Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E200K versus E320CDI

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E200K versus E320CDI

    As vrea si eu o parere pentru ca sunt cam nehotarat. Am scos la vanzare E220 CDI, W211 si ma gandesc sa ma intorc la un W210, dar nu prea stiu ce sa aleg: E200 Kompressor sau E320 CDI. Poate reuseste sa ma ajute cineva. Multumesc.
    Mercedes are prioritate din fabrica.

  • #2
    Depinde ce vrei de la mashina. Ambele motoare, deshi sursa de energie difera, fac cam acelashi lucru pe ochios. Personal, ash merge pe benzina, imi place mai mult. Gusturi...

    Comment


    • #3
      Ceea ce am observat sunt diferentele de km intre cele doua. Desi din ani apropiati cele pe benzina au in jur de 100.000km in timp ce masinile diesel au peste 150.000. Si nu vorbesc de una doua, pentru ca ar fi exceptii, vorbesc de un numar mare dintre ele.
      Mercedes are prioritate din fabrica.

      Comment


      • #4
        Hai ca m-ai facut sa rid... Unde dracu ochios cu 100 de mii ? Sa nu confundam ce scrie pe bord cu ce a facut mashina... Luam ca exemplu un ochios diesel din 2000. Ca sa aiba 150 de mii, mashina aia trebuie sa fi facut 20.000 pe an. Ori, majoritatea au fost aduse din Germania, cu ceva ani vechime, iar neamtzul merge, nu se incurca... In tzara au mai bagat si romanii in ele ca berila... sa nu-mi zica mie unu ca shi-a luat ochios acu 4-5 ani economisind banii de piine si ca dupaia n-a mai avut el bani de motorina, da avea ochios, ce pielea mea... In concluzie, toate au kilometri la greu. Rar gaseshti mashina cu kilometrajul real pe bord... Sa nu uitam ca acu ceva ani era plina mica publicitate de indivizi care dadeau kilometraje indarat...

        Comment


        • #5
          320CDI e defavorizat de impozit capacitate 3200cmc. Adica cam 2000 de lei pe an. Merita?
          Nu stiu, tu decizi.

          E 200 kompressor e parfum fiscal, cu 150lei impozit anual. Si merge binisor.


          Parerea mea. Daca scapi de W211-le actual, ia-ti tot un W211 insa in mintile lui. Si inca un sfat: nu mai cumpara niciodata din Romania o masina SH de valoare mare.

          Originally posted by doktor4carz View Post
          In concluzie, toate au kilometri la greu. Rar gaseshti mashina cu kilometrajul real pe bord... Sa nu uitam ca acu ceva ani era plina mica publicitate de indivizi care dadeau kilometraje indarat...
          De acord...dar in Germania kilometrajele se pot verifica la dealeri, pe baza istoricului de service. Degeaba are 125000km pusi la bord, daca in istoricul service-ului din reteaua Mercedes-Benz apare ca anul trecut avusese loc un schimb de ulei la 275.000km...Totul e sa nu fii orb si sa verifici chiar daca dai un pol pt asta...
          Last edited by florineasca; 02-18-2009, 18:29 PM.

          Comment


          • #6
            Foarte multzi se caca pe ei la polul ala... Iar nemtzii acu ceva ani, nu se complaceau sa dea kilometrajele inapoi. Pina au aparut alte rase p-acolo pe la ei, gen cocalarul roman si altzii, care dehhh... i-au cam invatzat si pe ei la prostii...

            Comment


            • #7
              Originally posted by doktor4carz View Post
              Foarte multzi se caca pe ei la polul ala... .
              Din pacate...

              Insa daca cumperi masina de la un dealer oficial MB dintr-un orasel german, eu zic ca sunt sanse minuscule sa te intzepi...

              Sunt intr-adevar rare cazurile de MB cu kilometraje moderate pt ca acolo omul face naveta zilnic si masina inghite zilnic zeci de kilometri de autostrada...

              Comment


              • #8
                Doar zeci ? Cunosc neamtz care face zilnic cite 500 de kilometri ca sa se duca la munca. Cam asta inseamna, ca o paranteza fiind spus, sa fii foarte bine platit...

                Comment


                • #9
                  Eu am un e280, motor 3000 V6 si impozitul este de 900 ron, nu cred ca impozitul este asa de mare pt motorul mai mare (la 320 nou are acelasi motor ca al meu dar cele vechi am inteles ca motorul este ceva mai mare).Sunt total de acord cu ce a zis dok la capitolul kilometri...eu am luat masina de un an jumate din germania si avea deja 70.000 de km

                  Comment


                  • #10
                    Eu m-am referit la E320 CDI W210:
                    3.2 24V CDI S6 197 PS (145 kW/194 hp) 470 N·m (347 lb·ft) OM613
                    care are impozitul de care spuneam.

                    Intr-adevar, pe W211 E320 CDI are motor de 3l dar nu e masina despre care vorbim.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am facut comparatia km pe masinile gasite in Germania. Ideea este ca nu stiu ce vreau. Benzina sau Diesel. Motoarele sunt apropiate ca si putere. Care au autonomie de folosire mai mare? Motorina la noi este destul de slaba. Am avut un C benzina din 96, apoi 2 diesel E W210 si E W211. Sa ma intorc la benzina? De vandut voi vinde W211, pe care il am pentru ca este masina buna acum (dupa ce am investit in ea 4000 euro); dar realizez destul de tarziu ca mi-a placut mai mult W210.
                      Mercedes are prioritate din fabrica.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by claudius comsa View Post
                        Eu am facut comparatia km pe masinile gasite in Germania. Ideea este ca nu stiu ce vreau. Benzina sau Diesel. Motoarele sunt apropiate ca si putere. Care au autonomie de folosire mai mare? Motorina la noi este destul de slaba.
                        Sa stii ca nu e chiar asa cum ai spus.Este ceva diferenta de putere inte cele 2 motoare.Nu te lasa inselat de numarul de cp,un diesel bate un benzinar la acelasi numar de cp.Sa iti dau un exemplu: E320 diesel ,197 cp,are 0-100km/h in 8,3 sec,iar E280 benzina,desi are puterea maxima 204cp,prinde suta in 8,9 sec de abia.Asta pt ca dieselul are plaja de cuplu mai buna.Practic Un E320 diesel desi are pe hartie 197cp,are un demaraj aproximativ la fel de puternic cu E320 benzina care are 224 cp,deci cu 27 mai multi.
                        E200k,prinde suta cu ~1,5 sec mai greu decat E320 diesel,ceea ce este destul de mult,crede-ma.
                        As fi fost tentat sa iti mai dau ca argument pro pt diesel si faptul ca un chiptuning creste puterea f mult in cazul sau,adevarat,dar si in cazul 200k-ului este cam aceeasi poveste fiind de asemenea motor supraalimentat.Se stie ca chiptuningul este mai eficient pe motoare supraalimentate.
                        Oricum ai da-o,cum a spus si dok,depinde ce vrei de la o masina,dar daca vrei cu adevarat racheta,un E320 cu chiptuning ar fi solutia.Am auzit de un tip care a chipuit un 1.9 tdi pana la vreo 230 cp.Nu vreau sa ma gandesc,pastrand proportia cam la ce putere ar putea creste un motor de 3,2 litri.
                        Daca vrei o masina placuta si convenabila din toate punctele de vedere,fara aproape nici o "bila neagra",alege kompressorul.Are impozit mic,consum rezonabil,silentios,placut,iar ca putere va fi doar o masina cu demaraj bun si cam atat.
                        Imi permit sa te intreb,de ce vrei sa te intorci la w210?Ceva probleme cu w211?Te intreb pt ca pe mine ma bate gandul la un w211 pe viitor.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Am avut W210 si pare mai usor de intretinut odata. Poate am nimerit eu o masina, cu care am avut probleme de la achizitie. Cine mi-a vandut-o nu a fost om de omenie. Dupa ce am cheltuit cu ea 4000 de euro am ajuns sa ne intelegem, dar parca mi se potriveste mai mult un W210. Parca ma simteam mai bine in el. O alta problema cu W211 este ca multe din operatiile simple (placute, discuri, diagnoze, etc), daca nu ai unul in orasul tau cu scule performante sau nu stie codurile trebuie facute la reprezentanta mercedes. Si cred ca am nevoie si de ceva bani. Acum masina este intr-o stare excelenta, cine o va cumpara va fi tare multumit. Nevasta (off topic) plange ca iar am bagat bani in masina si o dam foarte buna si cine stie ce nimerim. Femeile... ce stiu ele de pasiunile noastre....
                          Last edited by claudius comsa; 10-01-2008, 16:34 PM.
                          Mercedes are prioritate din fabrica.

                          Comment


                          • #14
                            Daca masina e buna acuma, nevasta ta are dreptate...n-ar trebui sa o vinzi...Oricum, mie mi se pare mic pretul care il ceri pe masina si ma mira faptul ca nu ai dat-o inca...(nu are cerere sau unde e problema?).

                            Comment


                            • #15
                              Nici eu nu stiu. Ma mir foarte tare. Ideea e ca pe forum eu am tot venit cu problemele mele de la masina si probabil ca unii, care citesc acum, zic ca cine stie ce ascunde. Dar tot ceea ce a fost problema am pus la punct. Si pot proba cu facturile platite. Probabil ca si asta este o influenta. Uita-te si tu la cate raspunsuri am pentru vanzare. A avut si un pret mai mare 15400. Sa vedem acum ca suna lumea de cand am venit cu pretul asta. Eu gasisem in Germania 2 W210, unul E200K si un E320 CDI. Din cauza aceasta si toipicul. Si pretul este si negociabil. Masina sta de 3 saptamani ca am permisul suspendat pana in 10.10.2008. Sa vedem ce se intampla. Nu ii fac eu reclama, pentru ca si-o va face singura pentru cel ce o va lua.
                              Mercedes are prioritate din fabrica.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF