Va salut! Deoarece a venit gerul si pentru ca temperatura optima de functionare a motorului este in jur de 90 de grade, am acoperit cam 3/4 din radiator cu carton. Pe frigul asta se ajunge cu greu la aceasta temperatura asa ca m-am gandit sa fac asta. Prin oras maxi-taxi vad o multime cu carton pe grila( sunt numai Mercedes-uri si Wolksvagen-uri noi). Ce spuneti si voi? E ok?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Este ok ca am pus carton la radiator?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Este ok, cu toate ca iti recomand sa nu il acoperi asa mult, maxim jumatate.
Poti sa il lasi si asa mare, dar cam trebuie sa stai cu ochii pe temperatura apei ca pe butelie in special cand va mai creste temperatura afara. Tinand cont ca ventilatorul la masinile noi porneste electric cand e nevoie, cartonul ajuta la viteze mari in afara, in oras la 30 km/h nu e mare lucru cartonul, dar ajuta.
Spuneai ca vezi maxi taxi cu carton pe grila, e mult mai putin periculos pentru ca radiatorul ramane deschis si in caz de incalzire ventilatorul poate trage aer pentru racire, la tine nu, de aceea am zis, atentie!Last edited by Dj Sky; 01-26-2012, 19:51 PM.
-
Ai probleme cu termostatul sau cu temperatura apei ? Nu-ti baga caldura ?
Cand termostatul e inchis lichidul de racire oricum nu circula prin radiator ...
Sa-ti pui carton doar pentru c-ai vazut la altii mi se pare cam .... aiurea.
Dar nah, fiecare cu ale lui, asa facea si taica-miu la Oltcit prin anii '90 ...
@DjSky: la viteze mari, afara, daca temperaura apei scade, inchide si termostatul ...
Chestia asta ma depaseste: decat sa schimbi un termostat mai bine umblii cu cartoane de banane pe radiator ???
Comment
-
@ Orvo, chiar daca un termostat functioneaza perfect si mai ales un motor care e in mintile lui, (nu incalzeste) din cauza aerului foarte rece care intra pe motor, acesta se va incalzi foarte greu si dupa ce se incalzeste de mergi fara sarcina (cobori un deal mai lung mai cu viteza) vei avea marea mirare sa iti scada temperatura la apa cu termostatul inchis.
Asta am patit si eu la E class anul trecut, la -24 de grade cand coboram din padurea Bogatii spre Brasov cu viteza de 100-140 km/h, asfaltul era uscat iar temperatura apei mi-a scazut cam la 60 de grade. Cand am vazut asta m-am oprit si am verificat furtunul de apa de la iesire din motor si era "inghetat", deci termostatul meu functioneaza bine.
Comment
-
Salut ,chiar am vazut o reclama la televizor parca la Ford era ca are niste elementi sub grilajul de aer din fata radiatorului care se inchid si se deschid automat la o anumita temperatura . Astfel motorul se incalzeste mai repede deoarece este protejat de vintul rece si scade consumul .
Comment
-
Originally posted by cristi_fulger View PostVa salut! Deoarece a venit gerul si pentru ca temperatura optima de functionare a motorului este in jur de 90 de grade, am acoperit cam 3/4 din radiator cu carton. Pe frigul asta se ajunge cu greu la aceasta temperatura asa ca m-am gandit sa fac asta. Prin oras maxi-taxi vad o multime cu carton pe grila( sunt numai Mercedes-uri si Wolksvagen-uri noi). Ce spuneti si voi? E ok?
Indiferent de temperaturile exterioare, poate sa fie si -50 de grade, temperatura motorului trebuie sa fie cea la care deschide termostatul 78, 80 82, 89, 90, 92, nu toate termostatele sunt la fel , nu toate sunt de calitate,
Probabil ca ati vazut pe Discovery, acele filme care prezinta camioanele din Canada ,Alaska , intreb eu !! ,ati vazut vreunul cu motorul captusit cu cartoane???
Fiecare bucata de plastic, scut, grila, ornamente, capace , au rolul lor pe o masina indiferent de marca, romanii de regula cumpara masinii din alte tari , ca sunt mai ieftine sau mai bine intretinute, ma rog fiecare cu parerea lui , aspectul cel mai important este scapat din vedere, si anume masinile cand sunt fabricate , nu sunt facute toate la fel , ele sunt facute in functie de zonele geografice, tari , si alte aspecte, nu poti face comparatie intre o masina fabricata pentru anglia si una fabricata pentru spania sau italia, nu trebuie uitate nici cele din state , care si ele sunt impartite in zone reci , calde ,,cati sau uitat cu atentie la aceste aspecte .Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
Comment
-
Normal cum zici tu acele caneluri scuturi etc. sunt facute pentru ca sa dirijeze aerul pe motor astfel sa aiba o racire mai buna .Mie personal mi-ar placea sa fie dotat MB-ul cu un dispozitiv pe grila radiator care sa inchida si sa deshida aerul si sa functioneze ca si un termostat.Ar fi ideal pentru cei care circula mult prin oras adica rute scurte.
Comment
-
Termostatul este schimbat acum o luna si este Wahler. Luat after-market dar facut pe original cu steaua stearsa. Dar nu asta este problema. Si cel dinainte, original al masinii, mergea ok dar am zis sa il schimb avand totusi o vechime. Totul este si merge ok. Am zis numai acum in perioada asta geroasa pentru ca am observat ca urca destul de greu temperatura apei. Inauntru baga caldura ok. M-am gandit numai pentru o mai buna functionare a motorului.
Comment
-
Originally posted by cristi_fulger View PostM-am gandit numai pentru o mai buna functionare a motorului.
Asa putem filozofa la nesfarsit pe teme dinastea. Buna functionare a motorului a fost gandita de proiectantii de la Mercedes si trebuie sa fie asigurata de tine prin service-urile regulate si de calitate. Atat. Restul sunt legende urbane (ca sa nu zic satesti) inradacinate la noi de pe vremea Daciilor si a Oltcit-urilor. Daca nu-ti "urca" apa (nu tie neaparat, dau doar un exemplu), atunci solutia nu e un carton pe grilaj, ci o vizita in service.
Toate cele bune si caldura in masina !
Comment
-
Eu la 220cdi al meu am termostatul dus,si pe figul asta nu baga mai deloc caldura asa ca m-am enervat si am acopetit 95% din suprafata radiatorului. Acum este mai binisor dar oricum nu imi fac griji caci si dupa 2 ore de mers...apa nu se ridica mai mult de 50."MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!
Comment
-
Originally posted by cristi_fulger View PostAi perfecta dreptate. Vreau doar sa nu fac rau. Am sa vad in cateva zile cum va evolua treaba si va spun. Merci!
Comment
-
daca vrei sa faci ceva inteligent vorba lui automaticul uita-te la unele masini care cred ca sunt chiar din canada :au in fata pe grila o piele care acopera toata fata masinii si care opreste orice flux de aer spre motor ca sa ajunga la temperatura optima de functionare mai repede si pt a micsora coeficientul de disipare a caldurii produse de motor , rezultand o incalzire mult mai rapida si o racire mult mai lenta.
Acea piele are niste fante cu adeziv si daca vrei poti sa le desfaci si sa nu mai obturezi fluxul de aer care intra in compartimentul motor.
Sa ma contrazica cineva daca am sau nu am observat corect, sau poate ma insel!
Ce zice AUTOMATICUL?
Originally posted by automaticul View PostBuna seara, interesante afirmatii , oare si-a pus cineva vreodata intrebarea, de ce au masinile capace de plastic pe motor?? , scuturi pe dedesubt?? , carcasele filtrelor de aer, pe partea cu evacuarea?? de ce scuturile au acele forme??.toate aceste lucruri nu sunt bagate in seama de nimeni , daca se sparge un scut , care este problema ??pun unul mai ieftin, nu??cand vine frigul , incepem sa facem comparatii cu bunicuta dacie.
Indiferent de temperaturile exterioare, poate sa fie si -50 de grade, temperatura motorului trebuie sa fie cea la care deschide termostatul 78, 80 82, 89, 90, 92, nu toate termostatele sunt la fel , nu toate sunt de calitate,
Probabil ca ati vazut pe Discovery, acele filme care prezinta camioanele din Canada ,Alaska , intreb eu !! ,ati vazut vreunul cu motorul captusit cu cartoane???
Fiecare bucata de plastic, scut, grila, ornamente, capace , au rolul lor pe o masina indiferent de marca, romanii de regula cumpara masinii din alte tari , ca sunt mai ieftine sau mai bine intretinute, ma rog fiecare cu parerea lui , aspectul cel mai important este scapat din vedere, si anume masinile cand sunt fabricate , nu sunt facute toate la fel , ele sunt facute in functie de zonele geografice, tari , si alte aspecte, nu poti face comparatie intre o masina fabricata pentru anglia si una fabricata pentru spania sau italia, nu trebuie uitate nici cele din state , care si ele sunt impartite in zone reci , calde ,,cati sau uitat cu atentie la aceste aspecte .
Mai bine pui o patura dintria cu model cu trandafiri pe botul masinii nu carton de banane ! Ar fi mai eficienta patura
sau mai bine iti iei noua clasa e care are un sistem de circulare a antigelului in motor intr-un circuit mai mic si se incalzeste mai repede ca sa consume mai putin dar nu stiu daca are efect si la habitaclu sa dea mai repede si mai multa caldura!!
Sa ma corecteze cine se pricepe! sau cine a fost la cursuri de specializare pt noile motoare de pe E class dupa w211!
sau sa iti iei vila cu garaj in interior si cand pleci masina sa aibe cel putin 20 grade , dar e o problema ca nu poti lua vila cu tine cu tot cu garaj pe unde te duci!
Sau in loc de carton de cutie de banane mai bine pui o patura cu model cu trandafiri pe bot si sigur ai avea de castigat mai mult grade intr-un timp mult mai scurt dechit de la carton.
Hai sa fim seriosi si sa intelegem ceva : radiatorul din fata masinii este construit si supradimensionat pentru a disipa mult mai multa caldura dechit produce motorul. Aceasta piesa nu are rol in incalzirea mai rapida sau mai degraba are rol strict de racire, nu este radiatorul electric din casa.
Ci poate in cazul cand termostatul este stricat(blocat pe deschis sau deschide mai repede dechit temperatura la cat a fost proiectat sa deschida) si iti face circuitul mare si nu circuitul mic radiatorul nu mai disipa caldura produsa de motor eficient ci insuficient si asa ai caldura in habitaclu fata dechit daca nu ai avea aproape deloc sau nu la o temperatura ridicata!
Ar fi o treba sa existe in motoare rezistenta electrica care aduce temperatura antigelului mai repede la o temperatura adecvata ca sa simti ceva caldura si in habitaclu! Dar nu cred ca ca face bine la dilatarea metalului din care este construit motorul! Chiar si vara motorul nu stiu cat de repede ajunge la 90 grade fata de iarna . Sunt curios! dar este clar ca iarna este injectata mai multa motorina ca arderea sa se faca mai mult timp ca motorul sa ajunga mai repede la temperatura la care se simte bine!
DEasta socul electronic este actionat cateva minute bune si gazele de esapament put de zici ca a inviat HITLER!
Originally posted by Orvo View PostSalut Cristi !
Asa putem filozofa la nesfarsit pe teme dinastea. Buna functionare a motorului a fost gandita de proiectantii de la Mercedes si trebuie sa fie asigurata de tine prin service-urile regulate si de calitate. Atat. Restul sunt legende urbane (ca sa nu zic satesti) inradacinate la noi de pe vremea Daciilor si a Oltcit-urilor. Daca nu-ti "urca" apa (nu tie neaparat, dau doar un exemplu), atunci solutia nu e un carton pe grilaj, ci o vizita in service.
Toate cele bune si caldura in masina !
Originally posted by Orvo View PostSalut Cristi !
Asa putem filozofa la nesfarsit pe teme dinastea. Buna functionare a motorului a fost gandita de proiectantii de la Mercedes si trebuie sa fie asigurata de tine prin service-urile regulate si de calitate. Atat. Restul sunt legende urbane (ca sa nu zic satesti) inradacinate la noi de pe vremea Daciilor si a Oltcit-urilor. Daca nu-ti "urca" apa (nu tie neaparat, dau doar un exemplu), atunci solutia nu e un carton pe grilaj, ci o vizita in service.
Toate cele bune si caldura in masina !
Comment
Comment