Pana la urma la mine s-au dovedit a fi compromisi si cuzinetii de palier pistonul 2 si 3 iar la 2 s-a dat peste cap si cel de pe biela. Nu mai am ce sa fac cu arborele, cred ca si blocul este afectat avand in vedere ca s-au invartit cred ca mai mult de 100 km cu bataie de motor.
Intrebarea mea este: credeti ca se poate monta motor 651.930 de pe cla sau b class(transversale) pe c class(longitudinal). Adica in afara de cateva modificari la nivelul returului de turbo si cativa suporti de turbo mai exista diferente? A facut cineva treaba asta?
Care sunt diferentele intre motorul de 1.8.si cel de 2.2 vizual vorbind (daca nu se mai vede tipul de motor de langa pompa vacuum). In interior diferentele sunt clare si nu se potriveste nici arborele. Oare e mai scurt in lungime blocul? Dupa ce iti dai seama?
Intrebarea mea este: credeti ca se poate monta motor 651.930 de pe cla sau b class(transversale) pe c class(longitudinal). Adica in afara de cateva modificari la nivelul returului de turbo si cativa suporti de turbo mai exista diferente? A facut cineva treaba asta?
Care sunt diferentele intre motorul de 1.8.si cel de 2.2 vizual vorbind (daca nu se mai vede tipul de motor de langa pompa vacuum). In interior diferentele sunt clare si nu se potriveste nici arborele. Oare e mai scurt in lungime blocul? Dupa ce iti dai seama?
Comment