Buna ziua.
La un E220 W211 mi-a aparut in bord o cheie mare si un mesaj de informare despre o problema de comunicare cu cheia de contact. In acel moment nu-mi mai functiona panoul de control al climatizarii. Era mort. Am verificat sigurantele din portbagaj si dupa inlocuirea uneia de 40A, au pornit toate mai putin motorul. Invarte demarorul dar nu porneste.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi referitor la cauzele problemelor expuse?
Problemele au aparut in mers. Initial am avut o problema de alimentare la radio. Acesta nu functiona, am tras pe dreapta pentru a verifica sigurantele. Cu motorul pornit am inceput sa verific sigurantele din stanga bordului ( in habitaclu) scotand una cate una pentru control vizual. In momentul extragerii uneia de 7,5A s-a oprit motorul. Am puso la loc, am pornit si am plecat. Cand am incercat sa deschid un geam am constatat ca nu pot sa-l mai inchid. Am tras iar pe dreapta, am oprit motorul, am scos cheia din contact si cand am incercat o inchidere a masinii din cheie am constatat ca masina nu asculta comenzile. Am introdus cheia in contact, moment in care mi-a afisat o cheie mare in bord si un mesaj referitor la o lipsa de conectare cu cheia. Nu mai functiona nici panoul de control clima ca si cum nu avea curent. Am verificat sigurantele din portbagaj si am gasit una de 40A arsa. Am inlocuito si au pornit toate accesoriile inclusiv radioul dar nu vrea sa mai porneasca motorul !
La un E220 W211 mi-a aparut in bord o cheie mare si un mesaj de informare despre o problema de comunicare cu cheia de contact. In acel moment nu-mi mai functiona panoul de control al climatizarii. Era mort. Am verificat sigurantele din portbagaj si dupa inlocuirea uneia de 40A, au pornit toate mai putin motorul. Invarte demarorul dar nu porneste.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi referitor la cauzele problemelor expuse?
Problemele au aparut in mers. Initial am avut o problema de alimentare la radio. Acesta nu functiona, am tras pe dreapta pentru a verifica sigurantele. Cu motorul pornit am inceput sa verific sigurantele din stanga bordului ( in habitaclu) scotand una cate una pentru control vizual. In momentul extragerii uneia de 7,5A s-a oprit motorul. Am puso la loc, am pornit si am plecat. Cand am incercat sa deschid un geam am constatat ca nu pot sa-l mai inchid. Am tras iar pe dreapta, am oprit motorul, am scos cheia din contact si cand am incercat o inchidere a masinii din cheie am constatat ca masina nu asculta comenzile. Am introdus cheia in contact, moment in care mi-a afisat o cheie mare in bord si un mesaj referitor la o lipsa de conectare cu cheia. Nu mai functiona nici panoul de control clima ca si cum nu avea curent. Am verificat sigurantele din portbagaj si am gasit una de 40A arsa. Am inlocuito si au pornit toate accesoriile inclusiv radioul dar nu vrea sa mai porneasca motorul !