Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 210 Diferenta motor 200-220 CDI ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 210 Diferenta motor 200-220 CDI ?

    Salutare.Cum spune si titlul si stiu ca acest subiect este arhidiscutat ,am citit cam tot ce se putea despre acest subiect dar tot nu am inteles exact care este diferenta intre cele doaua motoare .Stie cineva de ce unul are 116 hp si celalalt 143 hp ? La cel de 116 hp sunt mai slabute componentele de gen ambreaj,turbo injector etc ? Cel de 116 hp este mai fiabil in sensul ca motorul este mai putin solicitat ? Uni sunt de parere ca motor mare cai putini inseamna viata lunga a motorului in schimb motor mic cu cai foarte multi este prea fortat si se uzeaza mai repede. Multi zic ca doar softul difera atunci de ce nu a facut neamtul pe toate la 143 hp au refuzat clienti sa aiba prea mult cai ? Trebuie sa existe o explicatie logica.Si cum de la W 211 motor de 2148 are 136 hp si la W 210 motor 2148 are 143 hp fiind o generatie mai veche ? Am intrebat un mecanic de la MB daca se poate modifica 116 hp in 143 hp si mi-a raspuns sa imi vad de treaba cu cei 116 hp dar nu a vrut sau nu a stiut sa zica ce difera concret.Daca un model avea 2000 cmc iar celalalt 2148 era normala diferenta de putere .Astept raspunsurile dumneavoastra cu interes .Multumesc.

  • #2
    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
    Salutare.Cum spune si titlul si stiu ca acest subiect este arhidiscutat ,am citit cam tot ce se putea despre acest subiect dar tot nu am inteles exact care este diferenta intre cele doaua motoare .Stie cineva de ce unul are 116 hp si celalalt 143 hp ? La cel de 116 hp sunt mai slabute componentele de gen ambreaj,turbo injector etc ? Cel de 116 hp este mai fiabil in sensul ca motorul este mai putin solicitat ? Uni sunt de parere ca motor mare cai putini inseamna viata lunga a motorului in schimb motor mic cu cai foarte multi este prea fortat si se uzeaza mai repede. Multi zic ca doar softul difera atunci de ce nu a facut neamtul pe toate la 143 hp au refuzat clienti sa aiba prea mult cai ? Trebuie sa existe o explicatie logica.Si cum de la W 211 motor de 2148 are 136 hp si la W 210 motor 2148 are 143 hp fiind o generatie mai veche ? Am intrebat un mecanic de la MB daca se poate modifica 116 hp in 143 hp si mi-a raspuns sa imi vad de treaba cu cei 116 hp dar nu a vrut sau nu a stiut sa zica ce difera concret.Daca un model avea 2000 cmc iar celalalt 2148 era normala diferenta de putere .Astept raspunsurile dumneavoastra cu interes .Multumesc.


    E foarte simplu... Diferenta dintre 200 si 220 e doar softul, nimic altceva. M-am interesat la reprezentanta si acelasi lucru mi s-a zis. Neamtul a facut si varianta de 200 probabil sa acopere o nisa de piata, si pentru taxiuri, deoarece 200 are un consum mai mic cu aprox 0.7 l/100 km sau chiar si mai mic, in functie de sofer. Motoarele de 200 sunt mai fiabile in oras, deoarece sunt mai putin solicitate din punct de vedere al componentelor interne, si ofera un sprint relativ destul de ok pentru oras, dar pentru drumuri in afara e de preferat un 220 fiind ca are un sprint mai bun in 80-120, deci ajuta depasirile. Si eu m-am interesat de diferenta, am vrut sa imi pun soft de 143 pe 200-le meu, le am, inclusiv unul de 150 de cai (optimizat pentru consum), care le-am primit prin amabilitatea unui coleg de pe forum, cred ca Gabi B. (imi cer scuze daca botez colegu... ), si daca ai nevoie de ele pentru a face acest update la soft, te rog sa imi pui la dispozitie un email ca sa ti le trimit. Mi s-a parut ca 200-le e prea lenes, dar defapt era o electrovalva blocata, si dupa aia s-a rezolvat si merge masina mult mai bine. Pe mine ma costa 50 de euro operatiunea de updatat si copie dupa softul de 200 in caz ca ceva nu functioneaza cum trebuie.
    Nu am reusit sa le pun la mine, pentru ca m-am mutat la municipiu, iar aci folosesc prea putin masina ( nu stiu daca am facut 1500 de km in 4 luni). E nevoie doar de cineva care se ocupa de cipuri/softuri auto, cu tester OBD pentru a incarca softul, si in rest, dupa aplicare e nevoie de un rodaj pe un drum mai lung gen 200 de km, unde la inceput e nevoie de mers cat de cat constant intre 80-120, iar dupa o anumita distanta, cam 75%, se poate da blana in voie ca sa vezi ce face softul.
    Variantele care le am eu sunt pentru w210 200cdi tiptronic 116cp-220cdi tiptronic 143cp si 220cdi tiptronic 150 de cai.
    Bafta si anunta-ma daca le vrei. Mentionez ca nu ofer nici un fel de garantie ca softurile ti-ar folosi, tinand cont ca aceste softuri se refera si la cutia de viteze automata sau nu si la alte aspecte care tin de unele electronice gen pornirea webasto sau altele altele...

    Comment


    • #3
      Asa si eu. Am e 200 2.2 cdi 116 cai , i-am tras soft de e220 cred ca 150 cai si s-a schimbat total comportamentul masinii , parc ama iimpinge cineva de la spate cand o calc. Consumul nu creste semnificativ, in ideea in care conduc la fel ca si inainte.

      Comment


      • #4
        Tu de cind ai schimbat softul ? La cine ai facut schimbarea ? Mersi

        Comment


        • #5
          Deci sa inteleg ca neamtul a facut motorul de 116 hp. doar pentru un consum mai redus ?

          Comment


          • #6
            Am resoftarea de aprox un an fara nici o problema, asta in conditiile in care am condus normal si inainte si dupa . Multa lume cu masini softate incepe sa intepe si sa omoare masina cu pornbiti sport si talpa mare , ca doar masina trage, si o omoara el cu manuta lui , dar in rest absolut nici o treaba. Daca te intereseaza iti dau pe privat numarul celui care mi-a facut softul, un tip din Cluj , care se pricepe in meterie de Mercedes.

            Comment


            • #7
              Legat de modificarea puterii la motor mam interesat si eu pt un e 200 din 2001 manual care tot asa are 116hp, motorul rezista fara a risca sa se strice dar chitu ambreiaj si turbina trebuie sa fie ok... pana la 180cp si aprox 400nm...modificarea se face din soft costurile sunt undeva la 250 de euro cu 2 teste dino
              Last edited by mircea600sel; 03-09-2012, 16:20 PM.

              Comment


              • #8
                Azitazi am observat ca la al meu W210 E200 an 2000 cutie manuala in treptele superioare daca apas brusc acceleratia la o depasire patineaza ambreajul. La Unix pentru E200 discul este D 230 mm iar la E220 este D 240 mm.Deci totusi exista niste diferente intre cele 2 modele. Intrebarea ar fi daca as putea monta kit de ambreaj model E 220 pe E 200? Ma gandesc ca ar tine mai mult si ar fi si pornirea mai elastica. Poate mai tarziu o sa schimb si softul de 143 hp.A mai facut cineva asa ceva, sunt ceva complicatii? Sa nu cumpar kitul si sa nu potriveasca. Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Si volanta diferă din ce-am săpat eu, pe lângă ambreiaj.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Deci nu e chiar asa de simplu cum zic unii colegi ca doar softul difera. Dar kitul de ambreiaj de E 220 s--ar pupa cu volanta de pe E 200?
                    Last edited by cutaresku; 04-04-2013, 20:50 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca da. Insa pentru a verifica eu te-as sfatui ca procedezi ca mine, cand am dubii: EPC-ul in fata si compari piesele cod cu cod.

                      LE: pe forumuri se spun multe, de multi... Ce cumperi si de la cine, depinde si de tine. Pe de alta parte, mai gresesc si hiper-specialistii, daramite forumistii.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 85 leu View Post
                        Legat de modificarea puterii la motor mam interesat si eu pt un e 200 din 2001 manual care tot asa are 116hp, motorul rezista fara a risca sa se strice dar chitu ambreiaj si turbina trebuie sa fie ok... pana la 180cp si aprox 400nm...modificarea se face din soft costurile sunt undeva la 250 de euro cu 2 teste dino
                        Eu am mari indoieli ca doar din soft la o masina care initial avea 116 cai, acum probabil maxim 100 se poate o obtine si inca safe o marire de putere de aproape 80 de procente...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF