Va salut,
Acum cateva luni am facut schimbul de ulei la cutia de viteze 722.6 deoarece abia achizitionasem masina. Dupa schimbul de ulei la ceva timp observam ca pleca foarte greu de pe loc la rece asa ca m-am intors la service. Mecanicul uitase sa stranga foarte bine busonul de golire si pe acolo a pierdut undeva la 500ml de ulei.
Toate bune si frumoase pana de curand cand a venit frigul iar masina parca tinde sa patineze treapta a 2-a pana se incalzeste (pot zice ca treapta a 2-a se aseamana cu cea a unei cutii CVT unde in functie de gradul de apasare al pedalei de acceleratie masina sta undeva la 1800-2000-2200 de ture pret de 2-3 secunde desi viteza creste).
Nu am observat comportament asemanator pe 1-a sau pe 3,4,5. Dupa ce se incalzeste putin schimba absolut perfect. Nivelul de ulei este corect iar uleiul folosit este OEM mercedes ATF 134.
Din ce m-am mai documentat unele cutii asa se comporta inca de la kilometraje foarte mici. Sa ma astept sa pice ceva sau sa stau linistit?
Multumesc.
Acum cateva luni am facut schimbul de ulei la cutia de viteze 722.6 deoarece abia achizitionasem masina. Dupa schimbul de ulei la ceva timp observam ca pleca foarte greu de pe loc la rece asa ca m-am intors la service. Mecanicul uitase sa stranga foarte bine busonul de golire si pe acolo a pierdut undeva la 500ml de ulei.
Toate bune si frumoase pana de curand cand a venit frigul iar masina parca tinde sa patineze treapta a 2-a pana se incalzeste (pot zice ca treapta a 2-a se aseamana cu cea a unei cutii CVT unde in functie de gradul de apasare al pedalei de acceleratie masina sta undeva la 1800-2000-2200 de ture pret de 2-3 secunde desi viteza creste).
Nu am observat comportament asemanator pe 1-a sau pe 3,4,5. Dupa ce se incalzeste putin schimba absolut perfect. Nivelul de ulei este corect iar uleiul folosit este OEM mercedes ATF 134.
Din ce m-am mai documentat unele cutii asa se comporta inca de la kilometraje foarte mici. Sa ma astept sa pice ceva sau sa stau linistit?
Multumesc.