Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare debitmetru (MAF)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare debitmetru (MAF)

    Salutare colegi!

    Ma bate gandul de o vreme, mai exact de cand am vazut ca debitmetrul se poate curata, sa fac aceasta operatiune, deoarece masina face figuri la pornire (nu merge motorul rotund cateva secunde), plus ca se simte o scadere a performantelor motorului si ca si acceleratie si ca consum. La tester nu apare nici un fel de erori legate de tot ce ar trebui sa aiba aceste simptome. Bujiile sunt bune, EGR-ul curatat relativ recent, releul de bujii bun, injectoare bune etc... Din cate am citit pe net, se poate face curatarea cu spray de contactele electrice si cu spray de curatat MAF si e o treaba relativ simpla. Ce parere aveti despre operatie? A mai curatat cineva debitmetru?

    Multumesc!
    Last edited by SirDeadline; 10-15-2013, 12:31 PM.

  • #2
    Pe STAR il vezi daca e ok, are camp dedicat de testare. Nu e o avere nici nou, insa l-as lua direct de la reprezentanta.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Hmmm....nu e defect...ci mai mult pentru intretinere as vrea sa fac asta...A mai curatat cineva debitmetru ?

      Comment


      • #4
        Eu am făcut testul de care zice cutaresku și MAF-ul a ieșit in parametrii ideali. ÃŽn acest caz nu văd niciun motiv pentru care să-i fac operația de întreținere. Fă testul și tu, iar dacă parametrii în care funcționează nu sunt tocmai buni atunci poți să te apuci de treabă. Nu scărpina unde nu mănâncă )
        Nemultumitului i se ia darul!

        Comment


        • #5
          Poi nu mi-o dat nici un fel de eroare la tester...ideea e ca eu am debitmetru original care are 12 (cat masina) si astia, prin America ziceau ca e bine sa il cureti odata pe an...La test nu mi-a iesit nici o problema, in schimb masina nu mai trage cu tragea, consumul nu mai e cum era, motorul are cateva secunde in care nu merge rotund cand o pornesc dimineata...De asta ma bate gandul sa incerc sa il curat... Uite si tu aci ce inseamna cu debitmetru murder...

          took advice from online forums and tried cleaning my MAF to solve my performance issues, and it payed off.the song is the pot by tool in the beginning

          Comment


          • #6
            Incearca, n-ai nimic de pierdut. Eu l-as sufla doar cu aer dupa spray, fara carpa. In ce priveste linkul, eu nu cred. Altele-s motivele pentru simptomele tale, m-as indoi sa fie MAF-ul.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Nu este vorba despre erori ci despre câmpul, dedicat, de testare al MAF-ului pe star. Acolo este reprezentată grafic funcționarea debimetrului în timp real.

              ÃŽn cazul meu graficul arăta că MAF-ul funcționează bine, însa asta cu motorul pornit pe loc repaos. Cu motorul în sarcină n-am verificat. Poate că în acest caz un debimetru murdar ar ieși mai prost pe acel grafic...

              Oricum, spune-ne și nouă ce rezultate observi după curațare.
              Nemultumitului i se ia darul!

              Comment


              • #8
                Posibil ca regulatorul presiune rampa sa-ti faca figuri,el este raspunzator de un relanti cu fluctuatii.
                ML270 CDI 2004

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Incearca, n-ai nimic de pierdut. Eu l-as sufla doar cu aer dupa spray, fara carpa. In ce priveste linkul, eu nu cred. Altele-s motivele pentru simptomele tale, m-as indoi sa fie MAF-ul.
                  Poi daca te gandesti ce face MAF-ul, atunci ajungi sa crezi ca intradevar e din cauza lui...pentru ca:

                  -lipsa de putere - MAF citeste cantitatea de aer care se trimite spre turbina, iar daca e murdar, citeste o cantitate mai mica, pentru ca e un aparat de precizie, care incalzeste acele fire la o temperatura fixa de nushcate grade, lucru esential pentru calculare corecta a amestecului care intra in motor...Practic, trimite o cantitate mai mica de motorina din injectie datorita faptului ca nu vede ca intra aer sufficient, probabil pentru ca e un strat gros de mizerie pe el...

                  -consumul ridicat- poate pentru ca e murdar el citeste faptul ca exista o lipsa de O2 in atmosfera (ca si cum ai urca la 2000 de m), si stabileaste incorect aceasta lipsa aer, practic acelasi lucru ca mai sus. Din cauza ca trimite putina atmosfera, motorul de 116 cai chinuieste pe caroseria grea..

                  -mersul rau a motorului la pornire- practic, din cauza mizeriei, nu reuseste sa incalzeasca destul de rapid acele filamente si transmite ca exista putin O2 in atmosfera.. Mie imi merge rau motorul cam 7-8 secunde dupa prima pornire dimineata...

                  In legatura cu link-ul, nici eu nu pot sa verific cat e de real, dar daca chiar e real, nu imi sta S500-le in fata... iar simptomele mele de accelerare se cam potrivesc cu ce arata in video...

                  Iara daca te gandesti cat de mizerabila e Romanik noastra atunci chiar cred ca e nevoie de curatare...Filtrele de aer se umplu cu praf in 1000 de km maxim... Dupa care, din praful ala mai trece si catre debitmetru... Nu ar fi mare lucru daca nu as gasi ceva balauri pe acolo...)

                  Originally posted by emanoeladrian View Post
                  Posibil ca regulatorul presiune rampa sa-ti faca figuri,el este raspunzator de un relanti cu fluctuatii.
                  Ar trebui sa dea o eroare pe tester...si nu da, chiar sta foarte bine...
                  Last edited by SirDeadline; 10-15-2013, 23:18 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Ok...revin cu un update!

                    Am curatat azi MAF-ul...intradevar era mizerie acolo...mai exact aburi de ulei... L-am montat inapoi si motorul functioneaza mai rotund...Despre performante, parca trage mai bine, si e mai putin fum negru...Am inteles ca dureaza cateva zile pana cand o sa fie mai bine, deoarece trebuie sa se reseteze ECU ca sa reface setarile corespunzatoare, trebuie sa se curate galleria de evacuare de smog etc. Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Aia cu "resetare ECU, refacere setari corespunzatoare" ti-a vandut-o mecanicul tau? Daca da, l-as schimba...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Nu mi-a vandut nici un mecanic chestia asta...cand ma documentam pe forumuri din USA si UK daca se poate si e bine sa cureti MAF-ul, am observant ca mai multa lume spunea acelasi lucru: Se simte ca ai curatat MAF-ul dupa cateva zile dupa ce l-ai curatat, nu pe loc. De aci am dedus eu, gresit se pare, ca trebuie sa se reseteze ECU ca sa refaca o citire corecta senzorul...My bad!
                        Apropo, daca stau mai bine sa ma gandesc era o modalitate simpla de a resetat ECU scris undeva pe la "Tips&Tricks W210" ... dar ulterior am aflat ca asa se reseteaza si cutia de viteze automata...deoarece e o cutie adaptiva. Dupa resetare, computerul cutiei citeste cum circula soferul cu masina, adaptandu-se dupa stilul de condus la soferului. Daca soferul conduce linistit fara acceleratii puternice, asa schimba si cutia intr-un mod elegant si finutz. Si viceversa!

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu update!

                          Azi am facut un drum de 200 de km cu masina (Cluj Napoca - Tg. Mures).
                          Azidimineata, am pornit masina si motorul chiar a mers foarte "rotund"...totodata, am observat ca a disparut mare parte din vibratiile motorului (aveam o vibratie destul de urata cu motorul rece-trebuie sa schimb suportii de la motor..). Inca vibra dar semnificativ mai putin, cu ~80% mai putin. Acceleratia mult mai elastica si liniara, asta dupa ce s-a incalzit motorul peste 40 de grade. Consumul pe 220 de km, a fost de 10,4 L din pompa in pompa, cu vreo 15 km condusi in oras. Media a fost pana la urma de 4,72 L/100km, cand inainte aveam media, pe extraurban, cam ~6L/100. In bord mi-a aratat 4.9 azi.

                          Concluzie!

                          Eu sunt mai mult decat multumit de curatarea debitmetrului si sincer il recomand oricui doreste sa "reinprospateze" potenta motorului. Motorul se comporta mai bine, mai elastic, consuma mai putin etc...

                          Comment


                          • #14
                            Salut , SirDeadline ne poti spune ce spray ai folosit la curatarea debitmetrului. Multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Salut!

                              Spray de curatat contacte electrice WB40 am folosit eu si a dat rezultate bune.. Trebuie curatat cu jet de mai multe ori, fara alte chestii gen garpe, betisoare de urechi etc etc... Dupa aia suflat cu aer sub presiune ca sa fie uscat complet senzorul. Ca masura de precautie, ar fi bine sa fie motorul rece (si senzorul rece) si sa astepti cam jumatate de ora dupa curatare inainte de a porni masina, ca sa te asiguri ca e uscat senzorul. Spor la treaba!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF