Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cdi 2: temperatura bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cdi 2: temperatura bord

    Subiectul termostatului la diesel este arhidiscutat, insa alta este intrebarea mea pentru posesorii de diesel (ma intereseaza in special cdi 2): ce temperatura va afiseaza bordul?
    Eu am schimbat termostatul acum 2 ani, cu unul Behr (care este si OEM). In permanenta acul imi arata 82 grade, desi EPC-ul spune c-ar trebui sa deschida la 92 grade. Nu am probleme cu caldura, nu se incalzeste greu, nu fluctueaza. STAR-ul, in schimb, imi arata 90 de grade la coolant temperature.
    La voi ce arata (ma intereseaza prioritar W210, W203)? Aveti 90 sau intre 80 si 90?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Ochiosii, 203-ii, cum e cu acul?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      W210, 220CDI(2)-termostatul deschide in doua trepte 87 si 89 (la ele se mai adauga o eroare intre 1 si 5 grade).
      W203, 220CDI(2)-la fel ca mai sus.

      Comment


      • #4
        La al meu ochios 200 CDI din an 2000 am schimbat termostatul anul trecut si sta acul cu 2 mm deasupra la 80 de grade.Interesant am facut un drum intins de 800 km in frig circa intre -7 si + 5 grade viteza medie 75km/h si abia am scos consumul aratat in bord de 5,5.Mentionez ca apa pe autostrada cu 130 km/h statea mai mult la 80 de grade. Acum am pus un carton in fata radiatorului pe jumatate cit radiatorul si am facut un drum de 500 km apa sta tot timpul cu 2-3 mm peste 80 grade iar consumul a scazut la 4,7 in aceasi conditii de mers.

        Comment


        • #5
          82 de grade imi indica si mie tot timpul vara am vazut ca in aglomeratii mari mai urca dar nu apuca sa ajunga la 90 grade niciodata caci intervine ventilatorul...Ce sa zic cred ca e normala temperatura asta.W210 2001,220CDI

          PS:Si la 124 care l-am avut benzinar la fel statea apa la 82 e posibil sa aiba si o eroare la citire sonda ma gandesc...

          Comment


          • #6
            @gmihai: stiu cum deschide, insa vreau sa compar realitatea.
            Acum, cel mai recent cod de termostat in EPC este 6112000515, care are mentionata valoarea 92 grade, spre deosebire de codurile anterioare, cu 85 grade.
            Asa cum am spus, al meu sta doar la 82 grade.
            Mai asteptam pareri.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Si la mine pe W210 200cdi se deschide in 2 trepte. Deobicei sta la 82 de grade (putin peste 80), dar vara , pe caldura in aglomeratie pe oras urca pana pe la 89 (jumatate intre 80 si 100), unde intra ventilatorul.

              Comment


              • #8
                6112000115 - 6112030175 si se incadreaza in cerintele de 87 grade pt modelele:

                210.006 E220 CDI (210 Sedan 2000-2002 E class)
                210.006 E220 CDI (210 Sedan 1995-2000 E class)
                210.007 E200 CDI (210 Sedan 2000-2002 E class)
                210.007 E200 CDI (210 Sedan 1995-2000 E class)
                210.206 E220 CDI (210 Estate 1997-2000 E class)
                210.206 E220 CDI (210 Estate 2000-2003 E class)
                Am pus acest mesaj in speranta ca o sa va ajute cu diferentele de temperatura pt noile termostate pe care o sa doriti sa le achizitionati si sa respecte conditiile de temperatura date de fabricant.
                Adresa de mai jos e cu titlu informativ(de aici din Spania):

                Comment


                • #9
                  Nu am vrut sa amestec ideile si de aceea am postat de doua ori.Indicele de pe ceas recte 2 liniute peste 80 inseamna 85-87 de grade si nu 82.

                  Comment


                  • #10
                    Pozele vorbesc. Cel mai optimist 85 grade.
                    Attached Files
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Idem! Inafara de a 2-a deschidere, cum spuneam mai sus!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gmihai24 View Post
                        6112000115 - 6112030175 si se incadreaza in cerintele de 87 grade pt modelele:

                        210.006 E220 CDI (210 Sedan 2000-2002 E class)
                        210.006 E220 CDI (210 Sedan 1995-2000 E class)
                        210.007 E200 CDI (210 Sedan 2000-2002 E class)
                        210.007 E200 CDI (210 Sedan 1995-2000 E class)
                        210.206 E220 CDI (210 Estate 1997-2000 E class)
                        210.206 E220 CDI (210 Estate 2000-2003 E class)
                        Am pus acest mesaj in speranta ca o sa va ajute cu diferentele de temperatura pt noile termostate pe care o sa doriti sa le achizitionati si sa respecte conditiile de temperatura date de fabricant.
                        Adresa de mai jos e cu titlu informativ(de aici din Spania):
                        http://www.oscaro.es/termostato-refr...-2456438-316-p
                        Codurile tale n-au sursa oficiala. EPC-ul le mentioneaza ca fiind schimbate.
                        Cel putin la 210006 (n-am avut rabdare sa verific toate motoarele) codul cel mai recent este cel pe care deja l-am mentionat: 6112000515 (92 grade).
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Sunt codurile din lista firmelor ce au piese de schimb.Piesele de schimb care nu sunt OEM inca se mai fabrica pe codurile vechi sau au neschimbate domeniile de lucru, adica, inca se mai fabrica pe 87 de grade dar au codul vechi, dar au inceput sa fabrice si pe codul nou cu noua temperatura de lucru.Cautand piese de schimb noi, pe codurile noi, nu vor aparea si piesele cu codul vechi deoarece nu coincid la temperatura de lucru.Intelegi ce vreau sa spun.Acum referitor la subiect poate diferenta aia indicata pe ceas este de la sonzor decalibrat, ceas indicator decalibrat, instalatie electrica cu izolatia crapata(aceasta iar influenteaza citirea senzorului).E doar o parere.

                          Comment


                          • #14
                            Cu un search se gasea pe un post ceva mai vechi notiunea de PARALAXA de unde rezulta erori de citire. Miscati capul si priviti din nou. Nu va speriati ce remarcati.
                            Se studiaza la specialitatea geodezie-topografie dar si din tehnica de specialitate. Pe goagla este greu de gasit.

                            De aici aceste erori de citire.

                            Comment


                            • #15
                              Foarte interesant cu PARALAXA asta , dar ar fi super daca m-as uita la acul de la motorina si il vad aproape pe rosu , apoi as intoarce capul si surprizaaaa acul la motorina sa fie la ...jumatate.
                              Glumeam.
                              Si la mine temperatura este cu 2 mm deasupra la 80 (acum ca or fi 82 sau 85 grade nu stiu) cert este ca acolo imi sta acul indiferent de aglomeratie.
                              Aaa si sa nu uit model E300 turbodiesel 98'


                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF