Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Este ok ca am pus carton la radiator?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dorut View Post
    Sau sfaturi promte si la obiect! Sigur esti propietar de service! NO HARD FEELINGS vorba americanului!
    No Hard Feelings !
    Ai dreptate, sunt proprietar de service (imi place cum suna).
    E service-ul meu personal din garajul meu personal care se ocupa in exclusivitate de doar 2 vehicule: un W126 300SE din 1987 si o Yamaha XV535 din 1991. Celelalte: (W211, A4 si Astra sotiei) sunt intretinute la service. (doar W211-ele la reprezentanta, celelalte la service privat).

    Legat de subiect s-a cam spus ce era de spus. Cui ii place sa-si puna carton la radiator e liber s-o faca, cu toate ca daca era o idee buna ar fi existat asa ceva de cumparat ca si accesoriu original, cum era la Oltcit pe vremuri. Era un plastic special care intra perfect in grilajul din botul masinii, gandit exact pentru asta. Doar ca Oltcit-ul avea racire pe aer ...

    Din punctul meu de vedere exista multe alte lucruri mai bune prin care putem avea grija de masina decat sa-i punem un carton in fata ...

    Toate cele bune !

    Comment


    • #17
      Din cate stiu,Mercedesul nu are Heat booster ul?care iti incalzeste apa mai repede cand e frig afara?

      Comment


      • #18
        Ba cred ca da. Uite eu pe w202 am acest buton, uni miau zis ca e sirocou alti ca e numai pt incalzirea baii de ulei si apa din motor. Dar tot nu stiu ce sa cred....
        Attached Files
        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

        Comment


        • #19
          Trebuie sa crezi ce este cu adevarat Iar cu asta nu te poate ajuta nimeni.

          Acel buton la w202 iti porneste Auxiliar Heat Booster (WebastO sau Sciroco) care are menirea de a-ti incalzi rapid antigelul. Pentru a putea beneficia de un comfort thermic in habitaclu mult mai repede decat se poate incalzi un motor diesel in turatii mici.

          Comment


          • #20
            Salutare.Am si eu la W 210 un buton exact identic in scrumiera dar nu am inteles nici pina acum cind este pornita, cind beculetul rosu este aprins sau cind este stins ?Daca stie cineva rog sa ma lamureasca si pe mine .

            Comment


            • #21
              Originally posted by CJ-12-LWP View Post
              Salut ,chiar am vazut o reclama la televizor parca la Ford era ca are niste elementi sub grilajul de aer din fata radiatorului care se inchid si se deschid automat la o anumita temperatura . Astfel motorul se incalzeste mai repede deoarece este protejat de vintul rece si scade consumul .
              N-are nici o treaba sistemul ala de la Ford cu cartonul pe radiator. Este pentru aerodinamicitate si atat. Active grill shutter - asa se numeste.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Originally posted by vladic View Post
                Trebuie sa crezi ce este cu adevarat Iar cu asta nu te poate ajuta nimeni.

                Acel buton la w202 iti porneste Auxiliar Heat Booster (WebastO sau Sciroco) care are menirea de a-ti incalzi rapid antigelul. Pentru a putea beneficia de un comfort thermic in habitaclu mult mai repede decat se poate incalzi un motor diesel in turatii mici.
                Confunzi Heater Booster System (adica bontonul buclucas) cu altele. HBS-ul asta intra automat la -8 grade si e oprit cand ledul e aprins.

                On topic: eu nu vad sensul cartonului, daca termostatul e ok, temperatura ajunge imediat la 90 grade. Cred ca mai degraba dauneaza cartonul ala...
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Confunzi Heater Booster System (adica bontonul buclucas) cu altele. HBS-ul asta intra automat la -8 grade si e oprit cand ledul e aprins.

                  On topic: eu nu vad sensul cartonului, daca termostatul e ok, temperatura ajunge imediat la 90 grade. Cred ca mai degraba dauneaza cartonul ala...
                  Ok atunci ala o fi Auxiliar Heater, dar menirea ecelui buton este aceeasi.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                    Salutare.Am si eu la W 210 un buton exact identic in scrumiera dar nu am inteles nici pina acum cind este pornita, cind beculetul rosu este aprins sau cind este stins ?Daca stie cineva rog sa ma lamureasca si pe mine .
                    Incalzirea auxiliara este pornita atunci cand becul este stins, dar atentie ca toate w210 au butonul dar nu toate au sistemul de incalzire (sirocou/Webasto)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                      Salutare.Am si eu la W 210 un buton exact identic in scrumiera dar nu am inteles nici pina acum cind este pornita, cind beculetul rosu este aprins sau cind este stins ?Daca stie cineva rog sa ma lamureasca si pe mine .
                      Cand becul rosu este aprins inseamna ca auxiliar heat booster este dezactivat. Atunci cand este stans este activat si porneste automat cand temperatura externa este mai mica de 7 grade celsius.
                      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by moskyno93 View Post
                        Cand becul rosu este aprins inseamna ca auxiliar heat booster este dezactivat. Atunci cand este stans este activat si porneste automat cand temperatura externa este mai mica de 7 grade celsius.
                        Corect! Daca va uitati mai bine si scrie pe buton : "OFF"
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #27
                          Cum v-am promis, vreau sa va spun ce am observat de cand am pus cartonul: temperatura apei urca putin mai repede iar inauntru se simte. Afara sunt in jur de -10 grade de cateva zile. Stiu ca prin radiator nu circula apa pana nu se ajunge la 90 de grade dar poate ca acum, fiind acest "paravan", blocul motor este mai ferit cu curentul de aer rece iar apa din el se incalzeste mai repede. Uitandu-ma mai atent si la alte masini pe strazi, pe langa maxi-taxi, am observat destule berline Skoda, Opel, Wloksvagen( aceste 3 marci sunt mai numeroase, dar si altele) care au recurs la aceeasi metoda cu cartonul. Deci rau nu cred ca facem...
                          Last edited by cristi_fulger; 01-30-2012, 12:24 PM.

                          Comment


                          • #28
                            CJ 12... este pornit cand ledul este stins.
                            Pentru Cristi, si eu am aceeasi masina, w210 din 2001, merg in Galati si sunt convins ca nu este nevoie de obturarea radiatorului cu carton. Am stationat la Sinaia, am mers la Brasov, etc si masina(motorul) functioneaza perfect, face caldura, turatie constanta, fara nici un fel de obturare. Este totusi mercedes, mai batrana, dar mercedes. Poate trebuie sa mentionam starea scuturilor, capacelor de pe motor si izolatia de pe capota.

                            Comment


                            • #29
                              Cum sa pui carton in fata radiatorului masinii? Doar pentru ca vedem la altii? Mai ales cand masinile sunt testate la niste temperaturi pe care probabil nu le vom avea prea curand la noi.

                              Comment


                              • #30
                                NU pentru ca am vazut la altii. Am vazut SI la altii. Dar nu asta este ideea. Important este ce am constatat eu insumi pe masina mea. Si am sa pun in continuare carton cand da frigul. Ford-ul a trecut, la unele modele, din fabrica la grila care se inchide automat cand e rece. Si alte marci am inteles ca au sistemul asta din fabrica. Oare de ce?!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF