Buna seara la toti colegii.
Problema mea incepe in urma cu ~20500 km cand am achizitiona lt e klasse-ul.Si mai exact avea alternatorul ars.Modelul de alternator care era pe masina era de 150 de amperi iar cel care mi-a vanduto a pus unul sh de 120 de amperi.Acum din cand in cand apare in bord ca incepe sa opreasca din consumatori dar nu tot timpul, banuiesc platoul acela de incarcare dar nu as vrea sa il schimb ci as cauta un alternator sh sa il trimit la revizionat aici in Italia pentru simplu fapt ca aici mi sa cerut 808 euro plus tva 22% pentru unul revizionat de Bosch plus alternatorul meu la schimb.In schimb daca eu duc un alternator original la revizionat platesc circa 160 euro.Cu ajutorul colegului Yannis caruia ii multumesc pe aceasta cale a reusit sa gaseasca doar de 200 de amperi.Pot pune asa de 200 fara sa se strice/arda ceva sau sa fiarba bateria?
Problema mea incepe in urma cu ~20500 km cand am achizitiona lt e klasse-ul.Si mai exact avea alternatorul ars.Modelul de alternator care era pe masina era de 150 de amperi iar cel care mi-a vanduto a pus unul sh de 120 de amperi.Acum din cand in cand apare in bord ca incepe sa opreasca din consumatori dar nu tot timpul, banuiesc platoul acela de incarcare dar nu as vrea sa il schimb ci as cauta un alternator sh sa il trimit la revizionat aici in Italia pentru simplu fapt ca aici mi sa cerut 808 euro plus tva 22% pentru unul revizionat de Bosch plus alternatorul meu la schimb.In schimb daca eu duc un alternator original la revizionat platesc circa 160 euro.Cu ajutorul colegului Yannis caruia ii multumesc pe aceasta cale a reusit sa gaseasca doar de 200 de amperi.Pot pune asa de 200 fara sa se strice/arda ceva sau sa fiarba bateria?
Comment