Deschid discutia despre DRL pentru W211.
Ce optiuni ati abordat in ideea de a fi vizibili in trafic si de a menaja farul cu xenon?
Având in vedere legislatia din România DRL standard nu sunt luate in calcul, la circulatia in afara localitatii, si nici optiunile de pe piata nu sunt foarte potrivite pentru a fi puse pe masina. Nu-si au locul pe un MB asa cum a fost proiectat W211.
Totusi, la întâlnirea de pe 18.06 Yanis2222 spunea ca a întâlnit in trafic masini cu becul de faza lunga aprins la o intensitate redusa. Mi se pare cea mai acceptabila solutie, având in vedere ca nu transformãm masina in "sorcova" si picam "bine" si pe legislatia rutiera. Mai mult decat atât, faza scurta cu xenon nu este foarte vizibila pe timp de zi.
In cãutãrile pe "Google" am gasit module care fac posibila aprinderea becurilor de faza lunga la o intensitate redusa odata cu pornirea motorului si stingerea acestora la aprinderea fazei scurte.
Ce optiuni ati abordat in ideea de a fi vizibili in trafic si de a menaja farul cu xenon?
Având in vedere legislatia din România DRL standard nu sunt luate in calcul, la circulatia in afara localitatii, si nici optiunile de pe piata nu sunt foarte potrivite pentru a fi puse pe masina. Nu-si au locul pe un MB asa cum a fost proiectat W211.
Totusi, la întâlnirea de pe 18.06 Yanis2222 spunea ca a întâlnit in trafic masini cu becul de faza lunga aprins la o intensitate redusa. Mi se pare cea mai acceptabila solutie, având in vedere ca nu transformãm masina in "sorcova" si picam "bine" si pe legislatia rutiera. Mai mult decat atât, faza scurta cu xenon nu este foarte vizibila pe timp de zi.
In cãutãrile pe "Google" am gasit module care fac posibila aprinderea becurilor de faza lunga la o intensitate redusa odata cu pornirea motorului si stingerea acestora la aprinderea fazei scurte.
Comment