Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lichid frana W212 E350 cdi blueefficiency sport

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lichid frana W212 E350 cdi blueefficiency sport

    Salutare colegi, vin si eu cu o intrebare si anume vreau sau mai bine spus trebuie sa completez niste lichid de frana si din cate am citit imi trebuie MB 331.1 DOT 4.

    Intrebarea mea este daca se poate folosi Comma DOT 4 ESP sa completez cat mai am nevoie pana pe la mijlocul lunii ianuarie ca doar atunci imi livreaza A0009890807 13 - Este MB 331.0 nu am gasit nimic care sa fie 331.1 asa ca am luat MB 331.0. Multumesc

  • #2
    De ce vrei sa completezi?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      De ce vrei sa completezi?
      Pentru ca nivelul este la minim iar cand accelerez imi apare in bord ca trebuie sa verific lichidul de frana. Imi este teama sa nu prinda aer pe instalatie cand scade sub minim la acceleratie mai brusca.

      Comment


      • #4
        Pai, mai bine verifici daca pierde pe undeva.

        Dacă nu pierde, atunci se poate ca discurile și plăcuțele de frână sunt atât de subțiate, încât pistonasele sa iasa peste limite ...

        In oricare dintre situații, mai ales daca ai nevoie de mașina, mai degrabă o duci la service.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Placutele si discurile au fost schimbate in data de 09/10/18 pierderi nu pare sa aibe, voi da maine rotiile jos sa vad daca au aparut ceva pierderi de cand am schimbat placutele si discurile.

          Comment


          • #6
            Probabil cand ai schimbat discurile si placutele, a dat pe' afara.

            La reprezentanta pentru foarte putini bani primesti asa numita procedura '' schimb lichid frana" care sa face cu lichid original fireste cu ajutorul unui aparat care baga cu presiune mica lichid nou prin vas pana ajunge la fiecare etrier, astfel pierzi de tot lichidul vechi si primesti o aerisire corecta.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Am fost si am facut schimbul lichidului de frana la reprezentanta si toata procedura a durat aproximativ 30 de minute.

              Comment


              • #8
                Am un W204 din 2014 cutie automata. Postez si eu aici , ca sa nu deschid topic nou in sectiunea Clasa C. Cam acelasi lucru patesc si eu de vreo doua zile. Cand accelerez apare mesaj in bord. Am verificat nivelul la lichid si e aproape la minim. Avand in vedere ca detin masina de aproximativ 2 ani, si pana acum nu am facut schimb de lichid de frana, intentionez sa-l schimb. O sa-l schimb singur in regim DIY, folosind o pompa/butelie montata pe vas si scos pe la aerisitoare la etriere. Lichidul care intentionez sa-l folosesc este ATE Typ 200 DOT4 temperatura fierbere 280/198 si interval de schimbare 3 ani.
                Intrebarile mele sunt:
                1. Cat lichid sa folosesc( sa comand)? Am vazut ca unii zic ca 1 litru, altii ca 2,5.
                2. Cineva aici pe forum recomanda o spalare cu alcool tehnic a circuitului. Este ok? Cum se procedeaza? Pun alcool si pompez pana iese alcool, si apoi lichid proaspat ?

                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Ate 200 e unul, altu e sl5 parca si e low viscosity.
                  care dintre ele e cerut de mb nu stiu, evident cel mai sigur e cel original!

                  De ce ar vrea sa speli instalatia cu alcool? Si de care alcool?
                  De ce sa nu speli cu lichid de frana?
                  daca interiorul e in halul ala de degradat gen rugina atunci oricum nu rezolvi nimic. Dar asta s ar observa, nu cred ca e cazul.
                  daca ai garnituri descompuse atunci asta o rezolvi la fel de bine cu alcool.

                  Legat de aerisire eu am observat ca merge si gravitational.
                  Cel putin cand e cald curge bine lichidul.

                  Problema e ca in modul acesta tu schimbi doar ce e in rezervor si pe tevi. Ai nevoie de star sa schimbi ce e in pompa.
                  Valabil pt orice masina cu abs.

                  Sau cumva sa presezi un etrier, sa calci pedala sa il scoti afara ca sa lucreze pompa si sa scoata din lichid.
                  Ar trebui sa observi ca iese inca o tura de alta culoare.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare...
                    Un schimb de lichid de frana nu cred sa te coste mai mult de 100-150 de lei....cu lichid original, vorba colegului, care te scuteste de batai de cap.....Plus tester obligatoriu, pentru masina ta....De ce ai vrea sa te doara capul, oricat de indragostit de mecanica ai fi , mai ales cand vorbim de frane?? De ce te-ai juca cu alcool in instalatia de franare?Eu as zice pas la asemenea experiment....
                    Daca era vorba de placute,discuri iti uram succes, banuind ca nu te sperie mecanica si nu e prima ora cand o faci..
                    Schimb si eu destule la masina in regie proprie, dar pentru operatiunea de schimbat lichidul de frana am ales intotdeauna un atelier specializat...Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      In ceea ce priveste alcoolul , care ar disolva eventualel depuneri de la lichid(rasini), nici mie nu mi se pare prea safe, mai ales pentru garnituri, dar daca tot am vazut pe aici, am zis sa intreb ...
                      Apoi metoda asta cu pompat lichid prin vas si scos pe la etrier, este mai degraba o reimprospatare , dar mare parte din lichid se inlocuieste. In pompa de ABS(strict pompa, nu si valve) ramane destul de putin lichid. La fosta masina (VAG) am facut ambele proceduri atat cea de mai sus cu butelia, cat si cu laptop, diferenta fiind doar ca intra lichid nou in pompa ABS, aceasta fiind cea care presurizeaza sistemul si impinge lichid catre fiecare roata, inchizand/deschizand valvele doar pentru o anumita roata. De asemenea in procedura respectiva ti se indica si cantitatile de lichid ce trebuie extrase de pe fiecare roata/circuit.

                      Comment


                      • #12
                        Ce depuneri si rasini speri sa cureti sau sa gasesti?
                        ai coborat transfagarasanu cu remorca in spate fara frana de motor?

                        Desfa un etrier daca vrei, schimba un furtun, la mine dupa vreo 16 ani erau curate luna si bec.
                        Spala cu lichid si aia e.

                        Faci rost de un star si aerisesti la fel si aici.
                        Cantitati ce mare lucru, furtun transparent ca se vede cand iese curat.

                        Daca tot ai chef de mesterit mai bine verifica bolturile de culisare.

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat lichidul de frana,placute si discuri de cateva ori de atunci si recent am desfacut si etrierul dar a fost curat si fara mizerie in el deci totul ok pana acum. Recent am schimbat si uleiul si filtru de la cutia de viteze si converter totul ok.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF