Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Jante de tabla versus jante de aliaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jante de tabla versus jante de aliaj

    Ce jante sunt recomandate pe timpul iernii in Romania,din tabla sau din aliaj?

  • #2
    Pt circulatia pe timpul iernii in orice tara sunt recomandate jantele de tabla ca sa nu deteriorezi jantele din aliaj.Multe persoane nu folosesc jante de tabla din cauza esteticii.

    Comment


    • #3
      Tabla si cat mai subtiri. Cele de aliaj pot fii afectate de ce arunca cei de la dezapezire.

      Comment


      • #4
        Oarecum, depinde de banii de intretinere. O janta de aliaj NO NAME rezista de cel putin doua ori mai mult decat una de tabla. Chiar si vara.
        Diferenta de pret este de doar 40%. Noi sau SH.
        Pentru iubita mea mertanul, este derizoriu.
        Un vecin are un E-u. A pus acum trei ani pentru iarna tabla si gume noi. Mai saptamana trecuta m-a intrebat de ce, dupa PATRU ani, eu am aceleasi gume de iarna (am mers si doua veri cu ele), jantele arata la fel, el trebuie sa cumpere pentru iarna asta si jante si gume noi. Cele de tabla au avut ca efect gauriri=pori, a cedat presiunea, refaceri de presiune cam lunare si s-au distrus gumele.
        Avem distante parcurse asemenatoare.
        Concluzie? Nu-i d... asa de negru.

        Comment


        • #5
          Aliaj. Mai ales la o masina grea. Incomparabil mai rezistente fata de table. Plus clar estetica, cum zicea Mihai.

          Comment


          • #6
            O janta aliaj noname e f casanta la izbituri, mai ales la gropile ce apar iarna sau la cratere. O janta din tabla rezista si nu am auzit pana acum de fisuri e pot aparea la ele

            Comment


            • #7
              Depinde. Eu am comparat preturi uzuale. Jantele de tabla "nu cadreaza" (dupa mine) cu un MB, in scurt timp au pori si gata. Oricum, unii cred ca iarna este mai bine sa dezumfli gumele cu 2 linii sub cele indicate, altii (si eu) cred ca este mai sigur sa le pui 2-3 linii in plus. Cam 5 linii sub presiunea maxima a anvelopei vara. Si trei iarna. Daca vrei sa mergi lin, slabesti presiunea din amortizoare. In mod normal, te adaptezi si nu strambi din nas. Eu vreau sa ajung repede si bine acasa. Poate antrenamentul pe basculante m-a deformat. Despre jante de tabla, daca materialul nu este calmat, rezultatul va fi acelasi ca la aluminiu brut sau fonta gri.
              Last edited by epurare_coco; 11-20-2012, 18:07 PM.

              Comment


              • #8
                Cum slabesti presiunea din amortizoare?Asa ceva inca nu am auzit.

                Comment


                • #9
                  Sa sti colegu ca ma facut curios si pe mine.Ia zi nea' coco, cum e cu presiunea in amortizoare?Scoti din gaz/ulei?Scoti flansa inferioara a amortizorului?Ai amortizoare KONI reglabile?Sau bati campii?Vezi ca nu citim doar noi postarile puse pe aici si cine nu stie te cam crede.

                  Comment


                  • #10
                    Atentie. Este ultima oara cand mai citesc ce scrii. Nu este prima oara. Daca nici PM nu merge, tin sa te anunt ca noi suntem in ROMANIA, in fata masinii, iar mataluta in fata calculatorului, undeva, la caldura.
                    M-am saturat de doctori-ingineri-filozofi-carcotasi inainte de a se naste. Eu, colegii ne chinuim sa mearga masina iar matale cauti nod in papura. Si mai ai un coleg vanator. Am nevoie de 5 secunde sa-ti raspund iar matale ai nevoie de o viata sa pricepi.
                    Last edited by epurare_coco; 11-21-2012, 17:26 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Curioasa tare faza cu scazutul presiunii in amortizoare , eu am facut asa ceva cu un ciocan si un dorn dar am slabit definitiv presiunea din acel amortizor.
                      Poate nea coco' are citroen sau S- airmatic.


                      Acum legat de jante eu personal am starambat 2 jante (aliaj) iarna tecuta asa ca m-am invatat minte ....jante de tabla.




                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #12
                        Cand am spus ca am garda la sol de 14cm fata de 17 normal, nimeni nu s-a intrebat de ce si cum ar fi aia? Daca intai gandesti si apoi faci, merge. Daca nu, emiti pareri. A venit frigul si am ridicat inapoi garda la 17cm. Multa sanatate.
                        Apropo's. Se fabrica si in ROMANIA amortizoare. Au si programe si solutii.

                        Comment


                        • #13
                          Jante de tabla iarna pt costuri reduse in caz ca se indoie janta intr-o groapa(daca ai ciocan la tine, un spray si un mini compresor, la daune mici o faci pe loc).La janta de aliaj te costa, mai ales daca se rupe/crapa.Sa umbli la amortizoare si sa faci artizanaturi e cea mai tampita idee posibila.Ori pui kit amortizor/arc ori o lasi asa.Nu te joci cu flanse de 3/4 centimetrii.Daca unu si-a pus pe masina nus'ce amortizoare de le coboara presiunea etc,etc..asta nu inseamna ca toata lumea tre sa faca la fel.Nea coco, parca trecuse un arc pe langa tine in una din postarile anterioare, oare nu e de la experientele tale?Din zece postari daca ai 2 bune si la subiect.Avem dreptul la opinie si cand am scris aceste cuvinte nu le-am scris cu rautate ci in contradictoriu.

                          Off:Stimate coco.Aproape toata lumea scrie de la caldura din fata calculatorului, inclusiv tu.Altii trimit de pe telefon.Puteam sa fiu si in tara ca la fel imi raspundeai.Bafta si km fara incidente va doresc tuturor.
                          Rog a se inchide, eu cred ca sa clarificat treaba cu jantele astea.
                          Last edited by gmihai24; 11-21-2012, 20:56 PM.

                          Comment


                          • #14
                            @ Gmighai24, nu vreau sa fiu rautacios sau offtopic, dar nu cred ca depinde de noi rugamintea de a inchide topicul (in loc de admin sau initiatorul topicului) si de a judeca pe ceilalti colegi de forum, in special cei old school care uneori vin si cu idei bune, calite pe langa cele trantite de necunoscatori dornici sa faca postari, acum fie, nu trebuie umblat la nici o presiune, nici la amortizoare, nici la anvelope, cui ii trebuie confort si ii incap, sa se rezume la jante pe 15'', cine nu poate pune, la fel si in cazul meu, 225/55/16 sunt super ok, chiar si cu avantgarde si suspensie sport.
                            In ideea mea, un set de jante de tabla, in special pe drumuri rele si unde e nevoie predominant de lanturi, sunt ideale, cum spunea si colegul Gmihai24, deseori se rezolva o indoitura cu ciocanul, rezista in timp ani buni, nu iti faci griji ca se exfoliaza, zgarie de la lanturi s.a.m.d... Chestia cu porii la jantele de tabla intalnite de mine nu e valabila, nu am avut probleme nici pe w 123 in ani intregi de folosinta pe iarna si am pe megane, de tabla, originalele din 2008, vara-iarna tot pe masina si nu am probleme cu nici una. S-a decolorat vopseaua de pe ele de la sare/soare dar capacele isi fac treaba la estetica.
                            Personal nu as folosi jante de tabla, mai ales pe un E class, din motive strict estetice, tocmai de aceasta intentionez sa trec de la 16'' originale avantgarde in 5 spite, la 16'' sau 17'' tot de avantgarde modelul facelift cu "twin spoke design".
                            Last edited by Dj Sky; 11-21-2012, 21:29 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Fiecare face cum doreste si pune ceea ce crede ca ii mai bine pentru masina lui. Pareri pro/contra vor fi tot timpul.

                              Si pe undeva ii drept si una si alta, ba ca se indoaie janta, ba ca arata mai bine una ca cealalta, etc, etc.

                              Eu am achizitionat inca un set de jante OEM (aliaj) care nu arata prea stralucit, care sunt tocmai bune de purtat iarna.

                              Asa ca inca un + pentru aliaj.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF