Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Activare Manual mode pentru cutie automata la w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Activare Manual mode pentru cutie automata la w212

    Salut
    Am un w212 care are doar modul S/C pentru cutie -si am inteles ca se poate activa si M - Manual mode - pentru cutie- ca sa pot schimba vitezele din padelele de la volan. Cei de la Mercedes si Timisoara nu au habar cum se face asta - ma poate ajuta cineva?
    Mai jos un link ce l-am gasit cu detalli
    E-Class (W212) - Manual shift mode for cars w/o AMG Sports package - Hello, some of you might be interested in retrofitting manual shift mode in one of the following models: E-class w212 / s212 E-class Coupe / Convertible c207 / a207 C-class w204 / s204 / c204 GLK-class x204 and maybe a lot more. All your car...

    A facut cineva asta - sau stie cineva cum se face?
    Multumesc
    Cristi

  • #2
    Salut,
    Banuiesc ca stii ca poti folosii padelele oricum, si anume din drive cand tragi de padele (de exemplu tragi de "-" retrogradeaza imediat) intri in "manual mode", si iti apare acel M in bord. Daca tii trasa padela de "+" pentru cateva secunde revine in modul auto (D-Drive). S/C se refera la Confort si Sport, pentru modul automat, dar cand vrei sa folosesti padelele, vei schimba manual. Acel buton la care te referi tu ar mai putea avea si optiunea E, adica Eco. Iar pe modelele AMG, va avea E C S si S+ parca, nu stiu cum e pe modelele noi. Cat despre link-ul dat de tine, manual mode-ul se activeaza la fel din cate stiu (tragand de padele), doar ca pe modelele amg se comporta altfel.



    Comment


    • #3
      daca ai optiunea AMG - ai si buton cu C-S-M- daca nu - ai doar C/S- in acest caz - prin padele se seteaza viteza maxima pe care cutia o poate folosi - si nu va schimba vitezele (doar padela de - va schimba vitezele - padela cu + nu va face nimic decit schimba viteza maxima care o va folosi cutia)

      Comment


      • #4
        Bun interesant topic . De ceva timp m-a mancat si pe mine sa folosesc clapetele ....dar nu prea inteleg cum
        functioneaza. Am luat-o plecand de pe loc , in S , am ajuns la 20km/h am apasat + a aparut D2 si tot asa D3 pe la
        60km / h .Dar pare ca atunci cand franez la semafor , ea reincepe sa schimbe doar pana la D3 si daca trec de 60 , se tureaza .....nu stiu daca sunt destul de clar in exprimare.

        Ps: sincer in 7 ani cred ca de 3 ori am apasat clapetele .
        Eu am 7g plus ,buton E/S pe consola .

        Comment


        • #5
          asta ziceam si eu - padela cu + seteaza viteza maxima pe care o va folosi cutia - daca iti apare D5 de exemplu - masina va folosi maxim viteza a 5-a - nu va trece in 6 si 7. deci nu schimba efectiv vitezele ci doar range-ul de viteze pe care masina il poate folosi....

          Comment


          • #6
            Pai nu prea inteleg rostul , aaa marketing desigur .
            Nu am mai apelat la padele ....le sterg de praf si cam atat .

            Comment


            • #7
              Padelele sunt numai pentru modul Manual si este normal sa schimbe maxim pana la viteza care este setata,de ce ii spune Manual,se comporta ca si o cutie de viteza Manuala.
              Acest mod se foloseste mai mult Iarna,unde ai nevoie de frana de motor sau cand vrei sa mergi mai sportiv si vrei sa schimbi vitezele cu turometrul pe Rosu

              Comment


              • #8
                Sa zicem ca selectezi pana la D4 , cutia schimba tot in stilul ei ( adica mai repede in D , mai turat in S ) , dupa care ajunge in D4 si acolo se tureaza motorul mai mult ....nu vad cum este similar cu una manuala ?!

                Comment


                • #9
                  Modelele AMG au modul despre care vorbește inițiatorul topicului.



                  In acel mod, cutia rămâne în treapta selectată, cam ca la manuale.

                  Pe diesele mici, e absurd să încerci setarea, s-ar încinge convertizorul peste măsură.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Mai am o nelamurire .....plec de pe
                    loc , masina in S ,apas “-“ pe ecran apare D1 , apasa pana la D3 . Este vreo problema daca merg asa cu ea , in trafic.Nu depasesc 60 km/h , masina in D3 nu trece de 2000 rot/min la viteza asta .
                    Este o viteza maxima pe care reusesc sa o ating in trafic aglomerat.
                    Last edited by b97dmt; 03-04-2019, 19:56 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Salut, D3 ala de pe ecran e de fapt sa se tureze pana la rosu in viteza a 3-a, de schimbat va schimba singura si peste viteza a 3-a, are o gramada de sisteme de siguranta.
                      Si ambele padele schimba viteza, presupunand ca ai 60-70 la ora, dai pe - pana la d3 sa depasesti ceva, ai pierdut momentul, dai pe + si vezi ca se duce imediat in d4 sau d5, depinde de cate ori apesi; se simte imediat reducerea turatiei. Deci modul este de fapt manual-asistat, facut fix pentru scopul asta, sa stea la turatie constanta intr-o anumita viteza.

                      Comment


                      • #12
                        cl600 - convertizorul nu are nici o legatura cu schimbarea vitezelor prin padele - eu as vrea sa le folosesc in afar - pentru schimbarea vitezelor - 3-4-5 - cand convertizorul oricum e blocat. si nu stiu la ce te referi cand zici "diesele mici"...

                        Comment


                        • #13
                          Am exagerat când am alăturat diesele cu mici.

                          La motoarele a căror turație e limitata ( adică diesele ) sau benzinarele altele înafara de AMG, lock-up clutch ( ambreiajul care blochează convertizorul ), se cuplează numai în sarcini mici și parțiale pentru cruise.

                          Daca cerință devine mai mare, plecare de loc în forță, kickdown intre viteze sau turație mare, convertizorul merge alunecat ( lock-up deschis ), pentru a ajuta motorul slab sa intre în ture.

                          Cu cat diesel-ul e mai mare, V6, V8, cu atât mai mult setările obliga convertizorul sa se blocheze mai puțin când turația/sarcina creste.

                          La modelele actuale AMG și chiar unele din urmă ( înafara de 45amg), convertizorul nu mai are partea cu turbina, are doar partea centrală - ambreiajul. E un convertizor fara partea de convertizor.

                          ​​​​​​

                          Intre diesel și AMG, exista destule variante puternice care pot suporta setarea dorita de tine, in anumite condiții.


                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Cica ar merge cu vediamo- dar nu stiu pe nimeni sa aiba...

                            Comment


                            • #15
                              Eu din padele o fac sa gândească mai repede. Conduc des pe serpentine, nu mai e sensibila la pedala cum e pe mod S (sport) rămâne în treapta fix pana pe rosu. La limita dacă e ținută 1-2sec sare în E automat (gen drive).
                              Mai folosesc clapa de "-" des pe drum național, dau repede de obicei - 2 trepte și plec instant.
                              În rest f rar folosesc padele în oraș, de obicei sta în S schimba în funcție de cum apeși acc dar cred ca are o cursa mai scurta sau mai sensibila urca mai repede în ture, tine motorul ușor mai turat. Oricum pe manual dacă se menține viteza constanta întra automat în S/E depinde cum a fost anterior.
                              2.2cdi amarat cu 136cp.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF