Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

4matic MB

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4matic MB

    Salutare tuturor colegilor.
    Sper sa nu deranjezi pe nimeni cu acest post aparent inutil
    Mi-ar placea sa adun cateva pareri, informatii, de la cunoscatori binenteles, despre sistemul 4 matic de la mercedes.
    Si anume mi-ar placea sa aflu aceste detalii despre functionalitatea si fiabilitatea acestui sistem pe clasa E. Din punct de vederea tehnic si cum este construit nu prea ma ajuta cu nimic, mai mult cred ca as vrea sa stiu daca si cat de tare mi-ar afecta viata daca mi-as achizitiona un w211 4matic.
    Intretinere, costuri, defectiuni, piese consumabile, locuri slabe, sau e ceva care se monteaza din fabrica si nu mai trebuie sa te gandesti la el... doar sa-l savurezi.

    Multumesc.... ma bate gandul sa imi mut distractia intr-o masina 4x4 si nu cred ca imi trebuie una offroad, inca.

  • #2
    Tot ce pot sa iti spun din start la o comparatie directa pe acelasi traseu intre un 320 cdi fara 4 matic cu cutie 7gtronic si anvelope 245/40/18 si un e 280 cdi cu 4 matic si cutia tot automata in 5 trepte, anvelope de 225/45/17, a fost o diferenta de consum de 0.8 litri, traseul de 12 km parcurgandu-se tot timpul de 280 cdi in spatele 320-ului, de aici mai ar fi rezultat inca 0,1 0,2 % , deci cam 1 litru la % diferenta, asta daca conteaza, motorina ambii de la MOL cu rezervoarele pline, eu cu inca o persoana in masina si el singur.
    Pentru mine conteaza si consumul deoarece pana acum am cam umblat cu masina, ca am facut 50.000 km cu ea, dar caut ceva de lucru mai aproape de casa si o voi scapa de greu .
    Despre intretinere vei avea nevoie de ulei si la cutia de transfer in plus fata de celelalte, o data la 60.000, probleme sa pice nu prea am auzit, consumabile nu ar trebui sa fie, atata ca ai in plus inca un cardan, dar totusi se imparte forta asa ca la amandoua le e mai usor.
    Iarna 100% ai ceva aderenta in plus, dar asta depinde pentru cine si unde se foloseste masina, deoarece eu il gasesc inutil tinand cont ca nu ies de pe asfalt cu masina, si pe asfalt pe unde circula altii cu turisme merg si eu dar asta tot timpul cu grija la anvelope si nu am ramas impotmolit chiar daca am mai fortat nota prin zapada mai mare 10-12 cm si garda mea la sol e de vreo 7 cm sub scuturi.
    Aici ai un clip de pe youtube, zic eu destul de usor de inteles
    Sponsored by http://www.couponsoffersanddeals.com (Free Digital Coupons), http://www.buttinseat.com (For Auto Dealers) and http://www.ANProximityMarketing.co...

    Astept si eu pareri pro si contra in special de la cei ce au 4 matic.

    Comment


    • #3
      Trecand de la un subiect la altul doar in ideea de a nu deschide topicuri inutile. Acum am inventat alta intrebare, sper sa nu rada de mine cei care cunosc si se pricep in sistemele electornice, pentru ca daca ma pricepeam si eu nu mai intrebam

      Stie cineva, daca ar fi posibil de a se seta din calculatorul masinii optiunea care, apleaca oglinda exterioara dreapta pana la nivelul care iti permite sa vezi bordura sau alt obstacol de-a lungul masinii... atunci cand se baga in marche arier?
      Stiu ca aceasta optiune este extracost la achizitia unei masini noi, dar nici nu ma pricep daca are ceva instalat ca aceasta optiune sa fie prezenta. Respectiv am o banuiala... este doar o banuiala, ca s-ar putea face din softul masinii.
      Ste cineva mai multe despre acest lucru?

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Teoretic ar trebui sa fie ceva electronic ceea ce spui tu, optiune setabila din Star Diag, la fel ca Follow me home sa apara sau nu, sau ca dvd in mers si multe altele... Cunoscatorii cu star ne-ar putea lumina...
        Si eu sunt curios din ce meniu al star-ului se activeaza beep-ul de centura nepusa, asta in cazul in care vede vre-un meserias al star-ului postarile.

        Comment


        • #5
          Eu pot sa spun ca e diferenta mare intre 4matic si tractiune spate. Si am mercedes din 1990. Acum am un w210 E280 4matic cu care am facut iarna trecuta cele mai mari haiducii prin zapada.
          Uite atasate cateva poze cu nametii din care am iesit fara probleme si un filmulet cu o panta de 40 de grade acoperita cu gheata si zapada.
          Legat de intretinere nu e foarte ieftina treaba, masina are alta punte fata, alti pivoti, alte capete de bara, alte fuzete, alte arcuri, alte amortizoare, alti rulmenti, plus planetare. Si astea toate mult mai scumpe ca la cele cu tractiune spate.
          Asa cum a zis DJ Sky, la 60.000 se schimba uleiul la cutia de viteze si cea de transfer.
          Masina are garda la sol marita fata de una cu tractiune spate si anume cu 10 mm spate si 18 mm fata.
          Mai multe mai discutam, eventual cei ce detin asa ceva poate posteaza ceva probleme tehnice (daca au intalnit).

          Attached Files

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Sponsored by http://www.couponsoffersanddeals.com (Free Digital Coupons), http://www.buttinseat.com (For Auto Dealers) and http://www.ANProximityMarketing.co...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Zeus, frumusica masina, o mai ai? Daca da sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Ce imi zici tu legat de diferenta de piese, banuiesc ca la tine e diferenta fata de un modelul berlina nu ca ar fi diferita la accesorii comparand-o cu modelul break rwd. Sau e diferita chiar fata de modelul identic ca al tau doar ca fara tractiune integrala?

              Anyway.... bucurate maxim de masina. Arata bestial. Drumuri bune.

              Comment


              • #8
                Da, mai am masina, multumesc de urari.
                Diferenta este intre modelele 4matic si RWD, indiferent daca sunt break sau nu.
                Datorita planetarelor fata, care la RWD nu exista, bascula este altfel gandita, amortizorul se termina cu o furca prin care trece planetara, capetele de bara sunt curbate, fuzeta este si ea diferita (pentru ca se prinde planetara de ea), Arcurile difera si iar amortizorul trece prin ele, bara stabilizatoare e alta.
                Deasemenea difera si caroseria, in dreprul cutiei de transfer este altfel curbata.
                A doua generație de 4Matic a fost reintrodusa pe seria W210 din 1998/1999. Disponibil doar pe masinile cu volan pe stanga, au fost din nou fabricate NUMAI la uzina Magna-Steyr din Austria (fosta Steyr Daimler Puch, responsabila cu G-ul) si nicaieri altundeva. A doua generație de 4Matic a folosit un full-time 4-wheel-drive sistem cu trei diferentiale fata deschis, centru și spate. Controlul tracțiunii este realizat cu ajutorul EU ETS (Sistemul Electronic al Tractiunii). Acesta folosește sistemul ABS cu supape suplimentare pentru a monitoriza și apoi frâna partial orice roata care pierde tracțiune. Acest sistem este, de asemenea, utilizat în Mercedes-Benz M-Class SUV.
                Attached Files
                Last edited by Zeus; 09-27-2012, 08:57 AM.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  M-ai lamurit. Garzzie mile Acum pe langa faptul ca sunt diferite mai spune-mi daca sunt la fel de rezistente in timp la uzura? banuiesc ca da, doar nu sunt mai prost gandite, nu? Sau nu cedeaza mai repede decat cele pe echipare RWD.
                  Si mai zi-mi te rog daca ai avut interventii sau probleme care s-au repetat pe parcursul timpului cu intreg sistemul, nu cu partea de mecanica. Adica daca ai avut alta uzura la rulmenti, planetare fata, grupuri implicate in procesul 4matic cat si probleme ale cutiei. Banuiesc ca anume cutia suporta o alta sarcina, nu?

                  Iarta-ma daca pun intrebari cu raspunsuri aparent clare, dar sunt convins ca este diferita realitatea unui user... de ce banuiesc eu.
                  Ma cam bate un gand sa trec pe un 4matic si nu cred ca vreau sa urc pe SUV sau offroad, inca.

                  Si daca ai avut curiositatea vreodata, te rog sa-mi spui si mie daca sunt alte diferente intre 320 4matic si 280 4matic in afara de numarul de cai putere.
                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Nu sunt probleme ce apar cu alta frecventa decat in mod normal. In schimb sunt mai multe repere implicate si mai scumpe. Ca la orice masina, totul tine de modul in care o intretii. Pentru asta trebuie sa gasesti o masina foarte bine intretinuta, pentru ca daca o iei cazuta e jale, o sa ai un proiect in plus in viata...
                    Legat de cutie nu am auzit sa existe probleme suplimentare generate de transmisia integrala.
                    Pentru W211, intre 280 si 320 este diferenta de putere si atat.
                    Pentru W210, intre 280 si 320, avand in vedere ca sunt modele EXCLUSIV benzinare, e diferenta si de consum si in primul rand de impozit. Dublu la 320 fata de 280.
                    Stima!

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vladic View Post
                      Trecand de la un subiect la altul doar in ideea de a nu deschide topicuri inutile. Acum am inventat alta intrebare, sper sa nu rada de mine cei care cunosc si se pricep in sistemele electornice, pentru ca daca ma pricepeam si eu nu mai intrebam

                      Stie cineva, daca ar fi posibil de a se seta din calculatorul masinii optiunea care, apleaca oglinda exterioara dreapta pana la nivelul care iti permite sa vezi bordura sau alt obstacol de-a lungul masinii... atunci cand se baga in marche arier?
                      Stiu ca aceasta optiune este extracost la achizitia unei masini noi, dar nici nu ma pricep daca are ceva instalat ca aceasta optiune sa fie prezenta. Respectiv am o banuiala... este doar o banuiala, ca s-ar putea face din softul masinii.
                      Ste cineva mai multe despre acest lucru?

                      Multumesc
                      Alte pareri legate de acest fenomen?

                      Comment


                      • #12
                        Un filmulet cu nebuni si un W210 4matic:


                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          Si tu zeus cu al tau 4M ..nimic, nimic??

                          Comment


                          • #14
                            Ba si eu, dar nu-s bolnav la cap chiar asa. Am postat un filmulet mai sus, http://www.youtube.com/watch?v=Tboh8...ature=youtu.be

                            La iarna promit ca o strecor prin omat de nu se vede

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Pe acesta il stiam.Astept unul ca cel facut de rusi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF