8 ani de cand este pe piata, a ramas referinta clasei in ceea ce priveste confortul. Odata cu aparitia MBC Mercedes se pregateste sa revolutioneze inca o data confortul. Referitor la cutia de viteze cu 9 rapoarte este confirmat ca nu va debuta anul acesta.
        Only an S can beat an S.

        Comment


        • #34
          Iata primele poze cu noul S class 2013 !!!
          Attached Files

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #35
            Divin !!!

            Daca vrei sa vezi ce dotari va primi masina ta normala peste cativa ani, trebuie sa te uiti la noul S-Class. Fiecare generatie Mercedes de clasa S si-a castigat locul in istorie prin inovatie, confort si performanta. Si, bineinteles, standarde care sunt atinse de concurenta abia dupa mult timp.

            Noul Mercedes S-Class ar putea fi lansat pe 15 mai, insa pana atunci a fost surprins in teste fara niciun pic de camuflaj. Masina-amiral a nemtilor e mai lunga si mai fluida decat generatia actuala. Nemtii se asteapta ca noul S-Class sa se vanda cel mai bine in SUA si Asia si si-au adaptat oferta la pietele respective. Majoritatea celor care isi cumpara un S-Class stau in spate, asa ca Mercedes a acordat multa atentie acestui aspect. Si vorbim aici de executivii americani sau asiatici, pentru ca, se pare ca europenii prefera sa isi conduca singuri limuzina de lux.

            La exterior, grila cromata e putin mai lunga, iar cutele de pe aripi se prelungesc pana aproape de manerele portierelor din spate. Stopurile sunt si ele alungite si imbraca partial spatele rotunjit. Evacuarea e integrata subtil in difuzorul spate si e atat de mica incat abia se poate vedea.

            Desi probabil S-Class se va lansa cu deja cunoscutele motoare V6, V8 sau V12, nemtii se gandesc sa adopte din 2017 o motorizare mai eficienta, cu 6 cilindri in linie, cel putin pentru Europa. Ulterior, e posibil sa vedem si o versiune hibrida

            Nemtii au dezvoltat o versiune mai lunga, pentru a-i rasfata pe pasagerii cu bani. Interiorul noului S-Class e ultra-modern, fara a ignora insa elementele clasice. Liniile orizontale elegante dau senzatia de calm si functionalitate. Dar totul a fost rotunjit, iar formele sunt acum aproape organice. Designerii nu s-au temut sa foloseasca mult lemn pentru a decora bordul si consola centrala. Efectul clasic e echilibrat totusi de elementele metalice cu accente perlate

            Una din caracteristicile noului S-Class e Air-Balance, un sistem care improspateaza si imbunatateste calitatea aerului din masina. Cu siguranta nu vei raci si nu vei risca sa te imbolnavesti in noua masina. Noutatea e un aparat de ionizare, care decontamineaza aerul si elimina majoritatea bacteriilor. Mai mult, noul Air-Balance include si un sistem care le permite pasagerilor sa aleaga in ce nota de parfum sa miroasa interiorul.

            Nemtii au imbunatatit scaunele ventilate cu o functie de masaj energizant, care imita terapia cu pietre. Mai exact 14 perne de aer, fiecare cu sistemul ei de incalzire, ii vor face pe directorii din spate sa se simta ca intr-un spa. Mercedes a dus insa sistemul de confort la rang de arta. S-Class poate incalzi pana si consola centrala sau manerele portierelor

            In plus, Mercedes vine cu un nou concept pentru gradul de confort al locurilor din spate. Vor exista doua variante (bancheta statica sau scaune individuale cu un grad de inclinare de 37 de grade). Pasagerul din spate se poate bucura insa de cel mai mare grad de inclinare a scaunului din segmentul de lux, 43,5 grade. Daca se alege aceasta varianta, centura de siguranta gonflabila e ridicata sau coborata automat de un motor electric.

            Mercedes nu a dat inca detalii oficiale despre noul sistem de infotainment. Din fotografiile publicate putem vedea insa ca s-a renuntat la mix-ul analog-digital pentru varianta complet digitala. Avem asadar doua display-uri in format 8:3 de 12,3”. Cel din stanga afiseaza instrumentele clasice (vitezometrul si turometrul digital afiseaza, ironic, informatiile analog, cu indicatoare), in timp ce display-ul central e rezervat sistemului infotainment si setarilor de confort. S-Class va avea si noul mBrace2 cu sincronizare in cloud, care debuteaza mai intai pe SL.
            Attached Files

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #36
              Pfoaaaaa... e ireal de frumos.

              Comment


              • #37

                2minute sa citesti, o viata sa visezi ! :-)

                Comment


                • #38
                  Un interior demn de a se numi perfect.
                  Oare cum o fi masajul ala "cu pietre fierbinti"?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    La noi nu o sa beneficieze decat copiii si probabil nevasta daca va sta in spate. Barbatul va conduce S-ul si va sta pe scaunul soferului fara a beneficia de "masajul cu pietre" decat in garaj sau doar daca isi inseala nevasta. (va arunca ea cu pietre in el). o sa ramanem niste tarani toata viata, cred :-)

                    Comment


                    • #40
                      Mercedes Benz S class 2013

                      Conform unor zvonuri noul model va primi exclusiv motoare turbo. Spre exemplu, S550 ar putea fi dotat cu un V8 twin-turbo de 429 cai putere, iar S600 de asemenea cu un twin-turbo, dar deja in 12 cilindri si care este capabil sa dezvolte 510 cai putere. Pentru modelul S63 AMG, e pregatit propulsorul V8 de 5,5 l si 550 cai putere.

                      Comment


                      • #41
                        O sa fie din nou cea mai tare automobil de lux din lume,cum au facut de fiecare data,cand am cumparat masina mea,dealer-ul imi povestea excitat ca va merge la lansare noului s class in Valencia pe la sfarsitul lui Aprilie sau Mai nu imi mai aduc aminte.
                        A amintit Mircea600sel multe din caracteristicile noului s class,mai adaug pe lista sistemul audio Burmester® High-End 3D Surround Sound system provides its unrivalled listening experience by virtue of 24 high-performance speakers and 24 separate amplifier channels with a total output of 1540 watts.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Am citit acum si va fi facut public pe 15 Mai si va fi cea mai avansata tehnologic masina construita vreodata,va avea 26 de senzori imprejurul masinii care va transmite informatii la 3 diferite ECUs.
                          Mercedes S-Class Distronic Plus with Steering Assist
                          The Distronic Plus adaptive cruise control now includes Steering Assist. As long as the car senses that you have a hand on the steering wheel, the S-Class will automatically steer to keep you in your lane, as well as accelerating and braking automatically at speeds between 19mph and 124mph.

                          Crossing traffic braking assistance
                          The S-Class already features automatic emergency braking and in the new car, it works at speeds of up to 45mph. But the clever part is that the system can recognise traffic crossing in front of you, which is said to be a world first

                          Upgraded traffic sign recognition
                          The S-Class has an impressive traffic sign recognition facility. Not only does the system recognise speed limit signs, it can also show upcoming lane closures, no entry signs and temporary speed limit signs.

                          No excuse for falling asleep at the wheel
                          An improved version of the Attention Assist system can now monitor the driver’s drowsiness at speeds between 37mph and 124mph. You can tell the car if you feel tired when you start driving, too, so it knows to flash and beep a warning at you sooner.

                          Mercedes S-Class can park itself
                          A series of ultrasound sensors allow the S-Class to park itself autonomously. The car operates the steering and brakes, and drives at up to 6mph to reverse park into a bay. And not only can the car parallel park in spaces a metre longer than the car, it can drive itself back out again, too.

                          Avoiding rear impacts
                          A new multi-mode rear sensor detects if a vehicle is about to crash into the back of your S-Class. When stationary, if a vehicle is closing too fast on your car, first the S-Class flashes its indicators as a warning. If an impact is sensed, the S-Class holds on the brakes, so that you avoid a secondary collision.

                          Flashing at hidden pedestrians
                          The headlights are connected to upgraded infrared sensors which can pick out pedestrians standing in the dark, which are then spotlighted by one of two LEDs in the right headlamp with a flashing beam so that the driver notices them.

                          Night vision improvements
                          Thanks to improvements in the S-Class’s sensors, the night vision can now detect animals up to 100 metres away, as well as pedestrians up to 160 metres away in the dark. If something is sensed, a sharp, infrared image appears on the TFT dials, highlighting the obstacle in red.

                          Comment


                          • #43
                            Am primit preturile pentru noul S class W222 !


                            S 350 BlueTEC 66,675.00
                            S 350 BlueTEC long 70,505.00
                            S 400 HYBRID 71,225.00
                            S 400 HYBRID long 75,355.00
                            S 500 87,115.00
                            S 500 long 89,255.00

                            Preturile nu includ TVA.

                            Vreo comanda?

                            Pentru dotari standard/optionale va stau la dispozitie.
                            Attached Files

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by mircea600sel View Post
                              Am primit preturile pentru noul S class W222 !


                              S 350 BlueTEC 66,675.00
                              S 350 BlueTEC long 70,505.00
                              S 400 HYBRID 71,225.00
                              S 400 HYBRID long 75,355.00
                              S 500 87,115.00
                              S 500 long 89,255.00

                              Preturile nu includ TVA.

                              Vreo comanda?

                              Pentru dotari standard/optionale va stau la dispozitie.

                              Auzi Mircea...daca comand acu si achita Mosu cand vine, se poate?
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                Auzi Mircea...daca comand acu si achita Mosu cand vine, se poate?
                                )Da )

                                Astea sunt preturi orientative,pe 15 mai am sa le postez pe alea finale.

                                Cate sa comand,2-3 bucati ?

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF