Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 55 amg

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 55 amg

    Va salut.
    Sunt un impatimit iubitor de Mercedes clasa "E" W 211 varianata "AMG" ( ma incadrez sa achzitionez unul din 2004 - 2006 ).
    In vara asta sunt hotarat sa achizitionez un E 55 AMG fie din Romania ( este unul singur la vanzare pe net din ce am gasit eu ) fie din Germania. E 63 AMG este cu mult mai scump in Germania ... si in Romania nu am gasit la vanzare.
    Motivul pt care deschid acest topie este urmatorul: sunt foarte multe pareri despre aceste masini cum ca ar fi fff scumpe de intretinut si fff sensibile ca si masini ( pline de senzori/electronica ).
    Este cineva care sa fi avut asa ceva si sa mi poata da mai multe detalii?!

    P.S. Ultima discutie pe care am avut o cu cineva despre aceasta masina era despre consum: undeva la ~30-35% cand te "joci" cu ea ... si 22-24% in Bucuresti consum "mai civilizat". Pareri?!

  • #2
    V8 55 Kompressor e o adevarata bomba pe roti, brutala si foarte rapida indiferent pe ce format de caroserie e montat. Intrebai de fiabilitatea modelului. Ce pot spune e ca, de fel apar probleme la cutia de viteze ce poate fii sparta foarte usor sau cel mai frecvent softul cutiei, grupul spate incepe sa huruie sau chiar sa cedeze datorita cuplului mare, in functie de cum a fost utilizata masina, motorul poate sa duca km multi sau sa cedeze rapid...si cel mai probabil , cine a detinut asa ceva e imposibil sa nu se fii "jucat" ceva timp cu masina. Iar apropo de jucat, in mers sportiv, cine a zis ca ar consuma 30-35 in oras cred ca a ras de tine, pt ca in mars fortat si cam ....cu piciorul la fund la viteze de 200-250km/h consuma 28-30% la drum lung. Am facut o excursie eu cu un SL600 si prietenul meu cu SL55 AMG. Spre surprinderea mea si a propietarului, V8-ul a consumat mai mult decat V12. Amandoi foloseam benzina Super de 100. E55 nu am condus sportiv si nu pot sa-mi dau cu parerea, dar SL55 l-am dus la limita si pot spune ca e o masina fenomenala. V8-ul suna exceptional si parca te imbie la un mers sportiv mai ales cand e decapotat . Motorul nu e asa de greu pe puntea fata si in curbe are o stabilitate exceptionala fara sa apara subvirarea iar efectul de supravirare e rapid blocat de controlul tractiunii. Cutia schimba excelent, e mai rapida si retrogradeza la fel in kick fata de SL600. Comparativ cu felul in care lucreaza cutia de pe M5 sau M6, e la ani lumina distanta, dar....totusi nu le putem avea pe toate.

    Motorul in general e fiabil, dar nu se stie niciodata. Orice piesa din motor costa enorm si la o reparatie, trebuie sa fii tare cu inima ca altfel.....

    Axele cu came sunt punctul lor slab, pt ca apare lipsa de ungere a motorului in viraje sau acceleratii -deceleratii. Chiulasele crapa in jurul lagarelor de la axe came. Am inteles ca, pt a evita acest lucru ar trebui achizitionata baie si pompa ulei din 2005 incoace. Modelele din 2002-2005 sunt foarte problematice.

    Alta problema intalnita de propietarii de 55 Kompressor sunt pistoanele ce pot ceda la o utilizare foarte intensa la turatii ridicate a motorului datorita detonatiilor. Pt a evita acest lucru, folosesti numai benzina de foarte buna calitate ( numai 100) iar senzorul de detonatii ar trebui verificat (inlocuit) periodic impreuna cu pompa de apa electrica (intercoler) ce mai face figuri, mai ales daca e veche. Au fost chiar recall la MB pt a inlocui pompa apa intercoler.

    Ar mai fii multe de discutat dar ,per total 55Kompressor e un motor excelent si iti ofera mari satisfactii cu conditia sa-ti si permiti diversele reparatii ce sunt totusi destul de costisitoare, mai ales ca masina e destul de veche.


    Acum depinde numai de tine daca iti poti permite sa intretii acest model .
    Last edited by 300zxtt; 05-09-2012, 20:31 PM.

    Comment


    • #3
      Nu stiu daca la un test/reprezentanta MB ar putea sa iasa toate bubele astea ... insa macar cineva care stie cu ce se mananca asa ceva poate sa si dea seama daca exista vro problema majora!

      Sunt mai mult decat convins ca este un motor excelent .. mai ales pe un cabrio.

      Cel care mi a zis de consumul de ~ 30% in Bucuresti este un proprietar de M5 din 2002 care dupa cum stim are 5.0L 400 CP. El mi a zis ca niciodata nu i a scazut sub 20% in oras la mers foarte civilizat. ( cutia este manuala ). Din discutia asta mi a zis ca V8 ul de 5.5L ar consuma undeva la max 30 % pt ca esti si automata si este si mai puternic. Asta ma sperie un pic ... in ideea in care daca te "joci" seara cu el ... ar insemna sa ti consuma jumatate de rezervor intr o 100 km. La drum intins ... daca mergi mai sportiv nu cred ca ar treb sa sara de 15 %. ( nu 200 - 250 km/h .. ma refer la limita maxima cat sa nu ramai fara permis pe unde mergi )
      Si da ... piesele ma astept sa fie scumpe ... casco la fel ( chiar daca este o masian de 8 ani ) ... insa merita sa ai aproape 500 CP pe o limuzina cu care faci senzatie pe langa orice racheta!

      Comment


      • #4
        Daca iti permiti intretinerea......da-i bataie. Nu consumul te omoara, ci intretinerea.

        Comment


        • #5
          Originally posted by MINCKI View Post
          Nu stiu daca la un test/reprezentanta MB ar putea sa iasa toate bubele astea ... insa macar cineva care stie cu ce se mananca asa ceva poate sa si dea seama daca exista vro problema majora!

          Sunt mai mult decat convins ca este un motor excelent .. mai ales pe un cabrio.

          Cel care mi a zis de consumul de ~ 30% in Bucuresti este un proprietar de M5 din 2002 care dupa cum stim are 5.0L 400 CP. El mi a zis ca niciodata nu i a scazut sub 20% in oras la mers foarte civilizat. ( cutia este manuala ). Din discutia asta mi a zis ca V8 ul de 5.5L ar consuma undeva la max 30 % pt ca esti si automata si este si mai puternic. Asta ma sperie un pic ... in ideea in care daca te "joci" seara cu el ... ar insemna sa ti consuma jumatate de rezervor intr o 100 km. La drum intins ... daca mergi mai sportiv nu cred ca ar treb sa sara de 15 %. ( nu 200 - 250 km/h .. ma refer la limita maxima cat sa nu ramai fara permis pe unde mergi )
          Si da ... piesele ma astept sa fie scumpe ... casco la fel ( chiar daca este o masian de 8 ani ) ... insa merita sa ai aproape 500 CP pe o limuzina cu care faci senzatie pe langa orice racheta!
          Poi mai bine cumpara un s55 amg w220... le gasesti la o destul de mica diferenta de pret si nu ar trebui sa ai probleme de fiabilitate. Un amic de a meu a detinut un s55 amg, si vreau sa iti zic ca e cea mai fiabila masina din cate cunosc... La ce a facut ala cu ea, si a mers in continuare...accelerari blana,drag racing, viteze pana la 300+ km/h , derapaje controlate etc... intradevar cea mai fiabila masina pe care o stiu. Si ai si calutzi mai multi pe s55 w220. E mai valoros un S decat pe un E din toate punctele de vedere. Bafta!

          Comment


          • #6
            Cu siguranta un S klass este mult mai sensibil decat un E klass... si cu siguranta este si mia scump de intretinut pt ca este vorba de o clasa superioara.
            Am o cunostinta care a avut un S klass din 2003 diesel ... vreau sa zic ca era foarte pacator ... multe erori pe partea electrica!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF