Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune turbo!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune turbo!

    Cat ar trebui sa fie presiunea la turbo la Mercedes W210 E200cdi? La mine azi la test spunea ca am undeva la 1200 de ceva...si zicea ca e cam mica presiunea...cat ar trebui sa fie normal?

  • #2
    Testul boost pressure se face intre 3000-3500 rpm, STAR-ul iti arata marja de referinta (adica unde trebuie sa fii) si valoarea actuala (unde esti).
    Mai mult decat atat, la campul test values of charge pressure control se va innegri valoare neoncordanta, relevant si pentru nepriceputi prin urmare.
    Cu ce scula umblashi?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Nu avea mecanicul STAR...avea un tester de asta multi-marca...Chestia e ca lui nu ii aparea valoarea de referinta, doar exact atata cat e presiunea ( pe baza senzorilor de pe admisie), care crestea si scadea in functie de turatie... Ma cam pune pe ganduri chestia asta, deoarece chiar prezinta masina niste simptome de lipsa de presiune... Adica trage putin mai greu decat deobicei...dimineata se aude de la turbo, pe la 1400 de ture un suierat neobisnuit, asta pana se incalzeste turbina si cand las acceleratia se aude un suierat pe frecventa inalta... Plus destul de mult ulei in admisie... Am observat ca daca fac un drum de vreo 20 de km si o accelerez putin, atunci am o presiune foarte buna in sistem (adica masina are un boost mai puternic), si presiunea persista si dupa ce opresc masina si o repornesc... Mecanicul mi-a zis ca poate imi arata o presiune mai mica din cauza ca am aerpaletii de pe galerie anulati si galleria e pe direct...
      E posibil ca pe tester sa fii aratat ce presiune e in admisie si nu cantitatea de aer pe care o baga turbo? Nu exista nicaieri date tehnice cu valoarea asta care ar trebui sa o bage turbina?

      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Una e presiunea, una e volumul. O turbina mai mare va impinge un volum de aer mai mare, chiar la o presiune egala sau mai mica.
        Din cunostintele mele, la MB maxim 1,3 bar baga turbinele.
        Pe cale de consecinta, undeva la 3500 rpm ar trebui sa fii in jurul la 1,2 (adica ce ai tu).
        Daca ai pierdere mai mare de 0,2 bar timp de minim 3 secunde, ECU comanda LIMP. N-ai LIMP, ergo n-ai pierderi semnificative si constante de presiune.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Tocmai...pentru ca atunci cand nu statea bine furtunele mele de pe admisie, ECU simtea chestia si asta si intra in Limp mode... Acum totusi m-am mai linistit putin ca mi-ai spus chestia asta, deoarece se apropia de 1,3, mai exact maxim era undeva pe la 1,289 (probabil BAR). Totusi, asta inseamna ca exista vreun motiv pentru care turbine nu baga perfect cum zici, adica 1,3 Bar...e posibil din cauza uleiului care il scuipa? Ar fi ceva problema daca as 'spala' turbina (paletii de la turbina defapt) cu WB40 ca sa indepartez uleiul? Oricum trebuie sa ma duc sa command si alte garniture la furtunele de admisie.... Multumesc de raspuns Cutaresku!

          Comment


          • #6
            O pelicula de ulei e normal sa fie acolo in turbina, ca-i asigura ungerea. Daca pe joja nu vezi scadere dramatica de ulei, nu te ingrijora. Zgomot metalic de la turbina echivaleaza cu inceput de probleme, treptat vei merge spre reconditionarea cartusului interior.
            Verifica jocul axului, sus-jos, stanga dreapta (ar trebui sa se miste insa foarte putin, abia sesizabil). De asemenea, vezi daca ai semne lasate de paleti pe camasa (daca zgarie).
            Eu n-as da cu WD40...
            Nu-i nevoie sa ai 1,3 bar, de fapt niciodata nu vei avea constant valoarea aia.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Mare atentie ce spalati cu W 40-ul ca daca e degripant e jale.
              Foloseste carb-cleaner e protector pe langa degripant.
              Spun treaba asta pt ca un degripant macina mizeria dar si produce mici daune suprafetelor, le oxideaza chiar daca ulterior le dai cu ulei, vaselina etc.
              Fiecare produs in parte are o arie de acoperire in domeniu de utilizare, dar in anumite cazuri trebuiesc utlizate alte produse chiar daca efectul obtinut este mai slab.

              Comment


              • #8
                Inseamna ca volumul de aer nu e la fel...As fi vrut sa curat paletii pentru ca stiu ca WB40 nu ataca garniturile de cauciuc si dizolva foarte bine uleiul... chiar am ramas miscat de cat de bine curata uleiul acest spray...Cand am zis curatat m-am referit strict spray, fara alte metode de a zgaria paletii sau sa-mi bag degetele acolo...si binenteles cu motorul rece (la fel si turbina)...Vreau sa desfac furtunul care merge spre intercooler si pe acolo sa curat. Totodata, o sa fac cu silicon de garniture o etansare mai buna la sistem... Nu caut sa fac minuni, ci mai degraba sa curat pentru intretinere...
                Multumesc inca odata Cutaresku!

                Mihai, WB40 nu e degripant...e spray de contacte, pentru curatarea contactelor...Si nu lasa nici un fel de urma dupa el, deoarece, daca am inteles eu correct, este pe baza de alcool...deci stricaciuni nu vad cum ar putea sa faca... Multumesc totusi pentru sfat!
                Last edited by SirDeadline; 10-10-2013, 12:14 PM.

                Comment


                • #9
                  Daca tot vrei sa cureti, incearca cu motorina, o sa te surprinzi singur ce minuni face si e mai eftina , plus ca poti spala si furtunele cu ea fara probleme.Apropos, daca furtunele sunt vechi le va ataca degripantul, in sensul ca le va ajuta fortat sa putrezeasca mai repede.
                  Bafta si cu grija ca sa iasa bine.

                  Comment


                  • #10
                    Hmmm...tentant...dar mi-e mult mai usor cu spray-ul...idea e ca scot furtunul de la silencer-ul de la turbo, si de acolo o sa dau cu spray spre turbo...ceea cu motorina nu e posibil.. Dupa o sa sterg uleiul care iese cu servetele pana ce ramane curat.. In rest, cu motorina am spalat toata admisia cand mi-am cumparat masina, si intradevar functioneaza foarte bine.. Multumesc de sfaturi totusi...

                    Comment


                    • #11
                      Daca vrei sa faci o treaba buna, dai jos turbina si conductele (sus/jos), desfaci silencerul si tot traseul pana la galerie. Cu IC-ul (la spalat si cu el) te descurci usurel fara sa dai bara jos, insa iti trebuie rampa/groapa. Cumperi toate garniturile (vezi ca pe un topic al lui sorinvuta am pus eu codurile), speli IC-ul si, cu prilejul asta, inspectezi si catalizatorul (il poti spala si p-asta cu jet de apa, insa atentie, intr-un singur sens - din spate spre fagure, adica spre turbo).
                      Turbina se da jos in 20 de minute, atentie la surubul prin care intra ulei (cel cu gaurele). O cheie cu pas des iti va trebui pentru a desface cele 3 suruburi ce fixeaza turbina de evacuare.
                      Asta, sigur, daca ai timp si placere.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SirDeadline View Post
                        Hmmm...tentant...dar mi-e mult mai usor cu spray-ul...idea e ca scot furtunul de la silencer-ul de la turbo, si de acolo o sa dau cu spray spre turbo...ceea cu motorina nu e posibil..
                        Sprayul tau nu va ajunge la turbina, in interiorul silencerului sunt niste gaurele in care vei spraya pana te saturi. Da jos, eventual, silencerul, asa vezi si starea garniturii ce intra in turbo.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Buna idee...nu stiam ce este in silencer...dar o sa il curat si pe ala cu un drum... Am zis ca nu mai astept o saptamana ca sa imi vina garniturile de la admisie si am cumparat silicon de garnitura si o sa incerc sa etansez tot sistemul de admisie cat mai bine....Multumesc inca odata pentru sfaturi!

                          Comment


                          • #14
                            Am desfacut azi admisia...si wow!!! Turbina mea e in stare aproape perfecta.. se simte un joc la ax, dar cred ca sub 1 mm...aproape nesesizabil...ulei de la turbina vine prea putin...in schimb vine ulei bine de la filtru de gaze carter...Ala era plin, impreuna cu toate tuburile aferente...Uleiul din filtrul de gaze carter murdareste toata admisia... Am desfacut toate furtunele si le-am pus silicon de garniture si pot sa zic ca trage putin mai bine masina, desii s-ar putea sa fie placebo...Am scapat si de fumul negru care iesea pe la 3000 de ture...

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF