Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

La cate turatii schimbam la e 250 w212?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La cate turatii schimbam la e 250 w212?

    Salutare dragi colegi.Am o intrebare referitoare la schimbarea vitezelor la E 250 w212.CB de bord imi cere sa schimb vitezele foarte repede,la fel ca la un matiz aproape.Adica la aproape de 20 a doua la 33 a treia si tot asa.Masina imi cere sa schim pe la 1800 maxim 2000 de ture.Eu as vrea sa cshimb undeva pe la 2500 de ture cu toate ca diferenta pana la a 5 a e foarte mare .Deci eu cam am "terminat" cu a 2 a si bag a 3 a CB imi arata deja ca tb a 5 a.IN fine cred ca ati inteles despre ce e vorba.Intrebarea mea este urmatoarea:este vreo problema daca schimb mai sus de 2000 de turatii ?pe la un maxim 2500?stric ceva pe acolo...?sau poate este chiar indicat dupa spusele vechiului propietar care mi a zis ca daca schimb cum imi cere ea merg subturata ce este cam adevarat si ard injectoare sau nu mai stiu ce altceva...Cred ca v ati dat seama este un E250 W212 manuala cu 185000 km.In alta ordine de idei masina este dementiala pt mine,nu puteam sa mi doresc altceva,confort de mercedes si senzatie la condus de BMW.Merci anticipat pt raspunsuri.

  • #2
    Daca apesi mai tare pe pedala, o sa schimbe si bordul recomandarea. Adica, atat timp cat "gadili" pedala de acc, te pune sa schimbi repede, insa daca esti hotarat si apesi ca la BMW, atunci . ..
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Adica nu are nimic , daca ajungi cu tr 2-a la 90km/h, cere sa bagi a 5-a .

      Comment


      • #4
        Originally posted by b97dmt View Post
        Adica nu are nimic , daca ajungi cu tr 2-a la 90km/h, cere sa bagi a 5-a .
        Pai exact asa zice...nu inteleg ce a vrut sa mi explice colegul cl 600.Pe mine ma intereseaza daca schimb mai sus la 2500 de ture se intampla ceva nasol?.Oricum multumesc pt.raspuns domnule cl 600 sunteti unul dintre membrii de forum preferati ai mei datorita cunostintei dv.in materie de w212 .

        Comment


        • #5
          Originally posted by siciliano_78 View Post
          Pai exact asa zice...nu inteleg ce a vrut sa mi explice colegul cl 600.Pe mine ma intereseaza daca schimb mai sus la 2500 de ture se intampla ceva nasol?.Oricum multumesc pt.raspuns domnule cl 600 sunteti unul dintre membrii de forum preferati ai mei datorita cunostintei dv.in materie de w212 .
          Pana la urma ai inteles sau nu, ce am raspuns mai sus?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cl600 View Post
            Pana la urma ai inteles sau nu, ce am raspuns mai sus?
            Nu.Pt ca eu cand vreau sa schimb a 2 a el imi arata cva deja tb sa fiu in a 3a...si tot asa....si nu stiu daca dauneaza masinii daca schimb la 2500 de ture cum imi place mie,pt ca daca dauneaza o sa merg cum zice "EA" batraneste si asta e...

            Comment


            • #7
              E greu sa nu iti placa cum vrea ea, w212 250, chiar tu spuneai...

              Ce am vrut eu sa zic, este ca pana va imprieteniti sa faci urmatoarea incercare ( asta dupa ce te uiti pe google sa vezi unde are cuplul de 500N, adica cam exact pe unde sugereaza ceasurile sa schimbi)

              Sa pleci kickdown daca ai curaj si ai sa vezi ca bordul nu mai zice nimic, dupa aia sa pleci cu pedala apasata peste 50% si ai sa vezi ca va cere urmatoarea viteza mult mai sus si tot asa.


              Adica bordul sugereaza schimbarea exact dupa cum apesi tu pedala....apesi usor si astepti sa se implineasca turatia, atunci masina se plictisesete repede ( adica a indeplinit cerinta initiala si poate deja sa suporte viteza superioara ) sau apesi mai tare si se "chinuie" masina sa ajunga cerinta, cerand urmatoarea treapta mai tarziu.


              Daca doar te gandesti ca masina se unge sau se raceste mai bine schimband mai sus decat sugereaza bordul, raportat la aceeasi cerinta ( adica la acelasi procent de apasare pe acceleratie), atunci poate, nu.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                - Cuplu maxim (NM@RPM): 500@1600-1800 v am ascultat si am citit ...am mai gasit ceva pe aici pe forum si am ajuns la concluzia ca pot sa schimb si la 2500 ca e ok..si o sa incerc ce mi ati zis cu kick down adica "demaraj"ca e manuala a mea...deci ce am inteles eu este ca masina nu are absolut nimic condusa un pic mai sportiv .

                Comment


                • #9
                  Exact, masina ta este 250 doar intre 1600-1800rpm, in rest este 220 sau chiar 200....aberand un pic.
                  Condusul sportiv, se face apasand mai tare pedala, fara a tura afara din cuplu.
                  Motorul transmite informatia in ceasuri referitoare la schimbatul vitezelor. Fireste ca nu este obligatorie, insa reprezinta o solutie optima.
                  Last edited by cl600; 11-29-2016, 09:19 AM.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Eu m am lamurit cum e daca doriti sa inchideti topicul e ok pt mine

                      Comment


                      • #12
                        Ai facut un thread interesant, citit destul de mult, astfel te vei bucura sa observi cum altii se vor bucura cand vor gasii toate amanuntele care au dus la lamurirea ta.

                        Ramane deschis.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF