If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
E-classe-Tips and tricks
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 10 (0 members and 10 guests)
Foarte interesanta faza cu difuzoarele..chiar ma intrebam ce is "difuzoarele" alea...la mine scrie in semnatura tipul masinii deci nu e chiar asa de greu de depistat.
Ce ma deranjeaza is luminile la masinica mea...Parca is stinse tot timpul. Masina e din 2005 cu xenoane..dar parca is slabe tare..asa o fi la toate?
Salut si eu sunt posesor al unui model w211 si am schimbat becurile xenon pt ca nu mai aveau putere.Sa stii ca becurile xenon se ard foarte greu in schimb dupa umpic de vreme ele pierd din putere si tind sa aiba culoare spre mov,in aceste cazuri trebuiesc inlocuite si ai sa vezi ce diferenta.Doar in cazu de mai jos al colegului unde zice ca efectiv farul lui e mat,nu se poate face aprope numic inafara de o tentativa de lustruire daca nu se rezolva solutia ii faruri noi.Cu respect!
Asa este cristi, eu personal schimb becurile din 3 in 3 ani , in plus trebuie sa ai intretinut plasticul exterior al farului regulat...
Dar problema de multe ori la cei care nu vad bine cu instalatia xenon nu consta doar in becuri obosite, ci cea mai dureroasa veste e atunci cand aflii ca ai arsa/matuita oglinda din spatele lupei ( cu ajutorul ei obtii puterea luminoasa pe lupa)...atunci e nasol, nu prea sunt solutii LongLife cu exceptia schimbarii acelei oglinzi (care nu se comanda separat).
Salut si eu sunt posesor al unui model w211 si am schimbat becurile xenon pt ca nu mai aveau putere.Sa stii ca becurile xenon se ard foarte greu in schimb dupa umpic de vreme ele pierd din putere si tind sa aiba culoare spre mov,in aceste cazuri trebuiesc inlocuite si ai sa vezi ce diferenta.Doar in cazu de mai jos al colegului unde zice ca efectiv farul lui e mat,nu se poate face aprope numic inafara de o tentativa de lustruire daca nu se rezolva solutia ii faruri noi.Cu respect!
Asa este cristi, eu personal schimb becurile din 3 in 3 ani , in plus trebuie sa ai intretinut plasticul exterior al farului regulat...
Dar problema de multe ori la cei care nu vad bine cu instalatia xenon nu consta doar in becuri obosite, ci cea mai dureroasa veste e atunci cand aflii ca ai arsa/matuita oglinda din spatele lupei ( cu ajutorul ei obtii puterea luminoasa pe lupa)...atunci e nasol, nu prea sunt solutii LongLife cu exceptia schimbarii acelei oglinzi (care nu se comanda separat).
Si legatura cu topicul?! Un search ar fi mai la indemana...
On topic: confirm ridicarea portbagajului din cheie daca se renunta la triunghi.
1-Geamurile se deschid daca tii apasat lung tasta descuiat de pe cheie
2-Geamurile se inchid daca tii apasat lung tasta incuiat de pe cheie
3-Daca tii apasat recirculare se inchid geamurile (se presupune ca ar fi deschise)
4-Apesi inca odata lung recirculare geamurile se deschid la pozitia initiala ( 3 )
5-Contactul in pozitia 1 si apesi de 3 ori reset (mai rapid) apoi contacul in pozitia 2 si vezi :
a)Cum incarca bateria
b)Nivelul ulei
c)inca ceva cu esp test (nush ce e )
d)VIN (serie de sasiu cred)
e)meniul de resetare interval service
6-In meniu la afisarea km pana la service tii apasat reset pana intra in meniul de resetare interval service (5-e)
7-La capota de la motor in balamalele ei sunt cate o clapeta pe cea din stanga respectiv pe cea din dreapta apasate simultan si inpins capota mai sus se deschide la 90 de grade capota (La coborarea capotei aceiasi treaba apasate din nou clapetele acelea)
8-Sub torpedo dand capacul acela jos gasiti un piston alb cu un shnur acela este amortizorul torpedo (nu e necesar ,deoarece este enervant pana se deschide torpedo-ul)
9-Cea mai buna ascunzatoare in masina :deschide-ti capacul la scrumiera baga-ti degetele in consola de lemn si trageti in sus (nuca schimbatorului se scoate daca ridicati pielea si rasuciti de ''dopul'' ala de plastic de pe teava schimbatorului si inca un loc bun in dreapta trageti de mocheta de la picioarele pasagerului spre interior
Cand mai imi aduc aminte sau mai aflu mai postez.
Model W 211
1-Geamurile se deschid daca tii apasat lung tasta descuiat de pe cheie
2-Geamurile se inchid daca tii apasat lung tasta incuiat de pe cheie
3-Daca tii apasat recirculare se inchid geamurile (se presupune ca ar fi deschise)
4-Apesi inca odata lung recirculare geamurile se deschid la pozitia initiala ( 3 )
5-Contactul in pozitia 1 si apesi de 3 ori reset (mai rapid) apoi contacul in pozitia 2 si vezi :
a)Cum incarca bateria
b)Nivelul ulei
c)inca ceva cu esp test (nush ce e )
d)VIN (serie de sasiu cred)
e)meniul de resetare interval service
6-In meniu la afisarea km pana la service tii apasat reset pana intra in meniul de resetare interval service (5-e)
7-La capota de la motor in balamalele ei sunt cate o clapeta pe cea din stanga respectiv pe cea din dreapta apasate simultan si inpins capota mai sus se deschide la 90 de grade capota (La coborarea capotei aceiasi treaba apasate din nou clapetele acelea)
8-Sub torpedo dand capacul acela jos gasiti un piston alb cu un shnur acela este amortizorul torpedo (nu e necesar ,deoarece este enervant pana se deschide torpedo-ul)
9-Cea mai buna ascunzatoare in masina :deschide-ti capacul la scrumiera baga-ti degetele in consola de lemn si trageti in sus (nuca schimbatorului se scoate daca ridicati pielea si rasuciti de ''dopul'' ala de plastic de pe teava schimbatorului si inca un loc bun in dreapta trageti de mocheta de la picioarele pasagerului spre interior
Cand mai imi aduc aminte sau mai aflu mai postez.
Model W 211
Descuiat si incuiat simultan cateva secude setezi modul de calatorie solo adik la prima apasare descuiat de deschide doar usa soferului la a2a apasare si celelate 3
Si daca ai dat bateria jos de pe masina si nu mai merge confortul la geamuri
se reseteaza astfel fiecare geam in parte il cobori maxim si ti apasat in continuare pana se aude clik apoi ridici maxim si ti apasat pana se aude iar clik si asta e (poti si cu toate 4 odata sa le cobori si sa le ridici pana se aud 4 clikuri) tot la w 211
Salut si eu sunt posesor al unui model w211 si am schimbat becurile xenon pt ca nu mai aveau putere.Sa stii ca becurile xenon se ard foarte greu in schimb dupa umpic de vreme ele pierd din putere si tind sa aiba culoare spre mov,in aceste cazuri trebuiesc inlocuite si ai sa vezi ce diferenta.Doar in cazu de mai jos al colegului unde zice ca efectiv farul lui e mat,nu se poate face aprope numic inafara de o tentativa de lustruire daca nu se rezolva solutia ii faruri noi.Cu respect!
Multumesc cristian1981. Incerc sa caut. Stie cineva ce fel is becurile? Parca D2 dar nu is isgur.
Multumesc cristian1981. Incerc sa caut. Stie cineva ce fel is becurile? Parca D2 dar nu is isgur.
Salut valentinion!Nu imi aduc aminte exact modelul,am sa ma uit in saptamana sa vad exact modelu.Oricum parca firma e philips si stiu ca,costa undeva la 120 de euro unu.Eu le am de la servici si nu le-am platit ca sa iti pot spune exact pretul.Cu respect!
Am gasit. D2S le zice. Pretul intr-adevar nu il stiam. Se pot monta de catre oricine? De mine de exemplu?:P... Sau trebe sa dau farurile jos?
Salut valentinion!Eu la mine le-am schimbat eu si daca ai putina indemanare reusesti sa le schimbi tu.Acum iti explic cum sa faci:nu este nevoie sa demontezi farul,deci dai jos capacul de la far apoi ai sa vezi un fel de bobina de plastic neagra cu galben pe care scrie close si open si respectiv sagetile care indica aceste 2 operatii.La aceasta bobina este colegat un fir care nu se scoate inainte,iese el singur dupa ce ai invartit bobina in sensul open.Apoi bobina o scoti afara si ramane becul fixat cu o clema traditionala(asemanatoare farurulor normale)dupa ce ai deschis si moleta respectiva scoti becul dar atentie cand il scoti uita-te la pozitia in care este pt ca el are puncte de refer pe plasticul ala al lui are un semicerc si un patrat.Remontezi becul xenon apoi inchizi clema dupa care montezi bobina in sensu invers operatiunii facuta la demontare,apoi introduci firul in bobina atenti si acesta are repere in sensu ca nu intra in orice pozitie(daca imi amintesc bine are un bordulet care tre sa fie in partea de jos.Apoi treci la verificarea operatiei respectiv aprinderea farurilor.Atentie operatia se face cu farurile stinse si cheia din contact si este recomandat sa se deconecteze si bateria deoarece este o tensiune de 12000 V in acea bobina care intra pe bec.Eu sincer nu am deconectat bateria doar am scos cheia din contact si faruri stinse.Spor la treaba.Sa ma anunti cum a decurs treaba.PS:dupa ce ai demontat becu si nu l-ai remontat nu pune contactul masinii deoarece apoi iti da eroare de reglare a farurilor si aceasta se face doar cu testerul.SPOOOR
Salut flavius89 si multumesc pentru raspuns. Te referi la capacul de pe interior al farului? Ideea e ca m-am uitat. E destul de incomod spatiul si nu prea reusesc sa bag mana in spatele farului. Mai exista un fel de rama deasupra. Crezi ca o pot desface? la mine e la fel ca la tine?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment