Salutare,
Detin un w211 E320 CDI foarte dotat (este si la vanzari pus), care are printre altele suspensie airmatic.Aceasta functioneaza f bine. Totusi, nu sunt lamurit asupra urmatorului aspect : cand incerc sa apas pe masina cu podul palmelor (pe portbagaj de exemplu), nu reusesc sa "balansez" sa "apas" masina decat 1-2 cm dupa care simt o opozitie destul de sanatoasa. Am incercat aceasta manevra la multe masini, si inclusiv un bmw seria 3 cu suspensie sport ma lasa sa il "apas" si balansez pe o cursa mai mare. Nu stiu daca asa este normal din cauza airmaticului sau daca suspnesia mea este anormal de rigida.
Cum trebuie sa reactioneze o masina cu airmatic la apasarea pe portbagaj? Ca la orice masina cu suspnesia pe arc sau cum reactioneaza la mine cu limitarea clara a balansului si opozitie?
P.S. Masina este si elegance, deci cu atat mai mult ar fi trebuit sa fie mai moale.
Detin un w211 E320 CDI foarte dotat (este si la vanzari pus), care are printre altele suspensie airmatic.Aceasta functioneaza f bine. Totusi, nu sunt lamurit asupra urmatorului aspect : cand incerc sa apas pe masina cu podul palmelor (pe portbagaj de exemplu), nu reusesc sa "balansez" sa "apas" masina decat 1-2 cm dupa care simt o opozitie destul de sanatoasa. Am incercat aceasta manevra la multe masini, si inclusiv un bmw seria 3 cu suspensie sport ma lasa sa il "apas" si balansez pe o cursa mai mare. Nu stiu daca asa este normal din cauza airmaticului sau daca suspnesia mea este anormal de rigida.
Cum trebuie sa reactioneze o masina cu airmatic la apasarea pe portbagaj? Ca la orice masina cu suspnesia pe arc sau cum reactioneaza la mine cu limitarea clara a balansului si opozitie?
P.S. Masina este si elegance, deci cu atat mai mult ar fi trebuit sa fie mai moale.
Comment