Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum pornim masina daca am ramas fara baterie si avem cutie automata?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mda , ma abtin de la comentarii.
    Merci de lamurire.




    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #17
      Avem online colegul Automaticul... Ne lamureste?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Din ce am mai auzit eu si tractarea in N este destul de limitata,cand ai ramas cu automata in drum platforma ti-e cel mai bun prieten...eu stiam ca ai voie maxim 80 km sa o tractezi in N...oricum,cel mai bine e cu platforma!

        Comment


        • #19
          Originally posted by ediskan89 View Post
          ...oricum,cel mai bine e cu platforma!
          Corect...de multe ori am "carat" agregatul cu platforma...desi am avut prieteni care ma puteau tracta fara cintracost, care era mult mai convenabil. Totusi eu am ales platforma!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Ce pateste masina daca o tractezi in N?
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Nu pateste nimic...daca o tractezi mult in N,mai mult de 80km, cica afecteaza cutia...asta e o varianta mai romaneasca de tractat,in general se foloseste platforma!

              Comment


              • #22
                Originally posted by dan500se View Post
                Ce pateste masina daca o tractezi in N?
                Originally posted by ediskan89 View Post
                Nu pateste nimic...daca o tractezi mult in N

                Nu este chiar asa...

                Din ce am gasit pe gooagle...cica...nici in N nu este indicat sa tractezi masina findac uleiul nu va circula in radiator, care este in cutie automata si se va supra incalzi care va duce la defectarea cutiei.
                Last edited by mer_se280; 11-16-2012, 22:30 PM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Cutii automate si tractarea pe roti cu motorul oprit.

                  Buna seara !


                  Am intalnit situatii in care cutiile automate aveau pompa de ulei antrenata de axul de iesire, cel de care se leaga cardanul. In astfel de cazuri, manualul masinii in cauza va explica cum se face pornirea prin tractare, daca se ajunge la aceasta situatie. Nu stiu insa daca se aplica si la masinile noastre,

                  Am intalnit cazuri in care pornirea prin tractare este descrisa clar in cazul cutiei automate, dar asta a fost la un camion Mercedes 814 pe care l-am condus acum vreo cincisprezece ani.

                  Oricum, presupunand ca ramai fara baterie sau electromotor, in majoritatea cazurilor in care nu se poate evita tractarea pe roti, se recomanda demontarea cardanului de pe grupul conic, astfel incat in cutie sa nu se invarta nimic "la rece", ca sa zic asa. Ceea ce recomand oricui, daca ii este draga masina.



                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    Un prieten a ramas cu motorul defect sa rupt distributia la un audi a 4 2.5 tdi v6 automat din 2002 si a tractato vreo 300km dupa ce a ajuns cu bine la destinatie a reparat motorul iar dupa 1000km sa dus cutia si cei de la reprezentanta au zis ca nu ai voie sa tractezi masina cu motorul oprit!De ce va mai bateti capu cu prosti MASINA CU CV. AUTOMATA NU AI VOIE SA O TRAGI SI NICI NU E POSIBIL SA PORNEASCA ! Consecintele le veti simti la buzunar

                    Discutia a inceput de la baterie si a degenerat in altceva ! Ii dai curent si daca nu ai cu ce pui o baterie de la un prieten ,Daca esti capos si nu vrei stai si te uiti la ea !!
                    Last edited by mircea600sel; 11-17-2012, 13:10 PM.
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #25
                      Corect! Raspunsul exact la intrebare a fost dat mai sus! Restul e can-can si OFF TOPIC!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by alexcristian200 View Post
                        ...
                        De ce va mai bateti capu cu prosti MASINA CU CV. AUTOMATA NU AI VOIE SA O TRAGI SI NICI NU E POSIBIL SA PORNEASCA ! Consecintele le veti simti la buzunar

                        Discutia a inceput de la baterie si a degenerat in altceva ! Ii dai curent si daca nu ai cu ce pui o baterie de la un prieten ,Daca esti capos si nu vrei stai si te uiti la ea !!
                        Aveti dreptate.
                        Totusi, sa nu creada cineva ca NU se poate tracta. Doar scoasa din viteza sa o duci la reparat. Nu doar inlocuirea acumulatorului este, de regula, suficienta.

                        Cristi, ai ramas mirat ca am pus acumulator mai mare cu 15% decat cel original. Si, totusi, am manuala!

                        Comment


                        • #27
                          Bump/push starting an automatic car.

                          Buna ziua !


                          @alexcristian200:

                          MASINA CU CV. AUTOMATA NU AI VOIE SA O TRAGI SI NICI NU E POSIBIL SA PORNEASCA
                          Nu fa afirmatii generale, bazate pe o experienta care nu pare a fi asa de vasta.

                          Lucrurile stau exact cum am descris mai sus. La cutiile automate dotate cu a doua pompa hidraulica, antrenata de axul de iesire, pornirea motorului este posibila prin tractare sau impingere la o viteza in jurul a 50km/h, cu selectorul de viteze deja introdus in una din treptele inferioare, preferabil a doua, acolo unde acest lucru este posibil constructiv.

                          Generatia de cutii automate mai veche de la Borg-Warner, precum si Powerglide-urile de la GM au fost prevazute din start sa ofere aceasta posibilitate.

                          Citez din manualele intalnite de mine pana acum:

                          "Some very old automatic transmissions, e.g., General Motors' two-speed Powerglide transmission, have an extra pump on the output shaft which can power the transmission's hydraulics, and cars equipped with such transmissions can be push started"

                          Alt citat de la oameni destepti:

                          "In some older vehicles that had hydraulic pumps in the rear of the transmission it was possible to push start them. When the driveshaft turned the output shaft of the transmission, sufficient fluid pressure could be developed to cause the reaction devices to engage and pump enough fluid into the torque converter to allow the converter to turn the engine. The vehicle would normally have to be pushed 35 mph or so in order for this to occur."

                          Si altul pe aceeasi tema:

                          "Before the '70's, manufacturers put rear oil pumps in auto trannys (driven by the rotating drive shaft). These cars could be push started, because the movement of the car turned the pump and created enough pressure to engage the clutches and start the engine. After a while, they stopped putting the rear oil pump in the trannies, so this feature is no more available on the new generation cars."


                          Sper ca am lamurit problema definitiv. Ramane de stabilit daca masina la care se face referire are o cutie care sa ofere aceasta posibilitate. Personal, inclin sa cred ca nu, ca nu toata lumea are fosile serioase prin curte, construite cu mult simt de raspundere si mai putin cu spirit comercial...



                          Dragos

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Heavy D. View Post
                            Buna ziua !


                            @alexcristian200:



                            Nu fa afirmatii generale, bazate pe o experienta care nu pare a fi asa de vasta.

                            Lucrurile stau exact cum am descris mai sus. La cutiile automate dotate cu a doua pompa hidraulica, antrenata de axul de iesire, pornirea motorului este posibila prin tractare sau impingere la o viteza in jurul a 50km/h, cu selectorul de viteze deja introdus in una din treptele inferioare, preferabil a doua, acolo unde acest lucru este posibil constructiv.

                            Generatia de cutii automate mai veche de la Borg-Warner, precum si Powerglide-urile de la GM au fost prevazute din start sa ofere aceasta posibilitate.

                            Citez din manualele intalnite de mine pana acum:

                            "Some very old automatic transmissions, e.g., General Motors' two-speed Powerglide transmission, have an extra pump on the output shaft which can power the transmission's hydraulics, and cars equipped with such transmissions can be push started"

                            Alt citat de la oameni destepti:

                            "In some older vehicles that had hydraulic pumps in the rear of the transmission it was possible to push start them. When the driveshaft turned the output shaft of the transmission, sufficient fluid pressure could be developed to cause the reaction devices to engage and pump enough fluid into the torque converter to allow the converter to turn the engine. The vehicle would normally have to be pushed 35 mph or so in order for this to occur."

                            Si altul pe aceeasi tema:

                            "Before the '70's, manufacturers put rear oil pumps in auto trannys (driven by the rotating drive shaft). These cars could be push started, because the movement of the car turned the pump and created enough pressure to engage the clutches and start the engine. After a while, they stopped putting the rear oil pump in the trannies, so this feature is no more available on the new generation cars."


                            Sper ca am lamurit problema definitiv. Ramane de stabilit daca masina la care se face referire are o cutie care sa ofere aceasta posibilitate. Personal, inclin sa cred ca nu, ca nu toata lumea are fosile serioase prin curte, construite cu mult simt de raspundere si mai putin cu spirit comercial...



                            Dragos


                            Si mai pe intelesul tuturor cum s-ar traduce , eu de exemplu nu stau prea bine cu limba "gimnastica" si cu google lasa de dorit .




                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #29
                              Pentru ca m-ati facut curios, am cautat in cartea masinii (w210):





                              Si despre pornit si despre tractat.

                              Comment


                              • #30
                                Se pare ca aici se termina discutia...si se pune punct!

                                Nu are rost sa ne batem capul.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF