Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune freon zero, e normal?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune freon zero, e normal?

    Intrebare: la campul 7 din modul diagnoza al unitatii AAC, imi arata presiune 00 a agentului refrigerant. Asta in conditiile in care undeva in vara-toamna am schimbat condensatorul, reincarcat cu freon, verificat eventuale scurgeri (cu contrastantul verde si ochelari speciali). Chiar daca dau pe rece, fie si LO, presiunea este tot zero. Probabil am pierdut tot freonul, asa-i?
    Exista un senzor care citeste aceasta presiune? Caz in care ma gandesc ca e posibil sa fie el dus... Pe STAR n-am nici o eroare.
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 02-04-2014, 16:13 PM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Daca pe Star nu ai eroare probabil ai pierdut freonul . Banuiesc ca verificarile le-ai facut cand ai schimbat compresorul si ai incarcat cu freon ... asa ca in secunda 1 dupa ce ai verificat puteai lua o piatra in radiator si bye bye freon .
    Last edited by king kong; 02-04-2014, 16:31 PM.
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      M-am gandit si eu la radiator, desi am facut doua verificari, la interval de cateva saptamani, dupa reumplerea instalatiei.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Ai putea face un test de presiune pe instalatie ... macar vreo 30 min .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Originally posted by cutaresku View Post
          ... in conditiile in care undeva in vara-toamna am schimbat condensatorul...
          Vad ca termenul condensator este uzitat pentru radiator. Am vrut sa spun c-am schimbat dryer-ul, butelia mica, cu codul A2108300483 (atasat). AC-ul pe rece a mers OK, cel putin pana a venit frigul.
          Il iau la scarmanat cu STAR-ul zilele astea, sa-mi fac putin timp.
          Test de presiune, la ce anume te gandesti?
          Attached Files
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            La test de presiune ma refer la test presiune/vid facut cu dispozitivul pentru incarcat AC-ul
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #7
              Euromaster Pipera

              La Euromaster Pipera au banc de proba/incarcari freon si un specialist bun in A/C-uri, nu cred ca te costa mai mult de 100 lei testul si service-ul complet al instalatiei.
              ML270 CDI 2004

              Comment


              • #8
                Nu banii-s problema, ci identificarea cu acuratete a bubei. Sper sa-mi fac timp saptamana viitoare sa merg iarasi la un test de presiune pe instalatie. Pana atunci, am scarmanat-o putin aseara si STAR-ul imi confirma zero pressure, desi, curios, pe AAC nu apare nici o eroare.
                Cum vede el 16 grade temperatura freonului daca n-are?!
                Last edited by cl600; 02-12-2014, 12:47 PM.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Presiune zero in sistem nu se poate decat daca a pierdut freonul. Temperatura de 16 grade este corespunzatoare aerului din instalatie. Ai pierdut freonul pe undeva. In momentul pierderii de freon, prin fisura sau pe unde s-a pierdut, s-a egalizat presiunea cu aerul din mediu inconjurator. Daca ai fi avut freon instalatie si ar fi avut 16 grade, corespunzator temperaturii de vaporizare a 134 a ai fi avut o presiune de: 4.2 bari. Freonul 134 a are la 0 grade temperatura de vaporizare 2 bari (static sau in functiune...ma refer la compresor).
                  Last edited by priest; 02-12-2014, 11:19 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Vad ca termenul condensator este uzitat pentru radiator. Am vrut sa spun c-am schimbat dryer-ul, butelia mica, cu codul A2108300483 (atasat). AC-ul pe rece a mers OK, cel putin pana a venit frigul.
                    Il iau la scarmanat cu STAR-ul zilele astea, sa-mi fac putin timp.
                    Test de presiune, la ce anume te gandesti?
                    Acesta este rezervorul de lichid. La intrarea in acesta se afla "un ochi de sticla". Acesta are rol de a umple instalatia (sa nu-ti apara bule de aer cand compresorul se afla in functiune). Acest "ochi" se afla in majoritatea instalatiilor profesionale gen frigorifice. Personal nu sunt adeptul umplerii instalatiei cu acel aparat ci clasic...cu ceasurile in mana, pompa de vacuum etc. Oricum o umplere perfecta a instalatiei se face dupa acel "ochi". In momentul in care nu vei mai avea bule de aer (defapt cand se va vedea prin ochi numai lichid-ca aer nu are cum sa fie) atunci instalatia functioneaza impecabil. Afirm aceste lucruri deoarece sunt inginer in domeniu si fac asta de 15 ani.

                    Comment


                    • #11
                      Daca atunci cand ti-a fost schimbat filtrul uscator (butelia) nu a schimbat si oringurile, probabilitatea sa pierzi freonul pe acolo este destul de mare. Verificarea este destul de simpla, se pune bateria de manometre si intica imediat. Ai idee, daca la ultima incarcare a bagat si solutie fluorescenta?
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Nu banii-s problema, ci identificarea cu acuratete a bubei. Sper sa-mi fac timp saptamana viitoare sa merg iarasi la un test de presiune pe instalatie. Pana atunci, am scarmanat-o putin aseara si STAR-ul imi confirma zero pressure, desi, curios, pe AAC nu apare nici o eroare.
                        Cum vede el 16 grade temperatura freonului daca n-are?!
                        Pai daca nu are freon, poate are aer care poate avea 16 grade...
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Da, am priceput, multumesc de explicatii.
                          @marian: am precizat ca mi-a fost verificat sistemul cu solutie si ochelari, inclusiv la distanta de o saptamana.
                          INSA, am verificat vizual azi radiatorul de clima (condensator, cum s-o numi) si are o buba cauzata, cel mai probabil, de o pietricica. Cumpar radiatorul (vad ca e undeva peste 100 de euro pe producator) si merg la service, in perioada urmatoare.
                          Acum, retoric, bou' ala de climatronic n-ar trebui sa flashuiasca sau sa ramana EC aprins daca n-are freon (ceea ce e cert deja)? El nu zice nimic, merge pe burta, vrea sa ma fenteze.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Salutare,

                            Si eu am schimbat condensatorul de AC anul trecut, la un E220cdi W211 facelift, ca avea o fisura si pierdea freonul, dar nu mi-a aparut nici o atentionare la climatronic.

                            Din ce mi-au zis baietii la service, s-ar putea repara daca fisura nu este mare, de aia l-am pus la thread-ul cu Donatii.
                            Poate il mai poate repara si folosi cineva.
                            Regulament general Club Mercedes.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Da, am priceput, multumesc de explicatii.
                              @marian: am precizat ca mi-a fost verificat sistemul cu solutie si ochelari, inclusiv la distanta de o saptamana.
                              INSA, am verificat vizual azi radiatorul de clima (condensator, cum s-o numi) si are o buba cauzata, cel mai probabil, de o pietricica. Cumpar radiatorul (vad ca e undeva peste 100 de euro pe producator) si merg la service, in perioada urmatoare.
                              Acum, retoric, bou' ala de climatronic n-ar trebui sa flashuiasca sau sa ramana EC aprins daca n-are freon (ceea ce e cert deja)? El nu zice nimic, merge pe burta, vrea sa ma fenteze.
                              In cazul lipsei refrigerantului, presostatul de joasa presiune, intrerupe pornirea (functionarea) compresorului deoarece acesta se raceste prin vaporii (reci) aspirati si deci...ar urma griparea (defectarea)in lipsa freonului. Din aceasta cauza nu sunt de acord cu recuperarea freonului din diferite masini si umplerea altor instalatii. In momentul cand avem spre exemplu condensatorul murdar(radiatorul), instalatia functioneaza cu presiune inalta atat pe condensare cat si pe circuitul de aspiratie, uleiul sufera modificari (se creeaza oxizi) si din aceasta cauza se poate defecta compresorul. Daca se face o recuperare de la o masina cu probleme...in instalatia careia s-ar fi putut introduce si alt tip de freon (din nestiinta) si se amesteca cu alt freon recuperat si-ti baga tie in instalatie, iti dai seama ce iese. De aceea iti recomand sa umpli instalatia dintr-o butelie eventual noua.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF