Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care a fost cel mai faimos model din clasa S ( full size ) in istoria Mercedes Benz ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care a fost cel mai faimos model din clasa S ( full size ) in istoria Mercedes Benz ?

    Multi spun ca modelul W 126, a ramas modelul cu cel mai mare succes in istorie, adica regele soselelor.
    Si eu cred in acest model, avand doua exemplare 126.
    Care este parerea membrilor forumului referitor la cel mai de succes S din istorie ?

  • #2
    W126 ca o parere personala a fost si este cel mai BUN S facut vreodata.
    Last edited by Luxian; 06-24-2010, 12:16 PM.

    Comment


    • #3
      Deci W116,W126,W140 au fost masini extraordinare DAR cel mai faimos S-Klasse a fost W100:http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600

      Comment


      • #4
        cel mai de succes model S-Klasse

        Buna ziua tuturor!!!!!!!
        Cifrele vorbesc domnilor, indiferent daca ne place sau nu, si anume: Baureihe W126 s-a produs in 892.308 exemplare, intre anii de gratie 1979-1992. Asta aviz celor care tind sa creada ca W126 s-a fabricat DOAR pana in 1991, an in care a intervenit succesoarea W140-Balena; total fals, pe fondul unor comenzi ferme de masini gen GEPANZERT sau SONDERAUSSTATTUNGEN (blindate si/sau comenzi speciale), caroseria W126 a continuat sa fie fabricata la Sindelfingen si Unterturkheim pana prin vara lui 1992.
        Combinatia intre carosierul Bruno Sacco et. Co., s-a dovedit a fi un model cu conceptii total novatoare pentru anul 1979 (ABS, zone deformabile la impact, AIRBAG), model care a depasit toate asteptarile in ceea ce priveste vanzarile, indiferent de piete.
        Pentru exemplificarea cifrei de vanzari, defalcata pe :berline, coupe-uri, modele US-version, reiterez un link mai mult decat relevant:
        Das Angebot umfasst die Überprüfung Ihres Bosch Luftmassenmessers, passend für Mercedes-Benz M119 V8 400E 420E 500E W140 W124 R129.Der Luftmassenmess…

        Succesorul gamei, caroseria W140, a avut parte doar de cca 7 ani leben spannung/life span, interval in care, poate gresesc, dar a fost mai mult decat zguduita de controverse, reclamatii, masini intoarse in service-uri pe motiv de vicii grave de fabricatie.........etc, etc...........Ca sa nu mai reamintesc de un accident de trista amintire, petrecut in 1997 intr-un tunel parizian, in care au murit striviti Dodi Al-Fayed si Lady Di, secvente in urma carora ,ulti au inceput sa asocieze imaginea acelui W140 facut varza in urma impactului, cu o cutie de conserva!!!!!!!!!!
        Desi cifrele de afaceri inclina balanta net catre W126, cifre ce se cer inca a fi egalate vreodata, ca o parere subiectiva, in pofida multor safety features puse pe W126, seria anterioara, W116, este un adevarat exemplu in ceea ce priveste maiestuozitatea, royalty-ul, soliditatea, senzatia avuta in spatele volanului, abundenta de ornamente cromate si bunul gust emanat. Sincer, raspunsul rezida undeva intre o intrepatrundere intre caroseriile W116/W126.
        Putinii posesori de pe Forum de W116 pot confirma, sau, dupa caz, infirma cele afirmate.
        Retoric vorbind, cum puii mei sa mai speram la asemenea reeditari de masini, precum W116-126-123, din moment ce au durat intre 7-12 ani de fabricatie si inca sunt up and running???
        Sigur ca MB a adoptat solutia "constructiva" de a complica si electroniza in mod excesiv absolut tot, pentru a te face dependent de service, diagnoza, reprezentanta und so weiter...altfel s-ar fi vazut amenintati cu o cadere libera in ceea ce priveste vanzarile.
        Oricum, parerile sunt subiective.
        Toate bune!!!!!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by panzerwagen View Post
          buna ziua tuturor!!!!!!!
          Cifrele vorbesc domnilor, indiferent daca ne place sau nu, si anume: Baureihe w126 s-a produs in 892.308 exemplare, intre anii de gratie 1979-1992. Asta aviz celor care tind sa creada ca w126 s-a fabricat doar pana in 1991, an in care a intervenit succesoarea w140-balena; total fals, pe fondul unor comenzi ferme de masini gen gepanzert sau sonderausstattungen (blindate si/sau comenzi speciale), caroseria w126 a continuat sa fie fabricata la sindelfingen si unterturkheim pana prin vara lui 1992.
          Combinatia intre carosierul bruno sacco et. Co., s-a dovedit a fi un model cu conceptii total novatoare pentru anul 1979 (abs, zone deformabile la impact, airbag), model care a depasit toate asteptarile in ceea ce priveste vanzarile, indiferent de piete.
          Pentru exemplificarea cifrei de vanzari, defalcata pe :berline, coupe-uri, modele us-version, reiterez un link mai mult decat relevant:
          Das Angebot umfasst die Überprüfung Ihres Bosch Luftmassenmessers, passend für Mercedes-Benz M119 V8 400E 420E 500E W140 W124 R129.Der Luftmassenmess…

          succesorul gamei, caroseria w140, a avut parte doar de cca 7 ani leben spannung/life span, interval in care, poate gresesc, dar a fost mai mult decat zguduita de controverse, reclamatii, masini intoarse in service-uri pe motiv de vicii grave de fabricatie.........etc, etc...........ca sa nu mai reamintesc de un accident de trista amintire, petrecut in 1997 intr-un tunel parizian, in care au murit striviti dodi al-fayed si lady di, secvente in urma carora ,ulti au inceput sa asocieze imaginea acelui w140 facut varza in urma impactului, cu o cutie de conserva!!!!!!!!!!
          Desi cifrele de afaceri inclina balanta net catre w126, cifre ce se cer inca a fi egalate vreodata, ca o parere subiectiva, in pofida multor safety features puse pe w126, seria anterioara, w116, este un adevarat exemplu in ceea ce priveste maiestuozitatea, royalty-ul, soliditatea, senzatia avuta in spatele volanului, abundenta de ornamente cromate si bunul gust emanat. Sincer, raspunsul rezida undeva intre o intrepatrundere intre caroseriile w116/w126.
          Putinii posesori de pe forum de w116 pot confirma, sau, dupa caz, infirma cele afirmate.
          Retoric vorbind, cum puii mei sa mai speram la asemenea reeditari de masini, precum w116-126-123, din moment ce au durat intre 7-12 ani de fabricatie si inca sunt up and running???
          Sigur ca mb a adoptat solutia "constructiva" de a complica si electroniza in mod excesiv absolut tot, pentru a te face dependent de service, diagnoza, reprezentanta und so weiter...altfel s-ar fi vazut amenintati cu o cadere libera in ceea ce priveste vanzarile.
          Oricum, parerile sunt subiective.
          Toate bune!!!!!!!
          Subscriu în totalitate, subliniez şi semnez alături, colegu' !!!
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Originally posted by vizyboss View Post
            Deci W116,W126,W140 au fost masini extraordinare DAR cel mai faimos S-Klasse a fost W100:http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600

            Aici votez si eu!

            Comment


            • #7
              Dupa parerea mea cel mai frumos S-klasse este W116 dar ca dotari si toate cele e W126...deoarece la vremea lui a fost echipat cu varful tehnologiei din acea vreme...si inca exista exemplare care functioneaza perfect cu piese originale de fabrica pe ele. Dar ca aspect cel mai mult imi place W116, emana bun gust cum zicea colegu mai sus, eleganta, stil si toate cele.

              Comment


              • #8
                Dupa mine nu exista masina mai buna, mai perfecta si mai frumoasa decat W126, 560SEC !

                Este un vis pentru mine .
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Cel mai frumos Mercedes din clasa S este,dupa parerea mea, W140 S600{600SEL}.Si peste 100 de ani vei intoarce capul dupa el.Este o masina impunatoare cu un motor pe masura.


                  P.S. Am atasat niste poze cu W140 coupe.
                  Attached Files
                  Last edited by mircea600sel; 06-24-2010, 23:11 PM.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #10
                    Mie îmi este greu să aleg între w126 şi w140. La capitolul eleganţă şi istoric w126 cred că este superior, în rest, merg pe w140. Din păcate, ambele modele sunt greu de găsit în stare bună. Cred că mi-aş da ochiosul fără să clipesc pe un w126 sau w140 în stare bună şi cu dotări ok.

                    V-aş ruga să ataşaţi şi voi poze, să ne mai clătim şi noi ochii!

                    Fir-ar mama lui de impozit, că din cauza lui multe maşini din astea ajung la Remat!
                    Attached Files
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Cel mai frumos Mercedes din clasa S este W140 S600{600SEL}. Este o masina impunatoare cu un motor pe masura.
                      Idem .

                      Din clasa S - w140 .
                      Dintre mercedesuri - w124.


                      W100 600 la Top Gear (masina lui Jeremy Clasrkson):







                      Last edited by w124researcher; 06-24-2010, 22:19 PM.
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Luxian View Post
                        Mie îmi este greu să aleg între w126 şi w140. La capitolul eleganţă şi istoric w126 cred că este superior, în rest, merg pe w140. Din păcate, ambele modele sunt greu de găsit în stare bună. Cred că mi-aş da ochiosul fără să clipesc pe un w126 sau w140 în stare bună şi cu dotări ok.

                        V-aş ruga să ataşaţi şi voi poze, să ne mai clătim şi noi ochii!

                        Fir-ar mama lui de impozit, că din cauza lui multe maşini din astea ajung la Remat!
                        Cateva din folder ul meu
                        Attached Files
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Din ce am citit,singura ce a dat lumea pe spate la aparitia,tehnologic vorbind, fuse w140.Ca parere personala,imbinarea intre tehnologie si rezistenta o are w140.La capitolul tehnologie,w126 e la juniori pe linga w140....Miine in sfirsit vin anvelopele de balena,dupa luni de cautari....

                          Comment


                          • #14
                            O maşină de 5 metri (SE-urile) care să fie suplă şi cu linii armonioase nu-i uşor de realizat. Mai ales când doreşti ca modelul să fie vârf de gamă. La W 126 acest lucru a impresionat pe toată lumea, armonia proporţiilor maşinii. Alegem cu ochiul, cei mai mulţi dintre noi, ne luăm obiecte, nevastă, etc. pe criterii estetice, condiţia de bază este să ne placă, iar W 126 a fost o maşină neîntrecută ca design şi un succes comercial dincolo de orice dubiu. Preferata preşedenţiilor din multe state, a celebrităţilor (Paul McCartney, Elton John, Madonna, Jean-Michel Jarre, Nelson Mandela) şi poate mai sunt şi alţii, a fost "protagonista" multor filme. În anii `80 a fost o apariţie, care le-a explicat tuturor cum trebuie să arate o maşină de lux, de aceea nici n-a avut rival mai bine de un deceniu. Emană şi astăzi, cele întreţinute, rafinament şi eleganţă până la ultimul detaliu.
                            Tehnologic, a fost prima maşină cu ABS şi tot prima cu airbag. În deceniul 8 aceste lucruri comune astăzi, abia coborâseră de pe planşeta proiectanţilor. Nu putem spune chiar dacă este un autoturism clasic (poate ultimul), că apariţia lui n-a adus elemente de noutate.
                            S-ul anilor `80 deţine recordul de longevitate pe linia de producţie iar numărul de exemplare în care a fost produs un automobil de clasă premium arată clar că maşina n-a displăcut la vremea ei, şi nu displace nici astăzi.

                            Comment


                            • #15
                              " S-ul anilor `80 deţine recordul de longevitate pe linia de producţie iar numărul de exemplare în care a fost produs un automobil de clasă premium arată clar că maşina n-a displăcut la vremea ei, şi nu displace nici astăzi. "

                              Asta chiar mi-a placut. Aici se vede valoarea.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF