Va salut ,
detin un c207 din 2010 motor 2.2 204 cai
Sa va povestesc cum m-am lipit de aceasta problema : Am fost la un service renumit in București pentru reparații marca MB ( nu dau nume ) pentru a rezolva pierderile de ulei pe care le aveam la motor . Băieții mi-au făcut următoarele reparații : schimb garnitura culbutori , schimb șaibe de foc injectoare , garnitura admisie plus curățarea acesteia , înlocuire termoflot plus carcasa filtru ulei, garnitura egr . După aceasta operație mașina nu mai trage dimineața și scoate fum când ajunge la 2000 ture și motorul parca vrea sa moara , merge intrerupt ca și cum ar merge in 3 pistoane . Dupa circa 4,5 minute problema dispare și mașina merge bine . Am vorbit cu cei de la service și ei vor sa îmi dea injectoarele jos și sa le ducă la verificat la un service specializat in injectoare . Am pus testerul xentry și nu am nici o eroare iar valorile injectoarelor sunt in parametrii normali .
Cu ce sa încep sa verific ? Aștept păreri
detin un c207 din 2010 motor 2.2 204 cai
Sa va povestesc cum m-am lipit de aceasta problema : Am fost la un service renumit in București pentru reparații marca MB ( nu dau nume ) pentru a rezolva pierderile de ulei pe care le aveam la motor . Băieții mi-au făcut următoarele reparații : schimb garnitura culbutori , schimb șaibe de foc injectoare , garnitura admisie plus curățarea acesteia , înlocuire termoflot plus carcasa filtru ulei, garnitura egr . După aceasta operație mașina nu mai trage dimineața și scoate fum când ajunge la 2000 ture și motorul parca vrea sa moara , merge intrerupt ca și cum ar merge in 3 pistoane . Dupa circa 4,5 minute problema dispare și mașina merge bine . Am vorbit cu cei de la service și ei vor sa îmi dea injectoarele jos și sa le ducă la verificat la un service specializat in injectoare . Am pus testerul xentry și nu am nici o eroare iar valorile injectoarelor sunt in parametrii normali .
Cu ce sa încep sa verific ? Aștept păreri
Comment