Mercedes introduce in premiera in gama modelului S-Klasse prima motorizare cu patru cilindri, dieselul 250 CDI BlueEfficiency.
Mercedes va dezvalui in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt o noua versiune in gama modelului sau de top, limuzina S-Klasse. De aceasta data vorbim de o motorizare care incearca sa ii impace si pe cei care se gandesc la consum si la impactul asupra mediului inconjurator.
In acest sens, constructorul din Stuttgart va oferi publicului versiunea S 250 CDI BlueEfficiency, regasita deja pe celelalte modele Mercedes. Introducerea noii optiuni de motorizare diesel este o premiera absoluta in istoria brandului german, fiind pentru prima data cand Mercedes alege o unitate cu doar patru cilindri pentru propulsia navei sale amiral.
Noua versiune entry-level 250 CDI BlueEfficiency va introduce sub capota lui S-Klasse o unitate cu o cilindree de numai 2143 cmc, capabila sa ofere 204 cai putere si un cuplu maxim de 500 de Nm. Performantele adevarate se vor observa insa la capitolul consum, S-Klasse fiind capabil sa inregistreze in ciclu mixt doar 5.9 litri/100 km, in timp ce rata emisiilor ajunge la numai 155 g/km.
250 CDI BlueEfficiency se va alatura celorlalte diesel-uri existente in lista de motorizari a modelului de lux: S 350 CDI, cu propulsor V6 si 235 de cai putere, S450 CDI cu unitate V8 de 320 cai putere. Moda inaugurata de Mercedes va face probabil ca si marii rivali germani, Audi si BMW sa pregateasca introducerea unor motorizari ecologice pe modelele Seria 7 si A8.
Mercedes va dezvalui in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt o noua versiune in gama modelului sau de top, limuzina S-Klasse. De aceasta data vorbim de o motorizare care incearca sa ii impace si pe cei care se gandesc la consum si la impactul asupra mediului inconjurator.
In acest sens, constructorul din Stuttgart va oferi publicului versiunea S 250 CDI BlueEfficiency, regasita deja pe celelalte modele Mercedes. Introducerea noii optiuni de motorizare diesel este o premiera absoluta in istoria brandului german, fiind pentru prima data cand Mercedes alege o unitate cu doar patru cilindri pentru propulsia navei sale amiral.
Noua versiune entry-level 250 CDI BlueEfficiency va introduce sub capota lui S-Klasse o unitate cu o cilindree de numai 2143 cmc, capabila sa ofere 204 cai putere si un cuplu maxim de 500 de Nm. Performantele adevarate se vor observa insa la capitolul consum, S-Klasse fiind capabil sa inregistreze in ciclu mixt doar 5.9 litri/100 km, in timp ce rata emisiilor ajunge la numai 155 g/km.
250 CDI BlueEfficiency se va alatura celorlalte diesel-uri existente in lista de motorizari a modelului de lux: S 350 CDI, cu propulsor V6 si 235 de cai putere, S450 CDI cu unitate V8 de 320 cai putere. Moda inaugurata de Mercedes va face probabil ca si marii rivali germani, Audi si BMW sa pregateasca introducerea unor motorizari ecologice pe modelele Seria 7 si A8.
Comment