If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Care a fost cel mai faimos model din clasa S ( full size ) in istoria Mercedes Benz ?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Care a fost cel mai faimos model din clasa S ( full size ) in istoria Mercedes Benz ?
Multi spun ca modelul W 126, a ramas modelul cu cel mai mare succes in istorie, adica regele soselelor.
Si eu cred in acest model, avand doua exemplare 126.
Care este parerea membrilor forumului referitor la cel mai de succes S din istorie ?
Buna ziua tuturor!!!!!!!
Cifrele vorbesc domnilor, indiferent daca ne place sau nu, si anume: Baureihe W126 s-a produs in 892.308 exemplare, intre anii de gratie 1979-1992. Asta aviz celor care tind sa creada ca W126 s-a fabricat DOAR pana in 1991, an in care a intervenit succesoarea W140-Balena; total fals, pe fondul unor comenzi ferme de masini gen GEPANZERT sau SONDERAUSSTATTUNGEN (blindate si/sau comenzi speciale), caroseria W126 a continuat sa fie fabricata la Sindelfingen si Unterturkheim pana prin vara lui 1992.
Combinatia intre carosierul Bruno Sacco et. Co., s-a dovedit a fi un model cu conceptii total novatoare pentru anul 1979 (ABS, zone deformabile la impact, AIRBAG), model care a depasit toate asteptarile in ceea ce priveste vanzarile, indiferent de piete.
Pentru exemplificarea cifrei de vanzari, defalcata pe :berline, coupe-uri, modele US-version, reiterez un link mai mult decat relevant:
Das Angebot umfasst die Überprüfung Ihres Bosch Luftmassenmessers, passend für Mercedes-Benz M119 V8 400E 420E 500E W140 W124 R129.Der Luftmassenmess…
Succesorul gamei, caroseria W140, a avut parte doar de cca 7 ani leben spannung/life span, interval in care, poate gresesc, dar a fost mai mult decat zguduita de controverse, reclamatii, masini intoarse in service-uri pe motiv de vicii grave de fabricatie.........etc, etc...........Ca sa nu mai reamintesc de un accident de trista amintire, petrecut in 1997 intr-un tunel parizian, in care au murit striviti Dodi Al-Fayed si Lady Di, secvente in urma carora ,ulti au inceput sa asocieze imaginea acelui W140 facut varza in urma impactului, cu o cutie de conserva!!!!!!!!!!
Desi cifrele de afaceri inclina balanta net catre W126, cifre ce se cer inca a fi egalate vreodata, ca o parere subiectiva, in pofida multor safety features puse pe W126, seria anterioara, W116, este un adevarat exemplu in ceea ce priveste maiestuozitatea, royalty-ul, soliditatea, senzatia avuta in spatele volanului, abundenta de ornamente cromate si bunul gust emanat. Sincer, raspunsul rezida undeva intre o intrepatrundere intre caroseriile W116/W126.
Putinii posesori de pe Forum de W116 pot confirma, sau, dupa caz, infirma cele afirmate.
Retoric vorbind, cum puii mei sa mai speram la asemenea reeditari de masini, precum W116-126-123, din moment ce au durat intre 7-12 ani de fabricatie si inca sunt up and running???
Sigur ca MB a adoptat solutia "constructiva" de a complica si electroniza in mod excesiv absolut tot, pentru a te face dependent de service, diagnoza, reprezentanta und so weiter...altfel s-ar fi vazut amenintati cu o cadere libera in ceea ce priveste vanzarile.
Oricum, parerile sunt subiective.
Toate bune!!!!!!!
buna ziua tuturor!!!!!!!
Cifrele vorbesc domnilor, indiferent daca ne place sau nu, si anume: Baureihe w126 s-a produs in 892.308 exemplare, intre anii de gratie 1979-1992. Asta aviz celor care tind sa creada ca w126 s-a fabricat doar pana in 1991, an in care a intervenit succesoarea w140-balena; total fals, pe fondul unor comenzi ferme de masini gen gepanzert sau sonderausstattungen (blindate si/sau comenzi speciale), caroseria w126 a continuat sa fie fabricata la sindelfingen si unterturkheim pana prin vara lui 1992.
Combinatia intre carosierul bruno sacco et. Co., s-a dovedit a fi un model cu conceptii total novatoare pentru anul 1979 (abs, zone deformabile la impact, airbag), model care a depasit toate asteptarile in ceea ce priveste vanzarile, indiferent de piete.
Pentru exemplificarea cifrei de vanzari, defalcata pe :berline, coupe-uri, modele us-version, reiterez un link mai mult decat relevant:
Das Angebot umfasst die Überprüfung Ihres Bosch Luftmassenmessers, passend für Mercedes-Benz M119 V8 400E 420E 500E W140 W124 R129.Der Luftmassenmess…
succesorul gamei, caroseria w140, a avut parte doar de cca 7 ani leben spannung/life span, interval in care, poate gresesc, dar a fost mai mult decat zguduita de controverse, reclamatii, masini intoarse in service-uri pe motiv de vicii grave de fabricatie.........etc, etc...........ca sa nu mai reamintesc de un accident de trista amintire, petrecut in 1997 intr-un tunel parizian, in care au murit striviti dodi al-fayed si lady di, secvente in urma carora ,ulti au inceput sa asocieze imaginea acelui w140 facut varza in urma impactului, cu o cutie de conserva!!!!!!!!!!
Desi cifrele de afaceri inclina balanta net catre w126, cifre ce se cer inca a fi egalate vreodata, ca o parere subiectiva, in pofida multor safety features puse pe w126, seria anterioara, w116, este un adevarat exemplu in ceea ce priveste maiestuozitatea, royalty-ul, soliditatea, senzatia avuta in spatele volanului, abundenta de ornamente cromate si bunul gust emanat. Sincer, raspunsul rezida undeva intre o intrepatrundere intre caroseriile w116/w126.
Putinii posesori de pe forum de w116 pot confirma, sau, dupa caz, infirma cele afirmate.
Retoric vorbind, cum puii mei sa mai speram la asemenea reeditari de masini, precum w116-126-123, din moment ce au durat intre 7-12 ani de fabricatie si inca sunt up and running???
Sigur ca mb a adoptat solutia "constructiva" de a complica si electroniza in mod excesiv absolut tot, pentru a te face dependent de service, diagnoza, reprezentanta und so weiter...altfel s-ar fi vazut amenintati cu o cadere libera in ceea ce priveste vanzarile.
Oricum, parerile sunt subiective.
Toate bune!!!!!!!
Subscriu în totalitate, subliniez şi semnez alături, colegu' !!!
Dupa parerea mea cel mai frumos S-klasse este W116 dar ca dotari si toate cele e W126...deoarece la vremea lui a fost echipat cu varful tehnologiei din acea vreme...si inca exista exemplare care functioneaza perfect cu piese originale de fabrica pe ele. Dar ca aspect cel mai mult imi place W116, emana bun gust cum zicea colegu mai sus, eleganta, stil si toate cele.
Cel mai frumos Mercedes din clasa S este,dupa parerea mea, W140 S600{600SEL}.Si peste 100 de ani vei intoarce capul dupa el.Este o masina impunatoare cu un motor pe masura.
Mie îmi este greu să aleg între w126 şi w140. La capitolul eleganţă şi istoric w126 cred că este superior, în rest, merg pe w140. Din păcate, ambele modele sunt greu de găsit în stare bună. Cred că mi-aş da ochiosul fără să clipesc pe un w126 sau w140 în stare bună şi cu dotări ok.
V-aş ruga să ataşaţi şi voi poze, să ne mai clătim şi noi ochii!
Fir-ar mama lui de impozit, că din cauza lui multe maşini din astea ajung la Remat!
Mie îmi este greu să aleg între w126 şi w140. La capitolul eleganţă şi istoric w126 cred că este superior, în rest, merg pe w140. Din păcate, ambele modele sunt greu de găsit în stare bună. Cred că mi-aş da ochiosul fără să clipesc pe un w126 sau w140 în stare bună şi cu dotări ok.
V-aş ruga să ataşaţi şi voi poze, să ne mai clătim şi noi ochii!
Fir-ar mama lui de impozit, că din cauza lui multe maşini din astea ajung la Remat!
Din ce am citit,singura ce a dat lumea pe spate la aparitia,tehnologic vorbind, fuse w140.Ca parere personala,imbinarea intre tehnologie si rezistenta o are w140.La capitolul tehnologie,w126 e la juniori pe linga w140....Miine in sfirsit vin anvelopele de balena,dupa luni de cautari....
O maşină de 5 metri (SE-urile) care să fie suplă şi cu linii armonioase nu-i uşor de realizat. Mai ales când doreşti ca modelul să fie vârf de gamă. La W 126 acest lucru a impresionat pe toată lumea, armonia proporţiilor maşinii. Alegem cu ochiul, cei mai mulţi dintre noi, ne luăm obiecte, nevastă, etc. pe criterii estetice, condiţia de bază este să ne placă, iar W 126 a fost o maşină neîntrecută ca design şi un succes comercial dincolo de orice dubiu. Preferata preşedenţiilor din multe state, a celebrităţilor (Paul McCartney, Elton John, Madonna, Jean-Michel Jarre, Nelson Mandela) şi poate mai sunt şi alţii, a fost "protagonista" multor filme. În anii `80 a fost o apariţie, care le-a explicat tuturor cum trebuie să arate o maşină de lux, de aceea nici n-a avut rival mai bine de un deceniu. Emană şi astăzi, cele întreţinute, rafinament şi eleganţă până la ultimul detaliu.
Tehnologic, a fost prima maşină cu ABS şi tot prima cu airbag. În deceniul 8 aceste lucruri comune astăzi, abia coborâseră de pe planşeta proiectanţilor. Nu putem spune chiar dacă este un autoturism clasic (poate ultimul), că apariţia lui n-a adus elemente de noutate.
S-ul anilor `80 deţine recordul de longevitate pe linia de producţie iar numărul de exemplare în care a fost produs un automobil de clasă premium arată clar că maşina n-a displăcut la vremea ei, şi nu displace nici astăzi.
" S-ul anilor `80 deţine recordul de longevitate pe linia de producţie iar numărul de exemplare în care a fost produs un automobil de clasă premium arată clar că maşina n-a displăcut la vremea ei, şi nu displace nici astăzi. "
Asta chiar mi-a placut. Aici se vede valoarea.
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment