Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 210 cum sa faci volanul din lemn

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 210 cum sa faci volanul din lemn

    Pentru cei care sunt interesati sa isi faca partial volanul din lemn am sa explic procedura cum am facut eu pe a mea .
    Attached Files

  • #2
    Pai unde e procedura?
    Imbinarea lemn-piele, cu mansonul ala, sincer, nu-mi place. Nici faptul ca ai volan negru, l-ai imbracat in piele gri si i-ai pus lemn roscat. Dar, evident, gusturile nu se discuta.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      E interesanta totusi procedura, hai sa o vedem.

      Sent from my ST18i using Tapatalk

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        Pai unde e procedura?
        Imbinarea lemn-piele, cu mansonul ala, sincer, nu-mi place. Nici faptul ca ai volan negru, l-ai imbracat in piele gri si i-ai pus lemn roscat. Dar, evident, gusturile nu se discuta.
        +1.Nu-mi place deloc volanul.{si nici robinetii}.

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Mansonul nici mie nu imi place dar este primul volan ce am facut tapiterul ma aburit ca trebuie sa-i fac un canal ca.5 mm in lemn ca el acolo sa faca inbinarea dar la facut prost findca trebuia sa intoarca pielea ca sa se dubleze astfel sa fie la nivelul lemnului .Oricum fapta e consumata acum canalul este prea adinc si am pus acel manson provizoriu pina ce ma gindesc la o solutie ,daca stiam ca asa va fi faceam canalul doar de 2 mm .Pielea gri se asorteaza cu bordul iar aerbagul am sa il schimb cu unul gri cind gasesc unul .Procedura consta in felul urmator desigur cine are alte idei nu trebuie sa faca exact ca mine .Se da jos o borna de pe baterie ,desfaceti cele 2 surubele de la aerbag dupa care demontati volanul . Se ia o scindura de lemn de esenta tare fag , stejar ,nuc , cires important sa aiba cit mai multe striati sau noduri .Scindura trebuie sa aiba ca. 2 cm grosime 15 cm latime si sa fie pe o parte perfect plan .Se taie in 2 bucati la o lungime ce sa acopere suprafata dorita ce se inbraca in lemn .Se taie materialul de pe volan cu un cuter .O sa gasim sub ea un profil din aluminiu la modelele cu facelift iar o bara plina la modelele inainte de 2000 .Se aseaza scindura pe profil si se traseaza cite o linie pe ambele parti a profilului .Dupa care se va taia cite un canal in scindura la o adincime incit sa se aseze lemnul pe profil .Eu am facut canalul cu o perie de sirma rotativa .Asa se procedeaza cu ambele scinduri pina ce se aseaza pe profil ,deci practic lemnul va fi din 2 bucati unul dinspre exterior altul dinspre interior spre bord .Se macheaza raza volanului si se va taia scindura la ca. 2 cm de profil,dupa care se vor lipi cele 2 bucati de lemn cu poxipol pe profil . Cu poxipolul trebuie sa lucrati foarte repede pina nu se intareste .Fixati volanul de un scaun de lemn cu 2 suruburi prin gaurile unde intra firele pt. aerbag ca sa puteti lucra usor la ea si sa stea nemiscata .Puneti un smirghel rotativ pe flex si rotunjiti colturile lemnului dupa care masurati cu sublerul partea originala a volanului si slefuiti lemnul cu o fishie de smirghel de ca. 50 cm granulatie 100 prin miscari de dute -vino ,adica tragi de o pate apoi de cealalta parte a smirghelului .Grosimea volanului nu este perfect rotund ca si o bara ,o parte are 30 mm iar cealalta 35 mm.Verificati cu sublerul grosimea lemnului pe toata durata lucrari si slefuiti unde este necesar.In spatele volanului vin niste adincituri pentru o prindere mai buna a volanului .Se masoara adincimea si distanta adinciturilor de pe o portiune neatinsa a volanului dupa care se marcheaza valorile pe lemn si se vor efectua adinciturile cu o pila de lemn ,dupa care punem un smirghel pe un steclu semirotund care se potriveste perfect cu adincitura dorita (eu de exemplu am folosit un borcan de mustar in loc de steclu ) si il finisam .Tesim marginile lemnului unde se inbina si le vom chitui cu chit special pentru lemn .in ambele capete a lemnului facem cite-un canal de ca. 2 mm cu marginile tesite ,acolo se va face inbinarea pieli cu lemnul.Slefuim toata suprafata lemnului cu smirghel de 240-400-respectiv 600 .Invelim toata portiunea volanului unde nu se lucreaza cu banda pentru a nu se murdari .Se sufla 2 straturi de bait pentru a da culoarea dorita lemnului (cu cit suflam mai multe straturi va fi culoarea mai inchisa ) ,dupa care slefuim portiunea baituita cu un smirghel de 800 se sterge praful si se aplica un strat gros de lac de calitate .(exclus lacul in forma de sprey ) Duceti volanul la tapiter sa inbrace restul volanului in piele .Inveliti partea lacuita cu o banda sa nu se zgirie cit timp sta la tapiter .Sper ca am fost destul de explicit .

          Comment


          • #6
            Imi place ideea! Se mai poate perfectiona totusi si se pot folosi scule si materiale "mai profesionale"... (in loc de poxipol... de exemplu, samd)

            Cred ca daca mai faci inca un volan o sa iasa si mai bine.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Eu cred ca se poate face si un bisnis din asta avand in vedere cat costa un volan de lemn. Nu e rea ideea. Dai volanul vechi la schimb si bani diferenta. Deasemenea cu masti 2din mai merge treaba. Prin Lituania sunt niste baieti care se ocupa cu asa ceva.
              Felicitari pentru idee, volanul asta nu e foarte reusit dar e un inceput in toate.

              Sent from my ST18i using Tapatalk

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Salut! Am imbracat cateva volane in piele si sincer prefer volanul in piele, decat cel de lemn sau mixt piele-lemn, datorita faptului ca pielea e mai aderenta decat lemnul lacuit. De realizarea ta, ce sa spun? E OK ptr. inceput si daca-ti place asta e cel mai important. Sigur urmatoarele volane vor fi tot mai reusite. Ca idee, foloseste lemn de nuc si dai numai lac, sau lemn de fag si dai bait de nuc si lac. Fa niste probe si vezi cum arata. Eu cred ca nucul merge mai bine decat nuanta de cires ( asta cred ca ai dat de a iesit culoarea roscata ). Sau dai 1-2 straturi de mahon, slefuiesti, apoi dai teak, slefuiesti si dai lac. Bafta si daca mai faci volane, pune poze sa vedem progresul!

                Comment


                • #9
                  Salutare.Azi am avut timp sa mai inbunatatesc un pic volanul la inbinari unde tapiterul a facut o lucrare de cacao. Cind o sa mai am timp o sa schimb si culoarea lemnului sa semene un pic mai bine cu mahonul din bord.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie neaparat, zic eu, sa faci ceva cu airbagul, ca a iesit cam pestrit: bord si laterale volan gri, airbag negru...
                    M-a tentat si pe mine, la un moment dat, un volan cu lemn, insa la 400 de euro (aftermarket) si sa-mi ramana airbagul negru, m-am lasat. N-am inteles ce-a avut neamtul in cap cand mi-a facut bordul si tapiserie gri, volanul lasandu-l negru...
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Daca nu gasesc aerbag gri poate as putea sa il vopsesc cu ceva vopsea speciala de piele. Nu stiu cit de bine ar tine doar ca comenzile de pe volan tot negre vor ramine.

                      Comment


                      • #12
                        Se poate vopsi in gri... Vezi la colegul mer280se (Feri). El a revopsit un intreg interior si a iesit foarte bine.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Se poate vopsi in gri... Vezi la colegul mer280se (Feri). El a revopsit un intreg interior si a iesit foarte bine.
                          Da asa este...am reusit sa revopsesc tot interiorul, dar mentionez: depinde ce material vrei sa vopsesti!

                          Asa ca acele butoane nu cred ca se poate vopsi cu vopseaua de piele!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Salut.Poti sa i-mi zici te rog ce fel de vopsea ai folosit si de unde ai cumparat-o?Vopseaua respectiva trebuie suflata sau este ceva genu ca si crema pentru pantofi? Vreau sa vopsesc airbagul si partea din spate a volanului, desigur cu butoanele nu am ce face.Multumesc.
                            CJ-12-LWP
                            Senior Member
                            Last edited by CJ-12-LWP; 12-22-2012, 07:45 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                              Salut.Poti sa i-mi zici te rog ce fel de vopsea ai folosit si de unde ai cumparat-o?Vopseaua respectiva trebuie suflata sau este ceva genu ca si crema pentru pantofi? Vreau sa vopsesc airbagul si partea din spate a volanului, desigur cu butoanele nu am ce face.Multumesc.
                              Vopseaua se numeste VOPEL (se poate gasi in mai multe culori). Este asemanator cu ceea pentru pantofi...are un burete in "cap" cu care se vopseste materialul dorit. Pachet contine si un fixator care se da dupa vopsire.

                              Despre asta este vorba...



                              Acesta este rezultatul...



                              Eu l-am cumparat de la un magazin uz casnic.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF