In primul rand salut pe toti membrii forumului si bineinteles cei care il administreaza.
Am o problema cu motorul de la un E200 CDI W211 cu tipul de motor 646.951,122cp ,2004 euro4.
In urma cu doua saptamani ,datorita cuplajului dintre axul din chiuloasa si pompa de inalta presiune ,este ca o saiba cu "manutze",sa spart si a facut toata distributia praf, ,in fine ireparabila partea cu axe cu came si lant patine etc...am optat pentru a cumpara un motor. Nu am gasit identic ,cel care l-am gasit are pompa de vacum ,(la mine are SBC) iar pe capacul de la chiuloasa nu este prevazut cu filtrul separator de gaze.
Va cer ajutorul celor care ati inlocuit motoare si care ati avut poate aceeasi problema ,sa-mi spuneti daca se poate inlocui si sa nu pun acel furtun care vine din capacul chiuloasei cu filtru si il las in aer si daca se potrivesc toate anexele pe motor fara alte modificari.
In doua cuvinte daca merita sa ma apuc sa-l schimb sau nu.
Va multumesc !
Am o problema cu motorul de la un E200 CDI W211 cu tipul de motor 646.951,122cp ,2004 euro4.
In urma cu doua saptamani ,datorita cuplajului dintre axul din chiuloasa si pompa de inalta presiune ,este ca o saiba cu "manutze",sa spart si a facut toata distributia praf, ,in fine ireparabila partea cu axe cu came si lant patine etc...am optat pentru a cumpara un motor. Nu am gasit identic ,cel care l-am gasit are pompa de vacum ,(la mine are SBC) iar pe capacul de la chiuloasa nu este prevazut cu filtrul separator de gaze.
Va cer ajutorul celor care ati inlocuit motoare si care ati avut poate aceeasi problema ,sa-mi spuneti daca se poate inlocui si sa nu pun acel furtun care vine din capacul chiuloasei cu filtru si il las in aer si daca se potrivesc toate anexele pe motor fara alte modificari.
In doua cuvinte daca merita sa ma apuc sa-l schimb sau nu.
Va multumesc !
Comment