Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

cum se conduce un benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se conduce un benzinar

    Salutare.

    Am un benzinar 1.8 120kw. E200 - imi consuma pe calc undeva la 15.5 in oras mers de pensionar.
    Nu am mai condus benzina decat pe dacia 1310, ca sa nu mai zic de tractiunea spate. Va rog sfatuiti-ma cum se conduce unul din perspectiva tractiunii, cum se manifesta in derapaje, ce ar trebui facut, cand ar trebui sa fiu atent etc, si din perspectiva schimbarii vitezelor, la cat e cuplul pentru modelul 1798cmc 2003 E200 163cp, cam la ce turatii schimbati voi.
    Consumul cum vi se pare?

  • #2
    M271 E18 specs.

    Buna ziua !


    După cateva săpături virtuale, se pare ca 1.8 Kompressor are 240Nm in intervalul 3000 - 4000rpm. Considerand că masina ar avea la gol cam 1500kg, consumul pare normal către mărișor, chiar și pentru stop'n'go.

    Desi, dacă stau să mă gandesc la vremea cand aveam un Cielo 1.5 si 75CP ca si mașina de servici, consumul in oraș (Cluj Napoca) era pe-aproape de al tau. Cu mentiunea că nu consumul din display contează, ci cel real, de la un plin la altul, fără alimentari intermediare.

    Ca orice masina cu tractiune spate cand e dusa la limita, comportamentul este supravirator. Cat despre schimbat viteze, masina se cam cere singura la ce are nevoie, plus ca depinde mult de conditiile de trafic, incarcatura, graba, etc.

    Daca ai ocazia, fa o comparatie cu o masina/motorizare identica dar cu cutie automata, condusa in aceasi regim de pensionar, si vezi rezultatele, poate o sa te ajute sa tragi o concluzie.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Salutare, referitor la schimbatul treptelor de viteze, se schimba intre 2000 si 2500 de ture, ca scoti un consum optim, si pe drum intins sa nu depasesti 3000-3500 de ture.
      Apropo cutia automata, consuma cel putin 1 littru in plus, ori ce ai face.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Salut, ma intereseaza si pe mine cat iti consuma pe pilot la 130-140, cate turatii are. Ai cutie automata?

        Comment


        • #5
          Diferenta la condus intre un diesel si benzina nu este mare, pot spune ca este putin mai nervoasa. Tractiunea spate nu este ceva de speriat, se comporta aproape la fel ca si cea cu tractiune fata. Diferenta se simte iarna, cand se asterne ninsoarea, cand este mazga sau polei. Atunci ca orice masina, nu se bruscheaza comenzile la frana de motor si la plecarea dupa loc (fuge putin mai repede de spate), dar o sa te obisnuiesti. In rest totul este OK. Consumul pentru motorizarea ta in Bucuresti este OK.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Eu cu 1,8 Kompressro 2007 automat, in oras condus normal e 12.l5 cam asa...in Chisinau, destul de aglomerat, la traseu chiar special am mers cu fara accelerari si toate astea am scos 7,2l pe o distanta de vreo 40 km

            Comment


            • #7
              Originally posted by okelari View Post
              Eu cu 1,8 Kompressro 2007 automat, in oras condus normal e 12.l5 cam asa...in Chisinau, destul de aglomerat, la traseu chiar special am mers cu fara accelerari si toate astea am scos 7,2l pe o distanta de vreo 40 km
              7.2 in 40 Km? Cu un calcul simplu, aungi tot undeva la 15% consum.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Eu cred ca vrea sa spuna ca a mers vreo 40 de km constant si consumul mediu,nu instant a ajuns la 7.2

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nora-marian View Post
                  7.2 in 40 Km? Cu un calcul simplu, aungi tot undeva la 15% consum.
                  Sa mers si 200km distanta cu aceeasi viteza tot 7,2l la 100km avea sa fie.

                  Comment


                  • #10
                    In chisinau am mers si eu si am avut un consum cum nu am avut in viata mea intr-un oras. Cu un peugeot 407, daca in afara imi lua 6 si in bucuresti 10..in chisinau am mers cateva sute de km cu media de consum pe la 7.5. Minunat oras cu sosele de intorci tancul,sensuri unice multe.
                    Ceoby pe pilot la 130 drumul de germania-romania...as zice ca imi lua undeva la 8,5 , pe la 100-110 abia reuseam sa scot un 7.5.
                    Revenind, la ce turatii schimbati voi benzinarul vostru de 1.8 ....treapta 1,2,3,4
                    Ca sa revin cu o alta forma de a vedea turatia optima, as alege ca etalon vitezele de croaziera, 50km..si 90km.. Mergeti cu a 3a la 50 care probabil e pe la 2000ture...sau a 2a care e undeva pe la cred 2700. Heavy mai sus a declarat cuplul maxim care e la o turatie mare. Din ce stiam e important sa mergi cat mai aproape de acea turatie, nu mult peste, si niciodata sub. Voi ce stiti legat de regula aceasta cu cuplul?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF