Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum se utilizeaza butonul "AC off"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se utilizeaza butonul "AC off"

    Salut,


    La un E220 CDI din 2003 ,daca asta conteaza,am in dreapta un buton pe care scrie AC off.
    Am luat in iarna masina ,nu l-am apasat niciodata (deci ledul a fost stins tot timpul).Mi-a zis ceva fostul proprietar ca atunci cand folosesc aer rece ,deci vara,sa il apas.
    Dar parca nu mai sunt sigur ca asa a zis...
    Puteti sa ma ajutati,va rog?

  • #2
    Daca scrie off opreste tot adica clima si ventilatia,daca scrie doar ac-off opreste doar compresorul de clima.Mai bine pune foto,sa vedem...

    Comment


    • #3
      Timp de doi ani, butonu de A/C a fost pe ON non-stop, fie vara, fie iarna. Vara e clar ca prin el avem aer rece. Iarna cred ca nici nu functioneaza, thermotronicul fiind destul de inteligent sa nu il invarte in gol degeaba.
      Iarna asta insa nu l-am mai tinut pe ON dar tot nu vad vreo diferenta.
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Originally posted by pianosso View Post
        Timp de doi ani, butonu de A/C a fost pe ON non-stop, fie vara, fie iarna. Vara e clar ca prin el avem aer rece. Iarna cred ca nici nu functioneaza, thermotronicul fiind destul de inteligent sa nu il invarte in gol degeaba.
        Iarna asta insa nu l-am mai tinut pe ON dar tot nu vad vreo diferenta.
        Tocmai asta era:nu vad nici eu nici o diferenta cand e On sau Off -acuma Iarna
        Deci sa inteleg ca la Vara trebuie sa fie pe ON iar Iarna,nu conteaza.Priceput-am?

        Comment


        • #5
          Nu vezi diferente iarna deoarece nu ai umiditate mare pe unde locuiesti....mergi constant pe on,asa macar iti tine compresorul in viatza...

          Comment


          • #6
            Da, iarna nu face nici o diferenta, daca nu ma insel. Totusi, daca invarte compresorul in gol, s-ar putea ca si consumul sa fie afectat. Pentru compresor sunt necesari vreo 1.5 CP. Cred ca ai putea face o simulare cu/fara compresor pe vreme rece (max 15 grade) si sa fii cu ochii pe consum.
            Unless I'm very much mistaken...

            Comment


            • #7
              1,5 CP e inca frumos spus ... in general compresorul trage cam 5-6 CP (asta e...soferii de mercedes au bani )
              Dupa cate stiu eu la mercedes merge klima tot timpul (bineinteles si in functie de temperatura de afara) iar majoritatea au butonul de economy sau AC off cum e la tine pt oprit klima ! Deci cand lampa e aprinsa klima e oprita...exact invers ca la alte masini !

              Comment


              • #8
                Originally posted by mobiles_de View Post
                1,5 CP e inca frumos spus ... in general compresorul trage cam 5-6 CP (asta e...soferii de mercedes au bani )
                Dupa cate stiu eu la mercedes merge klima tot timpul (bineinteles si in functie de temperatura de afara) iar majoritatea au butonul de economy sau AC off cum e la tine pt oprit klima ! Deci cand lampa e aprinsa klima e oprita...exact invers ca la alte masini !
                La ce model e klima oprita cand e lampa aprinsa?
                La mine pe buton nu scrie A/C OFF ci doar A/C.

                Cand e lampa stinsa si e vara, nu baga rece.
                Cand e lampa stinsa si e iarna, e ca si cum ar fi aprinsa - nici o diferenta.
                Unless I'm very much mistaken...

                Comment


                • #9
                  La mine acel buton este "EC" si il apas iarna cand folosesc caldura.
                  Fiind apasat imi scade consumul pentru ca altfel compresorul functioneaza chiar daca sunt pe cald.
                  Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                  Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                  ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                    La mine acel buton este "EC" si il apas iarna cand folosesc caldura.
                    Fiind apasat imi scade consumul pentru ca altfel compresorul functioneaza chiar daca sunt pe cald.
                    Exact la butonul ala ma refer si eu...in momentul cand e apasat , compresorul e scos din circulatie , neimportant de vreme...pot fi si 50 de grade plus afara.
                    Dupa cum imi amintesc butonul e la W124 , la C-Klasse si nu mai stiu...La A-klasse scrie pe el AC off si in momentul cand e apasat (aprins) , atunci compresorul e scos din functiune.
                    Last edited by mobiles_de; 03-22-2009, 09:51 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Cand butonul a/c e off , mergi fara clima....doar cu sistemul de ventilatie al masinii , e folositor doar in anotimpul rece doar cand nu e umiditate afara , altfel....trebuie pornit pe ploaie ,umezeala...daca vrei sa nu ai geamuri aburite....In rest mergi cu el on .Apropo....compresorul de de pe modelul w 211 este cuplat tot timpul , deci se invarte...chiar daca e inchisa clima...doar ca in acest timp masina nu consuma mai mult...doar daca activezi clima....atunci el incepe sa lucreze efectiv...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                        La mine acel buton este "EC" si il apas iarna cand folosesc caldura.
                        Fiind apasat imi scade consumul pentru ca altfel compresorul functioneaza chiar daca sunt pe cald.
                        Acest buton suna cam asa: EC / REST la w203 si citeam undeva ca functia REST este insarcinata sa mentina constanta (atat cat poate) temperatura din habitaclu atunci cand se opreste motorul.

                        Ramane atunci de lamurit daca EC inseamna economy si apoi daca da, cand face EC si cand face REST acest buton.

                        Mentionez ca atunci cand sunt pe REST ventilatia lucreaza si fara chei in contact;
                        Attached Files
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz
                          Functzia "Rest" lucreaza numai cu motorul oprit. Cind merge motorul, butonul se transforma in "Economy", adica face mashina economie de compresor de clima. Si ca sa faca si economie de butoane, dat fiind faptul ca sint functzii care nu au cum lucra concomitent, nemtzii le-au pus pe acelashi buton. Poetic, nu ?
                          Lamurit complet. Multumesc mult.

                          P.S. Daca am pleca de la orice doctor lamuriti ca in urma zicerilor matale... pacat ca esti doctot doar 4carz.
                          W203 - 2001

                          Comment


                          • #14
                            Sfat: Eu am un W210 si la mine pe buton scrie EC( de la Economic ... presupun ) . Il apas numai iarna pt ca nu-mi trebuie caldura de la AC-ul ( dezactiveaza AC-UL.. din cate am vazut eu). Tot iarna ma ajuta sa-mi dezaburesc geamurile pt ca daca nu am AC-UL pornit pe modul EC nu mi se dezaburesc geamurile ( sau mi se dezaburesc greu si n-am timp sa stau dupa ele). Alta intrebuintare nu i-am gasit la EC!

                            Spor la apasat pe butoane !!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by doktor4carz
                              E cuplat tot timpul cu cine ? Cu Andreea Marin, zina surprizelor ? Dezvolta nitzel, ca am impresia ca s-a strecurat o eroare...
                              Salut...deci am zis cuplat nu cu Andreea Marin .....e cuplata deja........ma refeream la compresor...el se invarte atata timp cat motorul functioneaza fiind antrenat de aceeasi curea de transmisie , doar ca atunci cand este pus pe on masina consuma mai mult.

                              Originally posted by cbr_vet View Post
                              Tocmai asta era:nu vad nici eu nici o diferenta cand e On sau Off -acuma Iarna
                              Deci sa inteleg ca la Vara trebuie sa fie pe ON iar Iarna,nu conteaza.Priceput-am?
                              Nu stiu la tine de ce nu simti nici o diferenta iarna cand e on sau off , la mine cel putin cand e iarna si e on , deci clima e in functiune , incalzeste habitaclul foarte repede, daca e off , deci clima e oprita , ia mult mai mult timp sa se incalzeasca habitaclul .
                              Last edited by doktor4carz; 05-22-2009, 09:38 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF