Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

O lamurire va rog....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O lamurire va rog....

    Am observat o chestie ciudata si anume atunci cand stau la stop sau cu masina pe loc(cu motorul pornit), consumul creste vertiginos! Iar atunci cand o iau din loc incepe sa scada.....E posibil ca sa consume mai mult intr-adevar cand stau pe loc decat cand merg cu ea? De ce imi arata asa in bord? Merci!

  • #2
    Calculatorul masini masoara cantitatea de carburant injectata si viteza de deplasare a masinii pentru a da o cantitate la 100 de km, daca stai cu masina pe loc este normal ca sa arate un consum mai mare (el face media pentru 100 de km).

    Comment


    • #3
      Altfel spus, consumul exprimat in litri per suta de km este cantitate de combustibil consumat per distanta parcursa. Cand stai pe loc, distanta parcursa tinde catre zero. De aceea consumul tinde catre infinit.
      La unele/alte masini, cand viteza de deplasare este zero, computerul de bord afiseaza consumul in litri per ora. In general, in repaus, un motor (diesel ori otto) inghite 0.8-1.4 litri / ora - la relanti.
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Si la mine se intampla acelas lucru. Acelas lucru se intampla si dimineata, cand motorul e rece. Creste consumul cu 0.1% la interval de 1-2 secunde. Dar nu se cunoaste sub nici o forma la consumul real al masinii. Probabil e ceva normal.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ovidiu_David View Post
          Si la mine se intampla acelas lucru. Acelas lucru se intampla si dimineata, cand motorul e rece. Creste consumul cu 0.1% la interval de 1-2 secunde. Dar nu se cunoaste sub nici o forma la consumul real al masinii. Probabil e ceva normal.
          Dimineatza nu este doar motorul rece... probabil ca urmaresti meniul "AFTER START" iar fiind dimineatza ai Km parcursi... aproape ZERO si deaia este asa de vizibil.
          Daca vei comuta pe "AFTER RESET" si vei avea acolo cel putzin 100 Km parcursi de la ultimul reset vei vadea ca nu creste NEAM.
          W203 - 2001

          Comment


          • #6
            La voi, dimineata cand porniti motorul ( si cand resetati consumul), de la ce consum incepe sa va indice? La mine tot timpul, chiar daca stationeaza sau chiar daca sunt in miscare indiferent de viteza , consumul incepe de la 6.9l
            La voi cum e? Caci mie nu mi se pare normal...tot timpul sa inceapa noul consum de la 6.9l, am mai avut un c-klasse, dar ala incepea si de la 5.6l instant....
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              Originally posted by flavius89 View Post
              La voi, dimineata cand porniti motorul ( si cand resetati consumul), de la ce consum incepe sa va indice? La mine tot timpul, chiar daca stationeaza sau chiar daca sunt in miscare indiferent de viteza , consumul incepe de la 6.9l
              La voi cum e? Caci mie nu mi se pare normal...tot timpul sa inceapa noul consum de la 6.9l, am mai avut un c-klasse, dar ala incepea si de la 5.6l instant....
              Nu are nici o relevanta de la ce valoare incepe. Putea sa inceapa de la 0 sau de la 10.

              Ce motor ai?

              Eu am benzina 1.5L si incepe de la 7. Daca plec in urban creste la 9 iar daca plec in extraurban scade la 6.
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #8
                Hmm...sincer sa stii ca infuenteaza la consumul din bord ,de ex daca pleaca de la 7 si parcurg o vale de 1km consumul va scadea de la 7 pe la 5%, iar pe cand aveam C-klassul (acelasi motor 2.7cdi), ce pornea de la 5.2-5.3 instant cand deja incepeam sa cobor...ajungeam dupa acel 1km de vale, sa imi afiseze si sub 3% astfel continuandu-mi drumul reuseam sa fac o medie de consum mult mai buna cu c-ul decat cu e-klassul..

                Ma enerveaza faptul ca la C, era variabil consumul instant cu pana la 3l, pe cand la E-klasse, imi sta batut in cuie la 6.9 (sa nu va ganditi la prostii)
                Last edited by flavius89; 01-23-2009, 23:56 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF